Voor de tuning liefhebbers

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-02-2010 19:32 #1265125 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mooi mooi mooi, hebbe hebbe hebbe :-)
Allemaal heel mooi werk van die mensen, ze hebben ook project topics op turbobricks waar het verhaal erachter te vinden is. Had deze fotopagina's nog niet gezien.
Valt wel op dat veel Amerikanen dit allemaal voor de rechte lijn doen, 1/4 mijl enzo. Maar het moet een bijzondere ervaring zijn in zo'n snelle volvo te rijden. Maar uit de foto's blijkt dan ook weer dat deze
mensen het ook gaat om de bouw zelf.
Zou zelf ook nog wel een keer een blok op willen bouwen, maar eerst maar eens kijken hoe ver we komen met wat ik nu heb.
Groet,
Philip 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-02-2010 00:05 #1265205 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Doen
ja het valt mij ook op dat "die Amerikanen" vaak zulke brute dingen doen. Komt waarschijnlijk ook doordat ze minder gene hebben dan Europeanen, en meer denken "het kan dus doe ik het". En er gaan m.i. enorme bedragen tegenaan. Deze jongen b.v. besteld gewoon even een vers getuned blok en gaat dit vervolgens nog eens heftig modificeren.Het is qua uiterlijk mijn smaak niet helemaal maar ik heb wel diep respect voor al de custom made onderdelen die deze jongen heeft gemaakt. Daar kan ik in ieder geval nog iets van leren. Kortom heel erg mooi om te zien allemaal, echt smullen zeg maar.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-02-2010 18:06 #1265271 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mwoah

Chilm schreef : ja het valt mij ook op dat "die Amerikanen" vaak zulke brute dingen doen. Komt waarschijnlijk ook doordat ze minder gene hebben dan Europeanen, en meer denken "het kan dus doe ik het". En er gaan m.i. enorme bedragen tegenaan. Deze jongen b.v. besteld gewoon even een vers getuned blok en gaat dit vervolgens nog eens heftig modificeren.Het is qua uiterlijk mijn smaak niet helemaal maar ik heb wel diep respect voor al de custom made onderdelen die deze jongen heeft gemaakt. Daar kan ik in ieder geval nog iets van leren. Kortom heel erg mooi om te zien allemaal, echt smullen zeg maar.

Volgens mij gebeurt er in zweden meer interessants dan in de VS hoor.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC