Jeroen toertocht Haring
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-04-2015 21:35 #1103627
door V700 register
Jeroen toertocht Haring is gemaakt door V700 register
Mogen de leden ook weten ,wie er mee gaan ,met de door Jeroen Haring georganiseerde toertocht
door de binnenlanden van de landen,Holland ,Duitsland,Denemarken en Zweden of is dat topsecret.
Tis maar even een vraagje van mij hoor,kan n.l niets terug vinden daarvan op deze site.
Ik kan helaas niet mee,rondreis Denemarken voor de komende vakantie gepland met de camper.
Groeten Ted.
door de binnenlanden van de landen,Holland ,Duitsland,Denemarken en Zweden of is dat topsecret.
Tis maar even een vraagje van mij hoor,kan n.l niets terug vinden daarvan op deze site.
Ik kan helaas niet mee,rondreis Denemarken voor de komende vakantie gepland met de camper.
Groeten Ted.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-04-2015 22:41 #1417449
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Geen land
Hallo Ted
"Holland" is, in tegenstelling tot wat velen menen, geen land.
Zie <a href="">hier (enige kennis van het Engels is wel handig).
groetjes
Mathy
"Holland" is, in tegenstelling tot wat velen menen, geen land.
Zie <a href="">hier (enige kennis van het Engels is wel handig).
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-04-2015 09:44 #1417456
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic kennis
Hallo Marty:
Wat moet jij een kennis hebben van dit alles,heb net het filmpje bekeken en was zeer onder de indruk van dat alles,ikzelf was de 5.080.265 bezoeker dus veel mensen vinden dit leuk.
Groeten Ted.
P.s. voor de rest is het toch topsecret denk ik en waarom weet ik ook niet.
Wat moet jij een kennis hebben van dit alles,heb net het filmpje bekeken en was zeer onder de indruk van dat alles,ikzelf was de 5.080.265 bezoeker dus veel mensen vinden dit leuk.
Groeten Ted.
P.s. voor de rest is het toch topsecret denk ik en waarom weet ik ook niet.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-04-2015 15:30 #1417459
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Nederländerna
Mathy heeft een punt Ted, ook in Zweden heten wij officieel Nederländerna maar als je zegt dat je uit Holland komt begrijpt iedereen je hoor.
Ik ben het met je eens over het gebrek aan openheid over die Volvo 700 Vereniging reis naar Denemarken en Zweden, dat was vorig jaar ook zo bij de Volvo 700 Vereniging trip naar het eiland Wight.
Wij gaan 13 mei ook weer naar Zweden.
Groeten,
Ik ben het met je eens over het gebrek aan openheid over die Volvo 700 Vereniging reis naar Denemarken en Zweden, dat was vorig jaar ook zo bij de Volvo 700 Vereniging trip naar het eiland Wight.
Wij gaan 13 mei ook weer naar Zweden.
Groeten,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-04-2015 16:43 #1417460
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Beste Ted en Ton,
Beste Ted en Ton,
Bedankt voor jullie feedback, daar kan het bestuur wat mee.
Echter nog even een vraag ter verduidelijking:
De zwedenreis heeft hier als agendapunt op het forum gestaan waar ieder zich kon inschrijven. Na het sluiten van de inschrijving heeft ook nog de uitnodiging voor de informatiedag in Roosendaal gestaan.
Wat zouden jullie nog meer willen weten ? Er is niets geheims aan en elke vraag word graag beantwoord door de organisatoren.
Bedankt voor jullie feedback, daar kan het bestuur wat mee.
Echter nog even een vraag ter verduidelijking:
De zwedenreis heeft hier als agendapunt op het forum gestaan waar ieder zich kon inschrijven. Na het sluiten van de inschrijving heeft ook nog de uitnodiging voor de informatiedag in Roosendaal gestaan.
Wat zouden jullie nog meer willen weten ? Er is niets geheims aan en elke vraag word graag beantwoord door de organisatoren.
- Wim Pothoven
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-04-2015 16:56 #1417461
door Wim Pothoven
Beantwoord door Wim Pothoven in topic Zweden trip
Beste mensen,
Heb toen de trip net op onze site stond direct gereageerd met de mededeling dat we niet mee konden, maar op 14 mei wel willen uitzwaaien in Puttgarden. We zijn in de periode 6 tot 16 mei met vakantie in Timmendorf bij Travemünde, is maar ongeveer een half uurtje autobahn van Puttgarden. Zou dus ook wel graag willen weten hoe laat we daar iets van de "karavaan" kunnen opvangen.
Hoor graag van e.e.a.
Groeten Wim Pothoven, lid 1409
740 GL blackline bj. '89/ B230K/ M47/ nu 103.261 km
Heb toen de trip net op onze site stond direct gereageerd met de mededeling dat we niet mee konden, maar op 14 mei wel willen uitzwaaien in Puttgarden. We zijn in de periode 6 tot 16 mei met vakantie in Timmendorf bij Travemünde, is maar ongeveer een half uurtje autobahn van Puttgarden. Zou dus ook wel graag willen weten hoe laat we daar iets van de "karavaan" kunnen opvangen.
