irritaties

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
20-12-2015 01:50 #1104770 door René Minnebo (GAST)
irritaties is gemaakt door René Minnebo (GAST)
Wat mij steeds meer gaat irriteren is dat ik na 1,2,3 dagen, kan er peil op trekken, mezelf elke keer weer moet inloggen. Waarom is dat en wat is hier de achterliggende gedachte van. Ik vindt het in ieder geval hoogst irritant. Bij andere fora's zowel nieuw als oud heb ik dat niet. Die hebben zo een mooi knopje met (ingelogd blijven op deze computer) Kan ik het middels een instelling aanpassen of moet ik ermee leren leven. Laatste wordt steeds moeilijker en ik merk dat ik minder actief ben op het forum.

Dan heb ik nog een frustratie. Ik plaats na lange tijd weer is een bericht en wat moet ik doen om het geplaatst te krijgen, ik moet een stel van die pokku cijfers en letters invullen. Je weet wel die zo lekker zijn misvormd dat je er bijna uren naar moet kijken wat het is en als je denkt dat je het goed hebt is het fout. Ik had 3 pogingen nodig om het goed te hebben. Stond bijna op het punt om de topic weg te gooien. Dan ga ik voor advies liever nog naar een Volvo garage of naar een ander Volvo forum. Wie heeft dit in godsnaam bedacht. Ik weet wel dat als je al een K dag hebt je niet een topic aan moet gaan maken want de laptop vliegt een keer door de kamer.

Kan alsjeblieft die optie uitgeschakeld worden ik vindt het waanzin ten top ik zie niet in waar dat voor nodig is.

ook nu weer die @#$%^^& letters en cijfers, gek word ik ervan.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-12-2015 08:33 #1424132 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Captcha
Voor aangemelde gebruikers nu uitgezet

Jerry

• Ton Visser (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-12-2015 08:39 #1424133 door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Te gast.
Ik heb misschien een tip voor je; word lid, dan kun je denk ik meer invloed op de gang van zaken hebben.
Je maakt gratis gebruik van veel informatie die hier op het Volvo700Vereniging forum te vinden is, dan vind ik het nogal ongepast om dergelijke kritiek te hebben op de wijze van aanmelden of inloggen.
Ik heb een maand geleden twee Spartamet lopend gemaakt voor een kennis, ik wist alleen maar van het bestaan, dus ben op een forum terecht gekomen.
Daar heb ik gratis een berg kennis weggehaald en hulp gekregen maar zij ( de verantwoordelijken voor dat forum ) hebben er voor gekozen het gratis in de lucht te houden voor een ieder die er gebruik van wil maken.
Hier kun je als niet lid ook veel kennis vergaren, als lid kun je je ongenoegen veel beter naar voren brengen.

Groeten,

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-12-2015 22:31 #1424148 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic bedankt
Bedankt Jerry. In een grijs verleden hebben we last gehad van chinezen die allerlei spam op de site plaatsen. Die mensen waren sitegebruikers zonder account. Om dat te voorkomen lijkt het me wijs de captcha voor die groep aan te laten (zoals het na jouw wijziging nu is).

Wellicht komt er nu weer wat meer leven in de brouwerij, de captcha's vond ik ook lastig te lezen en meestal had ik ook meerdere pogingen nodig.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-12-2015 00:02 #1424150 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ben
het volledig met Ton Visser eens als niet lid zijnde moet je niet zeuren,gewoon lid worden van deze fantastische vereniging lijkt mij het beste voor jou,kan je in ieder geval het nieuwe jaar 2016 goed beginnen en nou niet meer zeuren hoor.

Groeten Ted.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-12-2015 08:55 #1424158 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Botcha
Misschien is Botcha een nog betere optie? www.drupal.org/project/botcha

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
21-12-2015 19:41 #1424177 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic ik
mag toch zelf wel uitmaken of ik lid wordt. Ik ben denk ik lid bij 10 verschillende forums. Van oude fietsen tot een electra forum en dit is het enige forum waar men mij een lidmaatschap op gaat leggen om van die irritatie's af te zijn, moet toch niet gekker worden. En daarbij een Forum is toch voor iedereen bereikbaar als je internet hebt waarom dan restricties op gaan leggen snap ik niks van. Als je zo leden moet werven.

Blijf wel lezen, hoef ik me ook niet in te loggen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-12-2015 20:00 #1424178 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Aangebrand gedoe, niemand
Aangebrand gedoe, niemand dwingt je ergens toe. En je bent vrij om alleen te lezen of actief mee te doen. Van mij en de anderen hoef je helemaal geen lid te worden hoor. Neem een biertje en relax.
Het is de toon die de muziek maakt hè. En valse tonen geven valse muziek.

"irritant", "frustratie", "pokku", "Dan ga ik voor advies liever nog naar een Volvo garage of naar een ander Volvo forum", "Kdag" en " @#$%^^& letters en cijfers".

Die dingen leveren je op elk forum dat ik ken voor jou vervelende reacties op, dus zoals gezegd: relax!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-12-2015 23:06 #1424190 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vertrekken
Beste meneer de admiral.

Als het je hier niet zint, dan vertrek je gewoon.
We zijn hier heel liberaal, ten slotte.
We hebben heel veel informatie beschikbaar.
Voor de enthousiaste leden van de Volvo 700 Vereniging.
Die al sinds jaar en dag hun passie hier neerleggen in onder meer het delen van kennis. Op een enthousiaste en constructieve manier.
Jij bent hier als niet-lid te bij ons gast.
En dus welkom.
Maar gedraag je dan wel ook gewoon als een nette gast.

Vriendelijke Volvo groet,

Lieme Huib

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-12-2015 08:45 #1424194 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ha,ha, ik moest vanmorgen op
Ha,ha, ik moest vanmorgen op de VKV site ook opnieuw inloggen als lid: met captcha of hoe dat heet!

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC