Dr Vinyl has left the building
- V700 register
- Nieuw lid
-
Niet alle foto's zijn even scherp, en ik heb ook niet alle foto's geplaatst. De bumpers kende meerdere plekken. De grootste laat ik zien. zowel het zwarte gedeelte van de bumper als het gespoten deel van de bumper zijn beiden gespoten.
Op de voorbumper zie je nog een kleine oneffenheid, maar met een nieuwe bumperstrip zie je daar niets meer van. Deze plek was dan ook heel vervelend, het was een zeer diepe vouw/snee in de bumper. Bij aanvang zeiden ze al dat ze deze niet 100% konden wegwerken. Ze hebben het echter keurig gedaan. De oneffenheid op de plek waar de strip komt gelaten. En weg is'tie.
Ik zie de menubalk bij het berichtje niet meer, dus ik kan geen foto's of link toevoegen, dan maar ff zo.
www.mijnalbum.nl/Uitnodiging=AENDZMS7
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bijna nieuw weer, zo te zien.
Maar die ellende op de voorbumper heb ik niet eens gezien.
Prachtige auto geworden (of was ze dat al ?)
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
MSuidgeest schreef : Prachtige auto geworden (of was ze dat al ?)
Bedankt Mark, ze wordt iedere keer weer een stukje strakker. Natuurlijk was ze al prachtig.....

- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Hallo Hans,
dat is weer netjes opgeknapt allemaal. Het zijn ware kunstenaars en kunstenaressen daar bij dr. Vinyl. Vooral hun leer en skai reparaties geven een verbluffend resultaat .
Je toch al mooie 940 is hiermee dus nog weer een stuk perfecter geworden. Ik vind het ook altijd leuk om een (oudere) auto op deze manier weer helemaaal in de oude glorie te herstellen. Een tot in de details verzorgde auto rijdt toch lekkerder. Mijn s90 was ook slordig op diverse punten, maar inmiddels heb ik hem op de deurpanelen na weer helemaal perfect in orde. Ik zit nog steeds in dubio om nieuwe panelen te bestellen. Maar de prijs vind ik totaal absurd. €1300 ex. BTW en montage. Nog maar eens proberen of ik daar niet een serieus bedrag van af kan krijgen. En anders toch maar laten restaureren. Zit er trouwens nog over te denken om er via Pieter van Laarhoven een schuif/kanteldak in te laten bouwen. Volgens hem kan dat zonder de dakconstructie aan te tasten. En sinds ik een schuifdak heb in de s80 ben ik daar behoorlijk aan verslingerd. Helaas is het wel een prijzige aangelegenheid. Maar goed, in je laatste hemd zitten toch geen zakken, dus wie weet.
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
jsnijder schreef : Ik vind het ook altijd leuk om een (oudere) auto op deze manier weer helemaaal in de oude glorie te herstellen. Een tot in de details verzorgde auto rijdt toch lekkerder.
Helemaal mee eens Jan.
Leg de deurpanelen eens voor, bij dr vinyl. Wie weet.
Dat schuif-kantel dak waar je het over hebt, vind ik wel interessant. Het heeft mij altijd weerhouden aangezien je de constructie van de auto aantast. Hou me even op de hoogte, wellicht heb ik ook interesse (als de prijs ok is).
BTW: hoe is het met ome Coos?
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Ik heb ome Coos nog niet in levende lijve teruggezien. Junior zit nu met z'n vriendin in Friesland voor een weekje zeilen, dus ik denk dat Coos volgende week zijn opwachting weer in Asperen maakt. Ik zal proberen om wat foto's van de reis met Coos te bemachtigen en of junior een reisverslag wil maken. Dan is Maarten ook weer gelukkig en kan dat wellicht in de volgende Factor gezet worden als het vervolg op het verhaal van het icoon Coos.
Ik denk wel dat Coos weer in de verkoop gaat. Want junior vindt het wat te duur om voor die paar keer per jaar dat ie echt een auto nodig heeft, het hele jaar de wegenbelasting en verzekering te betalen. En ik vind dat we Coos tekort doen om hem een jaar in de schuur te stallen. Dat is niet goed voor de techniek. Coos kan beter rijden. Onze redacteur had al een optie op Coos en als tweede onze secretaris, dus het komt in elk geval helemaal goed met Coos en hij blijft dan ook in de vereniging.
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
jsnijder schreef :
Onze redacteur had al een optie op Coos en als tweede onze secretaris, dus het komt in elk geval helemaal goed met Coos en hij blijft dan ook in de vereniging.
Deze razende reporter heeft inderdaad nog steeds interesse in Coos en zoals mijn illustere voorganger mij altijd gekscherende betitelde met de term: Turbotuig kan ik niet anders als met twee Turbo's in het bezit deze aan te vullen met een derde Turbo......
Alleen nu de financieel directrice nog zover zien te krijgen.............