Volvo waardig?
- P.J. Bus
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-06-2016 19:31 #1105534
door P.J. Bus
Volvo waardig? is gemaakt door P.J. Bus
Loop ik vandaag op de stoep in de harde regen met regenjas in Rijswijk en zie daar een mooie donkerblauwe 940 GLE met licht bruin leer en een automaat. De 940 start, gaat rijden en komt van achteren - dicht op mij - op de stoep steeds toeterend achter mij aan. Blijkt zijn vrouw even verderop zijn vrouw te staan, ook in de regen op dezelfde stoep, en ik moest daarvoor maar even wijken.
Ik dacht: '???? is dit nou Volvo waardig ???'.
Ik dacht: '???? is dit nou Volvo waardig ???'.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-06-2016 19:39 #1428927
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Snap niet dat die man moest
Snap niet dat die man moest toeteren???
Voor een Volvo ga je toch vanzelf opzij
Voor een Volvo ga je toch vanzelf opzij

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-06-2016 19:45 #1428929
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heer in het verkeer?
Niet elke Volvo eigenaar is een heer in het verkeer, sterker nog, niet elke Volvo eigenaar is een heer, helaas.
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-06-2016 20:04 #1428930
door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Volvo waardig.
Hoewel we graag willen geloven dat mensen met dezelfde keuzes ( in dit geval op autogebied) als jijzelf net iets beter zijn dan alle anderen, gaat dat helaas maar al te vaak niet op.
Ook Volvo rijders zie ik dagelijks de vreemdste capriolen maken en maken zich schuldig aan hufterig gedrag. En ach, doen we allemaal weleens niet iets waarvan je achteraf denkt: dat had wel iets beter gekund?
Logische conclusie: hufters vind je overal, ongeacht het merk. En wie zonder fouten is, werpe de eerste steen.
Maar ik kan me je teleurstelling wel voorstellen. Maar Volvo rijders zijn geen haar beter over het algemeen dan rijders van andere merken, helaas. Ondanks het feit dat ze op autogebied natuurlijk wel een goede/betere smaak hebben.
Groeten, Jan.
Ook Volvo rijders zie ik dagelijks de vreemdste capriolen maken en maken zich schuldig aan hufterig gedrag. En ach, doen we allemaal weleens niet iets waarvan je achteraf denkt: dat had wel iets beter gekund?
Logische conclusie: hufters vind je overal, ongeacht het merk. En wie zonder fouten is, werpe de eerste steen.
Maar ik kan me je teleurstelling wel voorstellen. Maar Volvo rijders zijn geen haar beter over het algemeen dan rijders van andere merken, helaas. Ondanks het feit dat ze op autogebied natuurlijk wel een goede/betere smaak hebben.
Groeten, Jan.
- P.J. Bus
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-06-2016 20:58 #1428950
door P.J. Bus
Beantwoord door P.J. Bus in topic "Ondanks het feit dat ze op
"Ondanks het feit dat ze op autogebied natuurlijk wel een goede/betere smaak hebben": Jan
.
Binnenkort ga ik een proefrit maken met de nieuwe S90/V90; ik vind hem erg geslaagd en benieuwd hoe eea werkt mbt het autonoom rijden.

Binnenkort ga ik een proefrit maken met de nieuwe S90/V90; ik vind hem erg geslaagd en benieuwd hoe eea werkt mbt het autonoom rijden.
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-06-2016 02:24 #1428957
door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Ik ga ook proefrijden in juli.
Als je mijn onderschrift bij de auto's goed bekeken hebt:
ik heb hem half mei al besteld zonder maar zelfs een proefrit te maken.
Volvo for life zal ik maar zeggen. Ik heb er het volste vertrouwen in en ga op 23 juli uitgebreid een paar uur proefrijden met dezelfde uitvoering qua motor en automaat als die ik heb besteld. Ik ben erg benieuwd maar na het bezoek aan de sneak preview in Beesd in april was ik letterlijk verkocht. Met de komst van de nieuwe 90 serie eindelijk weer een nieuw model wat mij echt aansprak. Van binnen en buiten een beauty en geweldige stoelen. Week 38 rolt ie van de productieband dus half oktober gaan we rijden. D4 met 8 traps automaat, Magic blue, amber leder, charcoal interieur, Inscription uitvoering met alle nieuwe gadgets voor wat betreft het semi autonoom rijden. Wat verwennerij nog erbij besteld in de vorm van een schuifdak, standkachel, luchtvering achter met FOUR-C en zo nog wat zaken. Wat lijkt oktober nog ver weg...............
Groeten, Jan.
ik heb hem half mei al besteld zonder maar zelfs een proefrit te maken.
Volvo for life zal ik maar zeggen. Ik heb er het volste vertrouwen in en ga op 23 juli uitgebreid een paar uur proefrijden met dezelfde uitvoering qua motor en automaat als die ik heb besteld. Ik ben erg benieuwd maar na het bezoek aan de sneak preview in Beesd in april was ik letterlijk verkocht. Met de komst van de nieuwe 90 serie eindelijk weer een nieuw model wat mij echt aansprak. Van binnen en buiten een beauty en geweldige stoelen. Week 38 rolt ie van de productieband dus half oktober gaan we rijden. D4 met 8 traps automaat, Magic blue, amber leder, charcoal interieur, Inscription uitvoering met alle nieuwe gadgets voor wat betreft het semi autonoom rijden. Wat verwennerij nog erbij besteld in de vorm van een schuifdak, standkachel, luchtvering achter met FOUR-C en zo nog wat zaken. Wat lijkt oktober nog ver weg...............
Groeten, Jan.
- P.J. Bus
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-06-2016 21:24 #1428973
door P.J. Bus
Beantwoord door P.J. Bus in topic Top
Ik vind hem ook geslaagd en gaat een andere weg in dat BMW of Audi. Dat spreekt mij aan. De geroemde Volvokwaliteit vd 740 zal wel niet terugkomen, ook al omdat de auto onderdelen niet allemaal van Volvo zelf zullen komen (dat itt sommige Japanse auto's). In de folder van 1986 staat er zelfs iets over; ik vermoed dat ze dat in de folder van de S90/V90 gaan noemen.
- P.J. Bus
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-06-2016 21:26 #1428974
door P.J. Bus
Beantwoord door P.J. Bus in topic Oeps, ik bedoel
dat ze dat niet in de folder gaan opnemen vd S90/V90.
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-06-2016 21:33 #1428975
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Geen enkele fabrikant maakt
Geen enkele fabrikant maakt alle onderdelen zelf. Bosch zegt dat in 100% (!) van alle auto's onderdelen van Bosch zitten. Als Volvo de goede componenten kiest, is dat natuurlijk geen enkel probleem maar juist heel verstandig. De 7's en de 9's zitten ook vol met onderdelen van andere fabrikanten. Denk bijvoorbeeld maar eens aan de versnellingsbakken.
Dus of in sommige Japanse auto's alleen maar onderdelen zitten die écht door de betreffende autofabrikant zelf zijn gemaakt, betwijfel ik.
Dus of in sommige Japanse auto's alleen maar onderdelen zitten die écht door de betreffende autofabrikant zelf zijn gemaakt, betwijfel ik.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-06-2016 09:26 #1428990
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 400 Nm
400 Nm, lekker!
Moderators: Jerry Stam