Heldere hemel

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-05-2010 23:43 #1081219 door V700 register
Heldere hemel is gemaakt door V700 register

Binnenkort laat ik mijn putjes uit de auto trekken/kloppen en daarna de auto polijsten. Ik heb naar horen zeggen, en naar mijn eigen indruk,  een betrouwbaar adres gevonden.
Hardwerkende jongens in een keurige ruimte waar een operatiekamer van gaat blozen. Hun motto: Schone auto=respect.
Ook rallen ze het interieur, tapijt, matten en de bank/stoelen.
Maar toen viel de tekst "we diepreinigen ook de hemel".
<u>Nu is mijn hemel 2 dingen</u>.
1. lichtelijk verkleurd, her in der heeft een choco-prins of wickydrankje zijn sporen nagelaten
2. helemaal strak, het hangt of bungelt nergens
Dat laatste wil ik graag zo houden als zeldzame bezitter van een strak-in-het-vel-zittende hemel.
Iemand ervaring ? Kan deze professionele poetsfreak straffeloos de hemel reinigen zonder dat ik voortaan met tentstokken in de auto moet zitten ? Of moet ik vertellen over een bepaald (mij onbekend) lijmmiddel ?
Na behandeling van deze overigens spotgoedkope ondernemer, zal ik een leuke foto reportage plaatsen.
&#160;

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-05-2010 23:47 #1277896 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic En...

Jee schreef : Na behandeling van deze overigens spotgoedkope ondernemer, zal ik een leuke foto reportage plaatsen.

En indien succesvol en naar tevredenheid, zijn gegevens, in overleg met hem, zodat we er hier iets mee kunnen.Mocht hij een site hebben, kun je overwegen om hem toe te voegen als weblink.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-05-2010 00:00 #1277904 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Eerst zien, dan geloven
&#160;
Het ziet er tot heden allemaal gelikt uit. Je brengt de auto en ze maken hem ook af. Al wordt het nachtwerk. Eerst komt de "puttentrekker" die voor kleine (winkelwagen) deukjes 30 euro IB rekent. Daarna de polijster die ook krasverwijdering doet. Zelfs velgen worden gespoten als dat nodig is. Kosten voor al dit moois 80 euro. Hele pakket, dus ook interieur met vloerbedekking, tapijten en bankstel rallen, wielkasten behandelen en motorreiniging 120 euro IB.
Maar zeker.... foto's met link zal ik plaatsen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-05-2010 00:12 #1277907 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Waar
Waar waar waar...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-05-2010 00:18 #1277908 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Even wachten
<u>Ga ik je vertellen als ik het resultaat voor me heb staan.</u>
Anders heb ik het straks gedaan als het je tegen is gevallen.
Mijn vraag blijft alleen openstaan : kan de hemel van een 945 (bekend om de kwalen)  zonder ellende gereinigd worden. Of gaat mijn strakke hemel per definitie als schone was aan een waslijn hangen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-05-2010 00:21 #1277909 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 1996
Jou 96'er gaat daar geen last van krijgen, de latere hemels zijn niet te vergelijken met de eerdere "probleem" hemels. Dat is even mijn inschatting van het geheel.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-05-2010 00:24 #1277910 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Correctie
&#160;
Klinkt positief, maar mijn auto is van 1994 en niet van 96. Wel moet opgemerkt worden dat ik geen "doek hemel" heb, maar een soort zachte plaat.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-05-2010 00:24 #1277911 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic 700 kwaal
Hallo Jeroen
De hemel van de 900 is eigenlijk prima, het is vooral de hemel van de 700 die je nog wel eens laag wil hangen.  Wat overigens niet wil zeggen, dat de hemel van de 900 tegen alle schoonmaakmiddelen bestand is.
groetjes
Mathy

• Jelle Postma
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-05-2010 22:11 #1278007 door Jelle Postma
Beantwoord door Jelle Postma in topic de hemel van bruin naar grijs
Hi,Jeroen,kijk eens op <a href=" www.autototaalverzorging.nl/ "> www.autototaalverzorging.nl .  Onze blauwe 945 hebben we 4 jaar geleden aardig bewierookt...gekocht. Door deze mensen is hij letterlijk en figuurlijk weer uitgerookt !Ik kreeg wel de waarschuwing mee ,dat met erg warm weer de rooklucht nog terug zou kunnen komen.We hebben er niets meer van vernomen!Een Volvo van 1992,goed gebruikt ,zo schoon en fris weer terug krijgen ,hadden we niet verwacht.Ze doen echt alle hoeken en gaten,alle losse spullen gaan er uit.Enfin,veel kun je op de website vinden,maar ga vooral eerst eens praten!Ze zitten in Dronten.Groet, Jelle 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-05-2010 23:53 #1278020 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dus...
Ik mag er dus vanuit gaan dat het reinigen van de 900 hemel op zich niet tot ellende hoeft te leiden.
&#160;

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC