inloggen

• Martin Deckers
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-09-2008 13:51 #1069713 door Martin Deckers
inloggen is gemaakt door Martin Deckers
Ik heb nu met 2 computers in mijn draadloos netwerk problemen met inloggen en IE-7. De website lijkt niet te reageren op inloggen met het juiste wachtwoord. Wanneer ik een fout wachtwoord gebruik reageert de website wel (nm dat het wachtwoord of gebruikersnaam niet klopt). Ik heb al een beetje gespeeld met verschillende instellingen maar niets hielp. Inloggen met firefox lukt wel. Iemand een idee waar het aan ligt?
Groet Martin

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-09-2008 13:56 #1211581 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic inloggen
Hej hej Martin,
Maak je browser is leeg en dan met name de cookies verwijderen(wil weleens helpen)
Hej då
,

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-09-2008 21:03 #1211612 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic foute browser
Het ligt dus gewoon aan het feit dat je IE7 gebruikt..... Gewoon verder gaan met het gebruik van Firefox of beter nog Opera.
Maar even zonder gekheid, er zal dus waarschijnlijk ergens een koekie zijn blijven hangen oid als je voor het probleem geen wijzigingen heb door gevoerd...
Goede kans namelijk dat dan wel je andere pc er ook mee begint, danwel het probleem blijft bestaan dat je je andere pc via een touwtje aansluit ipv van door de lucht.

• Martin Deckers
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-09-2008 10:05 #1211656 door Martin Deckers
Beantwoord door Martin Deckers in topic koekie
Koekies verwijderen heeft geholpen, bedankt. En wat betreft andere browser, ben ik te gemakzuchtig voor, het begint met een andere browser en voor je het weet zit je met linux te klooien.
groet martin

• Martin Deckers
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-02-2009 13:01 #1230188 door Martin Deckers
Beantwoord door Martin Deckers in topic weer inlogprobleem IE7
IE7 geeft weer problemen met inloggen lijkt wel alsof hij mij wel als gebruiker erbij zet maar ben toch niet ingelogd. Koekies ver wijderen heeft deze keer niet geholpen. Firefox doet het gewoon. Vind trouwens letterweergave iets korreliger in firefox.
Groet Martin

• Martin Deckers
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-02-2009 22:30 #1230232 door Martin Deckers
Beantwoord door Martin Deckers in topic inlogprobleem opgelost
Blijkt dat een drupal-site en IE7 nogal kritisch omgaat met tijd en datum van de computer( die dus niet klopte). Na correctie tijd en datum is inloggen met IE7 weer mogelijk.
Groet Martin 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-02-2009 23:08 #1230244 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic IE7?

12many14 schreef : Blijkt dat een drupal-site en IE7 nogal kritisch omgaat met tijd en datum van de computer( die dus niet klopte). Na correctie tijd en datum is inloggen met IE7 weer mogelijk.
Groet Martin 

Nu ben je toch wel de laatste der mohikanen, of zijn er meer mensen die IE7 gebruiken?  (Nee,de Mac gebruikers uiteraard niet).
Toen ik nog actief windows gebruikte (nu alleen nog voor vadis,op een aparte PC) was firefox het eerste wat ik installeerde. (nadat windows weer eens crashte ,en ik deze voor de zoveelste keer moest installeren).
groet,
Mischa

• Martin Deckers
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-02-2009 23:26 #1230248 door Martin Deckers
Beantwoord door Martin Deckers in topic Tja
Ik vind de letterweergave in IE beter dan in Firefox. Het draadje van "groepbuy xenon" wordt bij mij althans in firefox niet compleet weergegeven. Overigens had opera hetzelfde inlog probleem.Persoonlijk heb ik vanaf windows NT/2000 tot XP niet veel problemen gehad, je moet wel altijd een jaartje wachten alvorens de volgende windows versie aan te schaffen.
Groet Martin

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-02-2009 13:10 #1230289 door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic IE7
Ik gebruik zonder enig probleem op wat voor manier dan ook IE7 en XP, op een Phenom quadcore en 4G geheugen.....
Die Mohaikanen waren zo gek nog niet.
Het is net als met je auto, je moet soms wel een beetje (preventief) onderhoud plegen maar dan loopt het fantastisch, soepel en supersnel!

GG,

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-02-2009 23:47 #1230389 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic IE7

Miquelangelo1969 schreef : Ik gebruik zonder enig probleem op wat voor manier dan ook IE7 en XP, op een Phenom quadcore en 4G geheugen.....

Daar heb je dan wel blijkbaar Phenom quadcore en 4G geheugen voor nodig voordat het enigzins werkt
groet,
Mischa

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC