531 vs 530, groupbuy 3" downpipe & racecat??
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wytze,
Volg al enige maanden de diverse tuning-topics.Dit vond ik via via over de verschillen tussen de 530 en 531 kop:<a href=" people.physics.anu.edu.au/~amh110/Head/c...der_head_531_530.htm "> people.physics.anu.edu.au/~amh110/Head/c...der_head_531_530.htm
Chilm had ook een topic gemaakt over zijn verder aangepaste 531 kop: 'tuning in het Gooi'......check it out, is interessant....helemaal na lezing van bovenstaande link...
Ik wil trouwens ook wel upgraden naar een wolf in schaapskleren', te beginnen met een 3" downpipe & racecat (ik heb Vialle LPi), kan ik daarin wellicht met je 'meelopen, of is het niet een idee om er een zelfs een heuse group-buy van te maken?
Mvg, Robert-Jan
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Even bij JT in Zweden op de website kijken, draadje daarover vindt je <a href="/node/29131" target="_blank">hier...</a>Jarl schreef : Voor een downpipe en kat ben ik ook wel te porren. De rest is inmiddels 2.5 simons.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mmmm... oh ja dat is waar ook, verandering van policy (heb het toen in Zweden besteld want ik heb een btw nummer).Overigens prima bedrijf dat Fasttech, heel relaxed allemaal, en houden zich aan hun woord en levertijden, dat is al heel wat tegenwoordig.Jarl schreef : Moet JT spul nu bij Fasttech bestellen geloof ik.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Die hangt er bij mij onder. Laswerk is mechanisch misschien goed, maar op school krijg je daar volgens mij geen voldoende voor. Wat een prutwerk. Woensdag gaat m'n auto voor een kleine beurt en nog een waslijst naar de monteur. Die kijkt dan o.a. naar m'n uitlaat. Er zitten op meerdere plaatsen lekken. De downpipe is al vervangen (door een standaard pijpje) toen de Ferrita (vanaf de kat) eronder kwam.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik heb nu zelf al een 2,5 inch ferrita, maar heb er nog niet echt mee gereden. Wel even gestart en op een klein lek in de aansluiting na was hij goed. Maar ik zou liever een 3 inch hebben.. Welk bedrijf levert deze uitlaten eigenlijk? ET zegt dat ze er niet zijn voor een B230ET..