Chiptuning, maar dan anders

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-02-2013 02:26 #1380902 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Duuuuhuuuuuuurrrrr
forums.turbobricks.com/showthread.php?t=239159

Misschien wordt het na het lezen van bovenstaand topic allemaal wat duidelijker....

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-02-2013 02:28 #1380863 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Duuuuuuuurrrrrr
Is software op basis van Bosch (blijkt niet bosch, maar iig software die niet voor particulieren te krijgen is). Heeeele dure grap.
Filmpjes zijn al aantal keer op oa. TurboBricks voorbij gekomen.

//
Edited the post for more truth!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-02-2013 00:23 #1380948 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tjee

Jelmar86 schreef : forums.turbobricks.com/showthread.php?t=239159 Misschien wordt het na het lezen van bovenstaand topic allemaal wat duidelijker....

Bedankt voor de url Jelmar, en dat gaat em inderdaad niet worden nee, en Beepee die zegt:"Still, nice of you to share with us. Any chance of some info sharing?"Hoezo "wishful thinking" ha ha.Dat Lambda filmpje kende ik niet, echt ongelooflijk wat een controle.Hij wil eigenlijk niets kwijt over de nog niet geadresseerde velden, daarom is het nut van zijn post me ook niet helemaal duidelijk. Heb dit in het latere werk van Beepee ook eigenlijk niet meer terug gezien (hulp van die gozert), en ik ben al heel lang op dat <a href=" forums.turbobricks.com/showthread.php?t=227153 " target="_blank">draadje geabonneerd.Afijn, zou hij het willen verkopen dan kunnen wij dat i.d.d. niet betalen.Wel een heel vet project hoor, respect, ook voor Beepee zijn ding trouwens.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC