Klaar terwijl u wacht
- André Struis
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mathy schreef : Hallo Michael
Zou je het gebruik van vrouwelijke geslachtsdelen willen beperken tot de tijd dat je offline bent?
groetjes
Mathy
hahahahahahahaha.
- V700 register
- Nieuw lid
-
heb daar al vaker met een grote grijns naar gekeken, zeker met alle avonturen van 850 CY eigenaren op het 850 forum. Overigens, past ook goed bij JelmarChilm schreef :
Ja en als zogenaamde rijdersnamen was op de zijruiten geplakt:C. HiquitaB. AnaantjeRVL schreef : Gelukkig stond er op de BMW van Jelmar : Rust is lighter than Carbon fibre
en zo te zien duurt het niet lang meer ......
met daarnaast nl vlaggetjes, ik vond hem leuk.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja vooral zo leuk vanwege B.Anaan en die gele BMW, alleen bij BMW heet het weer geen CY natuurlijk.Dirk342 schreef :
heb daar al vaker met een grote grijns naar gekeken, zeker met alle avonturen van 850 CY eigenaren op het 850 forum. Overigens, past ook goed bij JelmarChilm schreef :
Ja en als zogenaamde rijdersnamen was op de zijruiten geplakt:C. HiquitaB. AnaantjeRVL schreef : Gelukkig stond er op de BMW van Jelmar : Rust is lighter than Carbon fibre
met daarnaast nl vlaggetjes, ik vond hem leuk.![]()
[edit moderator: Het laatste stukje tekst weggehaadl i.v.m. overtreding van het sitereglement]
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-

- V700 register
- Nieuw lid
-
Mathy en moderators, wat bezield jullie in godsnaam, ik ben er zo onderhand zo verschrikkelijk klaar mee hier, beetje politieagentje spelen, get a live zeg.Hier is echt het laatste nog niet over gezegd, stelletje prutsers, "overtreding van het site regelement", echt het moet niet gekker worden. En begin niet met "los het via een pb op en doe het niet via het forum". Hoe zit dat eigenlijk Mathy, doe je dat op eigen houtje of overleg je dat?Is gewoon Duits hoor en niets mis mee, ik zei:"Ja vooral zo leuk vanwege B.Anaan en die gele BMW, alleen bij BMW heet het weer geen CY natuurlijk. Maar ybersturmbahn gruppen fuhrer gelb o.i.d."Staat geen raar woord of onwelvoeglijks bij, en afblijven nu...Chilm schreef :
Ja vooral zo leuk vanwege B.Anaan en die gele BMW, alleen bij BMW heet het weer geen CY natuurlijk.Dirk342 schreef :
met daarnaast nl vlaggetjes, ik vond hem leuk.![]()
[edit moderator: Het laatste stukje tekst weggehaadl i.v.m. overtreding van het sitereglement]
- V700 register
- Nieuw lid
-