Hoezo regels voor motorwissel? Volvord 784 VC!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-03-2007 02:25 #1059061 door V700 register
Hoezo regels voor motorwissel? Volvord 784 VC! is gemaakt door V700 register
Tja, al die regeltjes hier in Nederland.... Over het water hebben ze daar kennelijk niet zo heel erg veel mee te maken.
Ik vond deze, toch wel redelijk extreme motorwissel:

<font color="#0000ff"><a href=" www.telusplanet.net/public/gilesij/Volvord/ " target="_blank"><font color="#000066">Linkje</font></a> (opent in een nieuw venster) </font>
(met dank aan Willem V voor maken van het linkje, werkt nu inderdaag wel...)
Hans.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-03-2007 10:15 #1160626 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Even nuanceren
Hans, Jouw opmerking vraagt erom dit toch even te nuanceren.
Sinds 1 januari 1996 is er geen Nederlandse typegoedkeuring meer, maar een Europese. Sinds die datum zijn in alle Lid-staten de regels omtrent toelating en modificatie geharmoniseerd. Het is bijvoorbeeld daardoor vrij eenvoudig geworden om een auto van de ene naar de ander Lid-staat te im- of exporteren. De enige keuring die dan nog plaatsvindt is het controleren van de auto op de Europese typegoedkeuring.
Dat het aan de overkant van de Grote Plas allemaal gemakkelijk lijkt, is ook maar ten dele waar. Bovendien is een auto daar haast een primaire levensbehoefte. Daarnaast is Noord-Amerika en Canada veel dunner bevolkt dan West-Europa, waardoor wet- en regelgeving in eerstgenoemde landen zich op een hele andere manier heeft ontwikkeld dan in de West-Europese landen. Ook zijn deze landen veel liberaler waardoor er andere opvattingen zijn en een hele andere mores is dan in West-Europa.
Gerard

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-03-2007 10:18 #1160627 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Knippen plakken...?
Hallo Hans,

niet erg als je ons nieuwsgierig maakt, maareh...linke link? Kun je misschien door verwijzen waar je naar zoekt in de wikipedia?

Greetz, Boy 

• Willem Veneboer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-03-2007 16:42 #1160638 door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Linkje werkt nu wel

<a href=" www.telusplanet.net/public/gilesij/Volvord/ " target="_blank">Linkje (opent in een nieuw venster)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-03-2007 17:00 #1160633 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Link werkt inderdaad niet, daarom..
Dames en Heren,
Met alle excuses die ik maar kan bedenken,  een nieuwe poging om jullie nieuwschierigheid te kunnen bevredigen. (Om de een of andere reden kwam ik er direct na het plakken in het forum wel... misschien wel doordat het een en ander nog in de cache van mijn pc terug te vinden was...)
Ik heb  nu &#39;volvord 784VC&#39; in google ingegeven, zoekbegied in alle sites, de eerste vermelding was bij mij meteen raak. Als iemand in staat is om er een directe link van te maken, dank daarvoor.
En @Gerard,  uiteraard is het niet bedoeld als serieuze bijdrage aan het draadje over motorwissel (daar ook bewust niet onder geplakt), maar meer als een zijdelingse reactie met een dikke knipoog, hoewel 302 pk V8 natuurlijk wel een aardige gimmick is én iets zegt over wat het chassis kennelijk aan kan..
Hans.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC