Het afscheid is gekomen...
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-12-2016 15:39 #1106170
door Eric Bakker (GAST)
Het afscheid is gekomen... is gemaakt door Eric Bakker (GAST)
.. en wel op twee manieren 
- Ik ben een beetje verliefd geworden op een jonge XC70, en heb die gekocht onder inruil van mijn trouwe Black Jack. Hij wordt vandaag opgehaald.
- Zonder 700/900 zal ik mij wat verloren voelen in deze vereniging.
Ik heb veel aangename uren doorgebracht op de site en in ontmoetingen met tal van jullie hier. Dank hiervoor.
Toch heb ik besloten mijn lidmaatschap op te zeggen, dus hierbij neem ik afscheid van iedereen die zich mij nog herinnert
(ik was al een paar jaar niet meer actief in de vereniging).
Het ga jullie goed!
(en wie weet tot ziens)
Met vriendelijke Volvo-groet,
Eric
P.S.: En ja, het doet ook pijn om die prachtige 965 weg te doen.

- Ik ben een beetje verliefd geworden op een jonge XC70, en heb die gekocht onder inruil van mijn trouwe Black Jack. Hij wordt vandaag opgehaald.
- Zonder 700/900 zal ik mij wat verloren voelen in deze vereniging.
Ik heb veel aangename uren doorgebracht op de site en in ontmoetingen met tal van jullie hier. Dank hiervoor.
Toch heb ik besloten mijn lidmaatschap op te zeggen, dus hierbij neem ik afscheid van iedereen die zich mij nog herinnert

(ik was al een paar jaar niet meer actief in de vereniging).
Het ga jullie goed!
(en wie weet tot ziens)
Met vriendelijke Volvo-groet,
Eric
P.S.: En ja, het doet ook pijn om die prachtige 965 weg te doen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-12-2016 15:42 #1433205
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Dank
Dank je wel Eric.
Toen ik jaren geleden begon op deze site als bezoeker waren jouw verhalen een bron van inspiratie.
Zoals deze: volvo700vereniging.nl/node/32729
Toen ik jaren geleden begon op deze site als bezoeker waren jouw verhalen een bron van inspiratie.
Zoals deze: volvo700vereniging.nl/node/32729
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-12-2016 15:52 #1433206
door Piet van der Plas
Beantwoord door Piet van der Plas in topic Inderdaad
Inderdaad, dat waren leuke verhalen over het ophalen van jouw auto's
Piet
Piet
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-12-2016 16:22 #1433214
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Tot ziens Eric! Ik kan me
Tot ziens Eric! Ik kan me niet voorstellen dat je niet weer naar een prachtige 960 gaat terugverlangen

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-12-2016 20:54 #1433227
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Veel plezier met de nieuwe wagen
Leuk dat je je even afmeldt. Sommige leden 'verdwijnen' gewoon. Dat is ook prima, ieder zijn meug, maar ik vind het altijd wel leuk om te weten hoe het afloopt.
Die nieuwe wagen dat is toch wel een 6 cylinder? Of ga je er op achteruit?
Rob
Die nieuwe wagen dat is toch wel een 6 cylinder? Of ga je er op achteruit?

