Polarissen gezocht (ja, dat doet iedereen...)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-12-2011 17:51 #1341742 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Jelmar
Jelmar kan (als niet-lid) alleen in het openbare deel van je profiel komen, hij ziet dus wel een link naar jouw website maar niet je ledengegevens (adres, emailadres). Volvo moersloten zijn niet mooi genoeg om zonder afdekkapje (zoals bij Aries/Adhara-velgen) gebruikt te worden. Lelijk gelig verzinkt.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-12-2011 17:57 #1341743 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic website

henk 940LPT schreef : Jelmar kan (als niet-lid) alleen in het openbare deel van je profiel komen, hij ziet dus wel een link naar jouw website maar niet je ledengegevens (adres, emailadres).

Ah, ok, dank voor de tip. Iik had geen idee dat Jelmar geen lid is (Foei! )
Omdat ik niet zo'n fan ben van het op het wereld wijde web te plaatsen van mijn email adres; hij kan me via mijn website mailen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-12-2011 18:52 #1341745 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Die
Die V-tjes bij sommigen (en bij anderen niet) geven aan wie lid is of niet. T maakt mij persoonlijk niet uit, maar voor dit soort dingen (wie kan wat zien) is het wel handig om te weten.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-12-2011 01:19 #1341791 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Slotmoer
Hallo Volvisti
Voor de gelegenheidsdief is een slotmoer misschien een probleem, maar voor de crimineel met ook maar een heel klein beetje ervaring is een slotmoer hooguit een beetje extra oponthoud.
groetjes
Mathy
PS als straks het onderdelenmagazijn "loopt" zouden we natuurlijk Polarissen bij kunnen laten maken.  Geen idee wat dat kost, maar het zou een leuk bedrag voor de vereniging op kunnen brengen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-12-2011 02:36 #1341794 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Polaris

Mathy schreef : PS als straks het onderdelenmagazijn "loopt" zouden we natuurlijk Polarissen bij kunnen laten maken.  Geen idee wat dat kost, maar het zou een leuk bedrag voor de vereniging op kunnen brengen.

Ik zie dat -mits op minimaal Volvo/OEM kwaliteit, wellicht via Volvo (de matrijzen) bemachtigen en/of CAD-data, danwel een nieuwe exemplaar laten 3D scannen en her-engineeren- een internationaal succes worden.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-12-2011 23:20 #1341927 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic uhm ja
wel even om toestemming vragen dan, je zal niet de eerste zijn met een claim, als we dan toch gaan beginnen doe dan ook maar witte glaasjes voor de oude type sedan achter lichten, en zo kan ik er wel meer opnoemen hahaha.
Maar om on topic te blijven, heb je al wat gevonden? heb verder niets in de aanbieding hoor maar was benieuwd.

Tom.

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-12-2011 12:17 #1342108 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Polarissen
Even vloeken in de kerk waarschijnlijk maar ik snap dus echt niet wat sommigen nou echt mooi vinden aan die Pleurissen? het zijn gewoon kwajongensvelgen en missen de klassieke uitstraling van veel de andere velgen van de 7 en 9 serie. Zo de oude &*& heeft gesproken. Smaken verschillen, gelukkig maar anders werd het nog saaier.

• Hein Wolda
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-12-2011 13:02 #1342112 door Hein Wolda
Beantwoord door Hein Wolda in topic Euhhh
Ries,
Ga je mij nou op de één na laatste dag van 2011 kwaad maken . Kwajongensvelgen....nou deze oude kwajongen is er maar wat blij mee (ook als ze soms een "beetje" zwart zijn)
Zoals ik wel vaker zeg: over slechte smaak valt niet te twisten maar de Polarissen zo neer te zetten..foei en nu snel de mond gaan spoelen.  Smaakt de champagne ook weer beter.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-12-2011 17:21 #1342173 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Design
Kwaad bloed, kwaad bloed!
Oeeeeeeh...
Anyway, het is natuurlijk voor ieder wat wils, maar de wijze waarop de Polaris wielen de wielkasten vullen is waarschijnlijk een van de belangrijkste redenen voor velen om ervoor te kiezen. Nagenoeg alle productie auto's leiden aan chronisch te kleine wielen. Want grote wielen zijn duur.
Maarrrr: grote wielen verbeteren de stance (de wijze waarop de auto op zijn ppotjes staat) sterk. Goede wielen "maken" de auto. Zeker als de auto een tikje (als bij Hein's Sports Edition) lager ligt dan gebruikelijk. De Polaris wielen zijn bovendien door Volvo getekend, dus de volumes en surfaces matchen de 700 en 900 body exact.
Het is dus echt wat anders dan de kwajongen velgen op de gemiddelde GTI/GSI of andere tuning Sjonniebak. Ze zijn zonder meer sportiever dan de meeste reguliere wielen. Niet enkel door het formaat, want grote wielen kunnen ook zeer klassiek en statig zijn; denk aan de enorme wielen onder bijvoorbeeld huidige Rolls-Royces. Maar vooral door het ontwerp; de grote, visueel sterkte spaken die de toeschouwer een kijkje gunnen in de remmerij en de dieperliggende dish. Alle (Volvo) wielen zullen er overigens beter uit zien als ze een paar inch groter zouden worden uitgevoerd.
Dat de tuningwereld de boel graag wil overdrijven door te grote wielen te monteren en auto's te "slammen" (plat tegen de grond) is dan weer een ander verhaal.
Dus: snel de mond spoelen met champagne, inderdaad.

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-12-2011 17:28 #1342176 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Spoelen
Hein, Niels sorry voor mijn ouwejongens mening maar goed, iedereen heeft recht op een mening maar omdat jullie champagne voorstellen ben ik bereid dit bevel op te volgen en zal morgen eens flink de mond spoelen  

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC