Gasbougies
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
www.lpgonderdelen.com/epages/61481037.sf...cts/%22FE65prs%2002g
Tevens een uitgebreide catalogus voor elke auto. De overeenkomst met de type aanduidingen vind ik ook frappant.
shop.strato.com/WebRoot/StoreNL/Shops/61...ry/catalogue_net.pdf
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wellicht een goeie tip, goedkoper dan NGK, klopt, maar wat zijn hier de ervaringen mee?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar de rest van de dingen lijken me welop elkaar lijken. Behalve de prijs, maar daar wordt aan gewerkt, toch?
Timen, heb jij er al ervaringen mee? Ook hoe die dingen werken als je op benzine rijdt ipv gas?
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Timen, Lidno 940 !!! Smit VaassenBaseman schreef : Ik heb verder geen ervaring met deze site, nog met de spullen die ze verkopen, maar vind het toch merkwaardig dat er geen melding gemaakt wordt over garantietermijn en dat men daar denkt, dat mijn B230FK 5 cilinders heeft.
Wellicht een goeie tip, goedkoper dan NGK, klopt, maar wat zijn hier de ervaringen mee?
Wie heeft dan ervaring met NGK, anders dan dat de prijs zomaar van 30 naar 15€ kan gaan?
Die vijfde cilinder? Simpel, met deze bougie krijg je het idee dat je in een 5 cilinder rijdt.
In ieder geval ga ik een setje van deze bougies aanschaffen.
Als ik de stand van 500.000km bereik zal ik ze in mijn auto monteren. Noch meer liefhebbers? Bij besteding van 100€ krijg je 10% korting.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar serieus, ik dacht dat NGK een bougie fabrikant was, geen handelaar? En dan heb je al gauw te maken met een keten van tussenhandelaars en grijze import. Als we ons als club melden zitten ze direct in de doelgroep en hebben ze een mooie testcase. Kortom, zij geven mij die dingen, jij en ik zetten ze erin en ik houdt het verbuik bij. Lijkt me zo....
Maar dat verbruik zal dan wel 20% omhoog gaan!
- V700 register
- Nieuw lid
-