Rob
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-12-2016 20:54 #1433228
door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Het ga je goed.
Beste Eric,
ik wens je heel veel plezier met je nieuwe aanwinst. Soms wil je nieuwe wegen inslaan om ook andere auto's te proberen. En zo'n moderne Volvo is heus geen straf. Maar of die moderne Volvo het gemis van een baksteen goed kan maken? De tijd zal het je leren. Tot die tijd: alle goeds, geniet van het nieuwe en wellicht nog eens tot ziens.
Groeten, Jan.
ik wens je heel veel plezier met je nieuwe aanwinst. Soms wil je nieuwe wegen inslaan om ook andere auto's te proberen. En zo'n moderne Volvo is heus geen straf. Maar of die moderne Volvo het gemis van een baksteen goed kan maken? De tijd zal het je leren. Tot die tijd: alle goeds, geniet van het nieuwe en wellicht nog eens tot ziens.
Groeten, Jan.
- ADRIAANB234FT
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
19-12-2016 21:42 #1433230
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Nieuwe liefde
Hallo Eric, in een grijs verleden bracht je ons in jouw (toen nog type 1) 965 vanuit Heerhugowaard (?) naar jouw minst favoriete winkel (Mediamarkt) in Alkmaar. Zo jammer dat het daar bij bleef en we elkaar helaas niet meer hebben ontmoet. En nu lees ik dat je een nieuwe liefde hebt gevonden en definitief vertrekt. Alles gaat voorbij. Succes met je nieuwe aanwinst.
Adriaan
Adriaan
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-12-2016 00:40 #1433236
door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic Diversen
Dank voor jullie aardige reacties.
Jerry, Piet: leuk dat jullie mijn verhalen nog weten, ik schreef ze met veel plezier.
Willem: misschien verlang ik nog eens naar de 960, maar of ik er weer één koop betwijfel ik. Dan had ik de mijne beter kunnen houden. Maar ja, ik heb geen hooiberg om hem in te stoppen
Rob: geen zorgen, ik heb weer een (doorontwikkelde) 960 motor, een B6304T2. Wordt verkocht onder de naam 'T6' en heeft met die twin-turbo's iets meer vermogen gekregen, t.w. 304 PK
Gelukkig heeft de XC70 AWD om het zaakje in het gareel te houden.
Jan: dank voor de wijze woorden. De tijd zal het leren, en 'No Risk No Fun'
Adriaan: Dat heb je goed onthouden! Het was inderdaad bij een Nordicar sleuteldag dat we elkaar ontmoetten, zal in 2009 geweest zijn (toen had ik Reina, de turquoise 965 type 1 uit 1993). Jij was toen bezig om je 960 te laten reviseren/tunen in Zweden. Ben jij uiteindelijk blij geworden van dat avontuur? Jammer inderdaad dat we elkaar niet meer getroffen hebben, maar als er nog eens een sleuteldag in de buurt is kom ik gewoon even op de koffie denk ik
Enfin, het is vloeken in de kerk natuurlijk, maar om misschien een beetje begrip te krijgen eindig ik met een plaatje van de 'nieuwe' XC70 T6 Summum+ 1992 met 69.800 km op de teller.
Jerry, Piet: leuk dat jullie mijn verhalen nog weten, ik schreef ze met veel plezier.
Willem: misschien verlang ik nog eens naar de 960, maar of ik er weer één koop betwijfel ik. Dan had ik de mijne beter kunnen houden. Maar ja, ik heb geen hooiberg om hem in te stoppen

Rob: geen zorgen, ik heb weer een (doorontwikkelde) 960 motor, een B6304T2. Wordt verkocht onder de naam 'T6' en heeft met die twin-turbo's iets meer vermogen gekregen, t.w. 304 PK

Jan: dank voor de wijze woorden. De tijd zal het leren, en 'No Risk No Fun'

Adriaan: Dat heb je goed onthouden! Het was inderdaad bij een Nordicar sleuteldag dat we elkaar ontmoetten, zal in 2009 geweest zijn (toen had ik Reina, de turquoise 965 type 1 uit 1993). Jij was toen bezig om je 960 te laten reviseren/tunen in Zweden. Ben jij uiteindelijk blij geworden van dat avontuur? Jammer inderdaad dat we elkaar niet meer getroffen hebben, maar als er nog eens een sleuteldag in de buurt is kom ik gewoon even op de koffie denk ik

Enfin, het is vloeken in de kerk natuurlijk, maar om misschien een beetje begrip te krijgen eindig ik met een plaatje van de 'nieuwe' XC70 T6 Summum+ 1992 met 69.800 km op de teller.
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-12-2016 00:45 #1433237
door Eric Bakker (GAST)
Beantwoord door Eric Bakker (GAST) in topic geen 1992
Dat komt ervan als je oude bakstenen heb gereden [zucht].
Die XC70 is natuurlijk niet van 1992 maar van 2012!
Die XC70 is natuurlijk niet van 1992 maar van 2012!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-12-2016 08:02 #1433240
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dag :(
Maar gelukkig zijn er veel spijtoptanten die t.z.t. weer terugkeren.
Veel plezier met die XC70 want als 4WD is een goed alternatief voor RWD!
Wie weet wanneer we elkaar ontmoeten!
Veel plezier met die XC70 want als 4WD is een goed alternatief voor RWD!
Wie weet wanneer we elkaar ontmoeten!
Moderators: Jerry Stam