Uitlijn-adres omgeving Amsterdam na verlagen & Panhardstang vraag
- Thomas 244
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-03-2015 11:13 #1103450
door Thomas 244
Uitlijn-adres omgeving Amsterdam na verlagen & Panhardstang vraag is gemaakt door Thomas 244
Hallo Allemaal,
Ik heb een aantal weken geleden mijn 940 uit '97 laten verlagen met rondom Bilstein B6 sport schokbrekers en Lesjofors 40mm verlagingsveren en ben nu op zoek naar een goed uitlijn adres in Amsterdam of omgeving. Weet iemand zo'n adres?
Verder las ik over het plaatsen van een panhardstang achter, is dit een must na verlagen? Ik zag dat een IPD panhardstang zo'n 140,- kost. Dat valt nog wel mee. Maar is het nodig?
Ik hoor het graag.
Groeten,
Thomas
Ik heb een aantal weken geleden mijn 940 uit '97 laten verlagen met rondom Bilstein B6 sport schokbrekers en Lesjofors 40mm verlagingsveren en ben nu op zoek naar een goed uitlijn adres in Amsterdam of omgeving. Weet iemand zo'n adres?
Verder las ik over het plaatsen van een panhardstang achter, is dit een must na verlagen? Ik zag dat een IPD panhardstang zo'n 140,- kost. Dat valt nog wel mee. Maar is het nodig?
Ik hoor het graag.
Groeten,
Thomas
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-03-2015 12:57 #1416565
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Brouwer
Brouwer in Noord vind ik persoonlijk wel ok.
Spijkerkade 11, 1021 JS Amsterdam
020 636 1831
Spijkerkade 11, 1021 JS Amsterdam
020 636 1831
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-03-2015 16:57 #1416576
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Zelf laat ik altijd uitlijnen
Zelf laat ik altijd uitlijnen bij de dealer (in Emmen). Dat kost een paar tientjes en dan weet je zeker dat het goed is.
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-03-2015 17:09 #1416577
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Panhardstang
Een panhardstang heb je natuurlijk al, verstelbaar is die alleen niet. Als je verlaagt is (bij een beetje verlaging) zo´n instelbare stang nog niet (echt) nodig, bij flinke verlaging wel.
- Thomas 244
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-03-2015 10:50 #1416612
door Thomas 244
Beantwoord door Thomas 244 in topic Dank voor jullie antwoorden,
Dank voor jullie antwoorden, ik ga eens informeren hoeveel het bij de dealer kost.
Dank!
Groeten,
Thomas
Dank!
Groeten,
Thomas
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-03-2015 16:24 #1416617
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dealer
Dealer lijkt me niet per se nodig. Zo ingewikkeld is uitlijnen niet, het enige dat je kunt verstellen is de sporing.
Als alleen de sporing verstellen niet volstaat om de boel naar je zin te krijgen dan vermoed ik dat de dealer het ook niet voor elkaar gaat krijgen. Wellicht ben je dan beter af bij een goed uitlijnadres dat vaker verlaagde (custom) configuraties doet.
Als alleen de sporing verstellen niet volstaat om de boel naar je zin te krijgen dan vermoed ik dat de dealer het ook niet voor elkaar gaat krijgen. Wellicht ben je dan beter af bij een goed uitlijnadres dat vaker verlaagde (custom) configuraties doet.
Moderators: Jerry Stam