minder boost?!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nu mijn vraag: hoe kom ik aan een hittebestendig T-stukje? Aquariumzaak heb ik iemand ooit eens horen noemen hier...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Robert
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat wordt lastig op een zondag (winkels dicht). Ik was meer naar iets op zoek dat ik mogelijk al in huis zou kunnen hebben, maar mijn inspiratie laat me even in de steek.robertm schreef : door messing pijpjes te solderen? Maar soldeer kan slecht tegen mechanische trillingen en spanningen. Hardsolderen zou wel moeten lukken.
Robert
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Als ie toch naar de winkel moet, kan ie net zo goed zoeken naar messing T-stukjes. Volgens mij zijn die er ook.robertm schreef : door messing pijpjes te solderen? Maar soldeer kan slecht tegen mechanische trillingen en spanningen.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Toch maar eens in de aquarium speciaal zaak kijken, wellicht hebben ze daar ook de metalen variant. (vroeger bestonden ze tenminste wel)Wouter1973 schreef : Maar naar wat voor winkel moet ik? Ik heb al eens bij een bouwmarkt gekeken, daar slaag ik niet direkt.
Een andere optie is een t-stukje van de ruitensproeier, die zijn ook meestal redelijk hittebestendig.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat ruitensproeier T-stukje had ik er op zitten. Maar de temperatuur in de slang tussen het vacuumpotje op de turbo-behuizing en het inlaatspruitstuk -waar ik 'm tussen had gezet' is toch te hoog gebleken. Ik zal eens rondneuzen. Een aquariumzaak was niet het eerste dat bij me op kwam, maar als ik daar kan slagen....mderijke schreef :
Toch maar eens in de aquarium speciaal zaak kijken, wellicht hebben ze daar ook de metalen variant. (vroeger bestonden ze tenminste wel)Wouter1973 schreef : Maar naar wat voor winkel moet ik? Ik heb al eens bij een bouwmarkt gekeken, daar slaag ik niet direkt.
Een andere optie is een t-stukje van de ruitensproeier, die zijn ook meestal redelijk hittebestendig.
- André Struis
- Nieuw lid
-
In Eindhoven bijvoorbeeld; Biesheuvel aan de Croy, tegenover Coolrec.
- V700 register
- Nieuw lid
-