Hoor graag van e.e.a.
Groeten Wim Pothoven, lid 1409
740 GL blackline bj. '89/ B230K/ M47/ nu 103.261 km
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-04-2015 19:09 #1417462
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Meer weten,
Het gaat niet om meer weten Paul.
Het gaat er om dat er zo goed als niets meer dan de aankondiging op het forum te vinden is, in een item op het forum laat Jerry mij weten dat op verzoek een aantal evenementen bovenaan vastgepind wordt op het forum, om deze in het zicht te houden, deze dus blijkbaar niet.
En in het kader van het oprichten van een activiteitencommissie is dit in mijn ogen geen goed voorbeeld.
Van de activiteiten op het Forum die zijn vastgepind, zoals bijvoorbeeld sleuteldagen, is te volgen wie er heen gaan, wie moet afzeggen , wie welke klus wil doen. Ook de ritten van Lex en Rudiger staan bovenaan gepind en kan op gereageerd worden.
Deze verenigingsactiviteit is niet "open" en ik denk dat ik ook voor Ted kan spreken als ik mij afvraag waarom dat is, meer niet. Zoek er niets achter. Ik hoop dat het bestuur hier inderdaad iets aan heeft.
Ik heb zoals gezegd geen idee hoeveel leden er 13 mei richting Puttgarden vertrekken, wij gaan toevallig die dag ook die kant op, wij rijden naar Kiel, wie weet zien we onderweg enige deelnemers aan de Volvo700Vereniging trip rijden.
Ik wil iedereen die mee gaat een prettige reis en verblijf toewensen en ik ben zeer benieuwd naar de ervaringen van de deelnemers.
Groeten,
Het gaat er om dat er zo goed als niets meer dan de aankondiging op het forum te vinden is, in een item op het forum laat Jerry mij weten dat op verzoek een aantal evenementen bovenaan vastgepind wordt op het forum, om deze in het zicht te houden, deze dus blijkbaar niet.
En in het kader van het oprichten van een activiteitencommissie is dit in mijn ogen geen goed voorbeeld.
Van de activiteiten op het Forum die zijn vastgepind, zoals bijvoorbeeld sleuteldagen, is te volgen wie er heen gaan, wie moet afzeggen , wie welke klus wil doen. Ook de ritten van Lex en Rudiger staan bovenaan gepind en kan op gereageerd worden.
Deze verenigingsactiviteit is niet "open" en ik denk dat ik ook voor Ted kan spreken als ik mij afvraag waarom dat is, meer niet. Zoek er niets achter. Ik hoop dat het bestuur hier inderdaad iets aan heeft.
Ik heb zoals gezegd geen idee hoeveel leden er 13 mei richting Puttgarden vertrekken, wij gaan toevallig die dag ook die kant op, wij rijden naar Kiel, wie weet zien we onderweg enige deelnemers aan de Volvo700Vereniging trip rijden.
Ik wil iedereen die mee gaat een prettige reis en verblijf toewensen en ik ben zeer benieuwd naar de ervaringen van de deelnemers.
Groeten,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-04-2015 19:51 #1417463
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heren,.....
Zoals Paul ook al heeft vermeld, het heeft op de site gestaan voor iederen zichtbaar. Zelfs in de factor heeft Maarten er nog melding van gemaakt. We gaan woensdag voor hemelvaart naar Denemarken en Zweden met een 7 tal leden. De reis is door Jeroen en ondergetekende georganiseerd. Normaliter heeft Maarten wel een reis richting de U.K in het verschiet, maar met 2 kinderen die gaan trouwen dit jaar gaan hun centjes even op aan iets anders. Los van de vermelding op de site en in de factor hebben we inderdaad ook nog middag georganiseerd waarbij iedereen welkom was om te komen kijken en luisteren. Uiteindelijk zijn er 7 teams over gebleven die nu een hopelijk leuke Denemarken/Zweden trip gaan maken. Niks geheimzinnig, niks stiekem, gewoon een leuke club activiteit, die voor iedereen toegankelijk was.
Dus ook niet Jeroen toertocht Haring, maar Volvo V700 tocht.
Hoop dat e.e.a nu duidelijk is.
Dus ook niet Jeroen toertocht Haring, maar Volvo V700 tocht.
Hoop dat e.e.a nu duidelijk is.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-04-2015 20:40 #1417467
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Benieuwd!
Ik ben zeer benieuwd naar jullie belevenissen Ton.
Veel plezier allemaal!
Groeten,
Veel plezier allemaal!
Groeten,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-04-2015 22:04 #1417563
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic nog
steeds is mijn vraag nog niet beantwoord,wat ik vroeg heb ik nog geen antwoord hier gevonden,dus laat maar lekker zitten,was dus TOCH,, TOPSECRET,,.
Groeten Ted.
Graag dit topic verwijderen ik krijg het niet voor elkaar.
Groeten Ted.
Graag dit topic verwijderen ik krijg het niet voor elkaar.
Moderators: Jerry Stam