Voor de tuning liefhebbers
- V700 register
- Nieuw lid
-
Valt wel op dat veel Amerikanen dit allemaal voor de rechte lijn doen, 1/4 mijl enzo. Maar het moet een bijzondere ervaring zijn in zo'n snelle volvo te rijden. Maar uit de foto's blijkt dan ook weer dat deze
mensen het ook gaat om de bouw zelf.
Zou zelf ook nog wel een keer een blok op willen bouwen, maar eerst maar eens kijken hoe ver we komen met wat ik nu heb.
Groet,
Philip
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Volgens mij gebeurt er in zweden meer interessants dan in de VS hoor.Chilm schreef : ja het valt mij ook op dat "die Amerikanen" vaak zulke brute dingen doen. Komt waarschijnlijk ook doordat ze minder gene hebben dan Europeanen, en meer denken "het kan dus doe ik het". En er gaan m.i. enorme bedragen tegenaan. Deze jongen b.v. besteld gewoon even een vers getuned blok en gaat dit vervolgens nog eens heftig modificeren.Het is qua uiterlijk mijn smaak niet helemaal maar ik heb wel diep respect voor al de custom made onderdelen die deze jongen heeft gemaakt. Daar kan ik in ieder geval nog iets van leren. Kortom heel erg mooi om te zien allemaal, echt smullen zeg maar.