Traag...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Pieter
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-

wordt hard aan gewerkt maar is niet zo eenvoudig
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
En dan staat het er weer twee keer op grr..
Inderdaad erg traag.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als alternatief komt er voor pagina's met steekwoorden nu in de rechter kantlijn een blok met gerelateerde pagina's. De relatie wordt op basis van steekwoorden gelegd, in feite hetzelfde als de onderstreepte woorden in de tekst maar sneller.
Dit is zeker niet het enige snelheids probleem dat er onderhuids in zit. wat wel steeds meer duidelijk wordt is dat er meer rigoreuze beslissingen nodig zijn om de snelheid op een aanvaardbaar nivo te krijgen. Alle simpele dingen zijn al gedaan..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het volgende probleem doet zich nu (bij mij) voorJohan Vlagsma schreef : Als alternatief komt er voor pagina's met steekwoorden nu in de rechter kantlijn een blok met gerelateerde pagina's. De relatie wordt op basis van steekwoorden gelegd, in feite hetzelfde als de onderstreepte woorden in de tekst maar sneller.
Bij "brede" draadjes (veel antwoorden op antwoorden) lopen de tekstvensters rechts uit beeld en is scrollen (naar rechts) niet meer mogelijk.
Het lijkt erop dat dit zich voordoet sinds de steekwoordenkolom aan de rechterkant is toegevoegd.
Dit probleem was er vroeger ook maar sinds rechts de kolommen weg zijn was het probleem opgelost.
oh ja, ik gebruik IE 6.0
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik gebruik inderdaad V7002007.Johan Vlagsma schreef : je gebruikt theme V7002007 neem ik aan. Misschien wil Tamas daar even naar kijken. V700 theme loopt wel goed.
Het is nu weer een stuk beter, ik kan nu weer naar rechts scrollen in de "brede" draadjes.
- V700 register
- Nieuw lid
-
zie niet direct iets in dit forum wat niet ook in andere forums wordt gebruikt
neem aan dat dit een php achtig iets is met een sql ..
pwr 2 the ict
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat was een hele verbetering.Het kan zijn dat het forum als traag ervaren wordt. Maar neem eens een kijkje op de website van <a href=" drupal.org/ ">Drupal, drupal.org/ Daar vind je een goede uitleg over hoe Drupal werkt en welke mogelijkheden er in zitten. Dan merk je meteen dat veel van die mogelijkheden daadwerkelijk gebruikt worden door de vereniging.