Volvo 940 bj 1993 lpg G3??????
- V700 register
- Nieuw lid
-
<a href=" auto.marktplaats.nl/volvo/96219063-volvo...-3-gl-u9-lpg-g3.html " target="_blank">Zie advertentie
[edit by Baseman]Linkje aangepast, ten behoeve van de leesbaarheid. [end edit]
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
De gegevens van de RDW kloppen dus niet of iemand heeft de boel opgelicht.
U9 en K6 kunnen beide niet op G3, echt niet, punt.
Toch ga ik morgen ter verificatie Volvo Nederland eens bellen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dan krijg je nulop rekest.Baseman schreef : Toch ga ik morgen ter verificatie Volvo Nederland eens bellen.

Ik heb een jaar of twee geleden eens met Mesman gebeld. Die wist te melden dat bij een '94'er het zou kunnen, maar dan was er wat mazzel nodig. Wat hij bedoelde dat het er door heen moest slippen bij de RDW.
Als dit het geval is geweest bij deze wagen, dan kan het, maar G3 staat toch ook op het kenteken, dus als het er staat dan werkt het gewoon.
Staat het er niet, dan even opletten.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bas, helemaal juist wat je schrijft. Ik heb het even nagezocht bij de RDW. De auto staat gewoon geregistreerd met U9 en rijdt op LPG. G3 staat daar niet vermeld! Dus zal de verkoper zijn truckendoos moeten opentrekken.Baseman schreef : De auto moet een eu-keurmerk hebben (het is me ontschoten welke, maar ik heb hier Volvo Nederland al voor gebeld) en dat kan deze auto gewoon niet hebben.
De gegevens van de RDW kloppen dus niet of iemand heeft de boel opgelicht.
U9 en K6 kunnen beide niet op G3, echt niet, punt.
Toch ga ik morgen ter verificatie Volvo Nederland eens bellen.
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
Is dus een beetje jokkebrok. Een beetje dom dus.
De sukkel
De opl........ vul maar in.

- V700 register
- Nieuw lid
-
[edit]gemaild, 00:33[exit edit]
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
Op de site van de RDW staat dat ie G3 heeft.Kenteken VoertuigsoortPersonenautoMerk VOLVOHandelsbenaming940 GL U9Kleur(en)GroenBrandstofLPG (Liquified Petrol Gas)G3 InstallatieJaAantal cilinders4Cilinderinhoud2316 cm3Vermogen96 kWAantal zitplaatsen0Aantal staanplaatsenN.v.t. RoetfilterN.v.t.EuroklasseN.v.t.ZuinigheidslabelTijdelijk niet beschikbaarMassa leeg voertuig1.417 kgLaadvermogenN.v.t.Toegestane Maximum massa voertuig1.865 kgMassa rijklaar0 kgBPM€ 7583 Datum eerste afgifte Nederland01-07-1993Datum eerste toelating01-07-1993Datum aanvang tenaamstelling25-07-2006 Vervaldatum APK18-05-2008Wacht op keurenNee Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:- ongeremd668 kg- geremd1.600 kg- oplegger geremdN.v.t.- autonoom geremdN.v.t.- middenas geremdN.v.t. Alleen voor brom- en snorfietsen:Maximale constructiesnelheidN.v.t.VermogenN.v.t. Terug naar invoerpagina
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik moet ook niet zo laat nog achter mijn PC zitten!Covik schreef : Ik heb het even nagezocht bij de RDW. De auto staat gewoon geregistreerd met U9 en rijdt op LPG. G3 staat daar niet vermeld! Dus zal de verkoper zijn truckendoos moeten opentrekken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Veel intressanter is dat ie 18 mei gekeurd is, hij hem nog geen jaar gehad heeft en hij volgens RDW 80 zwaarder is dan in de advertentie. Scheelt nogal in de belasting.
Ik heb overigens nog geen antwoord.
- Ton Herman Melis
- Nieuw lid
-