F- spruitstuk op B230K lpg
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-11-2017 17:38 #1107285
door V700 register
F- spruitstuk op B230K lpg is gemaakt door V700 register
Vraagje: Past een B230F inlaatspruitstuk op een B230K 631 cilinderkop?
Komt dit goed uit met de inlaatpoorten van de kop?
Voor zover ik het kan zien moet ik wel de koelwater kanalen dichtmaken.
De pierburg carburateur is schroot en ik rijdt altijd LPG, misschien levert het nog wat vermogen en/of beter verbruik op.
Komt dit goed uit met de inlaatpoorten van de kop?
Voor zover ik het kan zien moet ik wel de koelwater kanalen dichtmaken.
De pierburg carburateur is schroot en ik rijdt altijd LPG, misschien levert het nog wat vermogen en/of beter verbruik op.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 1
18-11-2017 17:48 #1442203
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic 631
Is Heron kop toch ? Lastige vraag. Wie dit weet gaat duidelijk door voor de koelkast of de magnetron.
Om die kvs kanalen dicht te maken had R en D parts de juiste doppies.
Ook gebruikt toen in een FB kop ( 531) op mijn b230f onderblok gezet hebt.
Om die kvs kanalen dicht te maken had R en D parts de juiste doppies.
Ook gebruikt toen in een FB kop ( 531) op mijn b230f onderblok gezet hebt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-11-2017 19:16 #1442208
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja klopt, heron kop.
Ja klopt, heron kop.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 33
18-11-2017 20:06 #1442210
door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Heb even naar een nieuwe pakking gekeken in het magazijn.
En in de database.
Voor een 8V is er maar 1 inlaatspruitstukpakking beschikbaar.
Dat zegt alles natuurlijk.
Als je em monteert vraag ik me af of er genoeg mengsel bij stationair beschikbaar is. Dat is immers bij een F anders geregeld via de CIS klep.
Kzou het gewoon proberen.
Voor een 8V is er maar 1 inlaatspruitstukpakking beschikbaar.
Dat zegt alles natuurlijk.
Als je em monteert vraag ik me af of er genoeg mengsel bij stationair beschikbaar is. Dat is immers bij een F anders geregeld via de CIS klep.
Kzou het gewoon proberen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-11-2017 20:45 #1442212
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Er is altijd wel een bypass
Er is altijd wel een bypass te maken voor stationair, dat lukt wel.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 1
19-11-2017 00:18 #1442214
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Heb
je de twee samen te voegen onderdelen ook al bij elkaar ?
Zodat te zien is hoe een en ander uitkomt .
of is het een theoretisch vraagstuk ?
Zodat te zien is hoe een en ander uitkomt .
of is het een theoretisch vraagstuk ?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-11-2017 15:39 #1442218
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik wil weten of het past en
Ik wil weten of het past en als het past wil ik het gaan testen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 1
19-11-2017 23:16 #1442228
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Maar
wat is nu de achterliggende reden dit te willen ?
Je vraagt of het kan maar vanwaar zou je het willen ?
Dat is wat vaag.
Je vraagt of het kan maar vanwaar zou je het willen ?
Dat is wat vaag.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-11-2017 15:27 #1442368
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Meer vermogen? efficiënter?
Meer vermogen? efficiënter? De carburateur is met zijn venturi`s een opstakel in het aanzuigtraject.
Het injectie spruitstuk heeft een grotere smoorklep dan de 2 van de carburateur bij elkaar.
Voor de lpg heb ik een BRC Blos gemonteerd, die heeft een variabele venturi.
Theoretisch zou de motor meer lucht moeten binnen krijgen. Afwachten dus wat het oplevert.
Het injectie spruitstuk heeft een grotere smoorklep dan de 2 van de carburateur bij elkaar.
Voor de lpg heb ik een BRC Blos gemonteerd, die heeft een variabele venturi.
Theoretisch zou de motor meer lucht moeten binnen krijgen. Afwachten dus wat het oplevert.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 1
23-11-2017 19:15 #1442373
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Owh
Dus je wil eigenlijk een carburateurversie ombouwen naar injectie ?
of begrijp ik dat verkeerd nu ?
of begrijp ik dat verkeerd nu ?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Jerry Stam