Versnellingsbak
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-12-2006 20:03 #1057385
door V700 register
Versnellingsbak is gemaakt door V700 register
Na het plannen van een 360 Turbo intercooler project waarbij ik uiteindelijk tegen een laatste horde aanliep en genoodzaakt was het project af te blazen en een andere weg in te slaan heb ik voor een 740 2.3 turbo gekozen.
Is een automaatbak zonder veel problemen om te wisselen voor een handgeschakelde bak? Welke versnellingsbak die op een 740 2.3 T uit 87 past kan het meeste vermogen aan?

Is een automaatbak zonder veel problemen om te wisselen voor een handgeschakelde bak? Welke versnellingsbak die op een 740 2.3 T uit 87 past kan het meeste vermogen aan?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-12-2006 13:13 #1150426
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ombouw: autom >> handbak
<pre>Hallo Knutselaars
Misschien is <a href=" wwwrsphysse.anu.edu.au/~amh110/supra_in_volvo.htm ">dit ook interessant. Voor sommige zal het vloeken in de kerk zijn, maar er eens naar kijken kan altijd. Maar doe het niet te lang, want degene die de site heeft gemaakt, houdt van kleuren. Helaas is dat andersom niet zo.
Groetjes
Mathy
Vreemd, Mathy.!! Jij kan blijkbaar mijn postings deleten/bewerken!
Heel mijn verhaal is pleite!
En ik kan er dus wel weer iets bijschrijven. </pre>
Misschien is <a href=" wwwrsphysse.anu.edu.au/~amh110/supra_in_volvo.htm ">dit ook interessant. Voor sommige zal het vloeken in de kerk zijn, maar er eens naar kijken kan altijd. Maar doe het niet te lang, want degene die de site heeft gemaakt, houdt van kleuren. Helaas is dat andersom niet zo.
Groetjes
Mathy
Vreemd, Mathy.!! Jij kan blijkbaar mijn postings deleten/bewerken!

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-12-2006 13:32 #1150474
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Die site kende ik al, heb
Die site kende ik al, heb ik ook al eens rondgeneusd voor m'n 3 serie project.
Is er verder niemand die hier iets meer van weet?
Is er verder niemand die hier iets meer van weet?
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-12-2006 15:54 #1150488
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Oeps
Hallo Jan
<pre>Ik kan inderdaad berichten bewerken en verwijderen. Het is de bedoeling dat ik dat beperk tot oudere berichten, maar het zou natuurlijk kunnen gebeuren, dat ik per ongeluk een keer iets weggooi dat nog niet weg had gemogen. Als dat zo is bied ik je hierbij m'n excusees daarvoor aan. Maar ik weet heel zeker, dat er tussen mijn bericht en dat van Bossie nog een bericht stond gisteren.</pre><pre> </pre>JanV schreef :
Vreemd, Mathy.!! Jij kan blijkbaar mijn postings deleten/bewerken!Mathy schreef : <pre>Hallo Knutselaars
Groetjes
Mathy
Moderators: Jerry Stam