Chatbox
- V700 register
- Nieuw lid
-
zou het niet een leuk idee zijn om een chatbox te openen, waar mensen kunnen praten over kleine problemen, en gewoon over algemene dingen.
het valt me op dat er gemiddeld toch wel zo'n 10 mensen online zijn, dus voor het bezoekersaantal zou 1 box toereikend moeten zijn.
Groeten, Kevin
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Men is dan gelijk online met elkaar en kan dan gewoon met elkaar kletsen(via toetsenbord net als MSN) dus wordt er ook niets opgeslagen op de server, ipv dat men zoals nu soms lange getypte gesprekken ziet die achteraf misschien weer verwijderd moeten worden .RVL schreef : Wat verschilt dat van de kletshoek?
En men heeft gelijk antwoord op sommige problemen/vragen .
Ben dus ook wel voor een chatbox op deze site.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-

Ik begrijp nu de bedoeling. Op kantoor hebben we ook zo'n office communicator voor korte berichten waarvan de tekst niet hoeft worden vastgelegd. In de praktijk is dat laatste, gezien het taal(mis)bruik, ook het beste.
Ik denk dat het een prima idee is maar dat we misschien moeten afspreken dat echt nuttige info aan het einde van de chat wel opgeslagen wordt voor gebruikers en leden.
Succes!
- V700 register
- Nieuw lid
-
moet ik hem een mail sturen o.i.d. ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat is <a href="/user/830" title="Gebruikersprofiel bekijken.">tkornman.</a>Je kunt hem een mail sturen, maar in de logging kan ik zien, dat hij deze posting gelezen heeft.kevinspui schreef : Wie is er eigenlijk webmaster ?
moet ik hem een mail sturen o.i.d. ?
Wellicht is het zinvol dit draadje om te zetten naar een ideeenbus-item, wat ik (indien gewenst) voor je kan doen. Je kunt dit ook zelf, door in je eerste posting op BEWERK te klikken en in plaats van website, ideeenbus aan te klikken als categorie.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dan kan hij er niet bij.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Daar zeg je zo wat.960 estate 1996 schreef : Bas is de ideeenbus niet alleen voor leden ?
Ga ik even testen. [EDIT] Done, en je hebt gelijk, mijn fout.[END EDIT]
- V700 register
- Nieuw lid
-
Yep, ik heb hem gelezen. Een leuk idee. Ik ben nog wel even de voors en tegens aan het bekijken. Ik kom er zeker op terug.
Groet,
Támas