Sleuteldag Nordicar, 14 februari 2015. UPDATE nu met brugtijden
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-12-2014 11:46 #1102921
door Jerry Stam (GAST)
Sleuteldag Nordicar, 14 februari 2015. UPDATE nu met brugtijden is gemaakt door Jerry Stam (GAST)
De eerste sleuteldag in NH van 2015 is bij Nordicar te Heerhugowaard (enkel toegankelijk voor verenigingsleden) is op 14 Februari 2015. Inschrijven in de agenda en met het sleuteldagformulier.
en dat vind je hier : volvo700vereniging.nl/node/4829
Sleuteldagformulier opsturen naar secretaris@volvo700vereniging.nl.
Daar het waarschijnlijk steenkoud is op 14 februari zijn de mogelijkheden tot buiten sleutelen beperkt danwel zeer onaangenaam. Dit houd in dat deze sleuteldag/bruggen sneller volgepland zal ( zullen) zijn .We hebben meestal wel 5 bruggen tot onze beschikking ( soms 6 ) en dat houd in dat er tussen 9 en 15:30 uur circa 33 uur brugtijd te verdelen is. Maximaal 3 uur per persoon. Wees er snel bij want die tijd gaat snel op ! Verder kun je al binnenlopen om 8:30 uur, er is koffie en waarschijnlijk heb ik wel weer 5 kilo eigengemaakte broodpudding mee!
Een paar regeltjes:
Benodigde onderdelen afnemen bij Nordicar ( controleer op voorhand zelf de beschikbaaheid bij hun) Uitzonderingen in overleg met mij.( ik leg het weer voor aan Nordicar)
Neem je eigen gereedschapskoffer mee ( speciaal gereedschap mag over het algemeen wel van Nordicar gebruikt/geleend worden)
Kom op tijd en houd je aan de geplande brugtijden.
Voor de nieuwelingen: Probeer voor zover mogelijk je in te lezen over de klus die je wilt doen. De monteur(s) van Nordicar helpen wel wat, geven aanwijzingen en tips maar het meeste werkt dien je natuurlijk zelf te doen. Meestal zijn er ook enkele clubleden aanwezig die een schat aan kennis bezitten en erg behulpzaam zijn. Je kunt hier altijd een oproep plaatsen voor de hulp die je denkt nodig te hebben.
Groetjes Rudiger.
Update: de volgende leden hebben het sleuteldagformulier ingezonden en zijn ingedeeld: Coen, Hein, Paul, Adriaan, Willem, Boris, Tom S,Ton V, Martin, Melvin, Rudiger. Sta je hier niet bij en heb je wel een formulier ingevuld bel me dan!
We krijgen 5 bruggen ter onzer beschikuking, welke nummers nu nog niet bekend.
Hulp en adviezen komen van Chris, Paul, Maarten en een Nordicar monteur, broodpudding en planning van mij!
sochtends beginnen OP DE BRUG en dat MOET en kan vanaf 8:45 uur tot 12:00 uur, kleine uitloop mogelijk. ik heb dan de bruggen voorzien van de namen.
Hein
Coen
Paul/Chris/
Tom S.
Adriaan
sochtends GRONDPLAATS:
Ton V, Martin P.
'smiddags beginnen OP DE BRUG vanaf 12:30-13:00 tot 16:00 mogelijk even wachttijd...
Boris
Willem V
Melvin
Rudiger
de Witkampers
smiddags grondplaats
-lid nr.? info volgt nog, uitlezen computer 940 1998-er
Melvin
Ben je smiddags ingedeeld mag je uiteraard vroeger komen om te helpen. kijken en koffie te drinken
en dat vind je hier : volvo700vereniging.nl/node/4829
Sleuteldagformulier opsturen naar secretaris@volvo700vereniging.nl.
Daar het waarschijnlijk steenkoud is op 14 februari zijn de mogelijkheden tot buiten sleutelen beperkt danwel zeer onaangenaam. Dit houd in dat deze sleuteldag/bruggen sneller volgepland zal ( zullen) zijn .We hebben meestal wel 5 bruggen tot onze beschikking ( soms 6 ) en dat houd in dat er tussen 9 en 15:30 uur circa 33 uur brugtijd te verdelen is. Maximaal 3 uur per persoon. Wees er snel bij want die tijd gaat snel op ! Verder kun je al binnenlopen om 8:30 uur, er is koffie en waarschijnlijk heb ik wel weer 5 kilo eigengemaakte broodpudding mee!
Een paar regeltjes:
Benodigde onderdelen afnemen bij Nordicar ( controleer op voorhand zelf de beschikbaaheid bij hun) Uitzonderingen in overleg met mij.( ik leg het weer voor aan Nordicar)
Neem je eigen gereedschapskoffer mee ( speciaal gereedschap mag over het algemeen wel van Nordicar gebruikt/geleend worden)
Kom op tijd en houd je aan de geplande brugtijden.
Voor de nieuwelingen: Probeer voor zover mogelijk je in te lezen over de klus die je wilt doen. De monteur(s) van Nordicar helpen wel wat, geven aanwijzingen en tips maar het meeste werkt dien je natuurlijk zelf te doen. Meestal zijn er ook enkele clubleden aanwezig die een schat aan kennis bezitten en erg behulpzaam zijn. Je kunt hier altijd een oproep plaatsen voor de hulp die je denkt nodig te hebben.
Groetjes Rudiger.
Update: de volgende leden hebben het sleuteldagformulier ingezonden en zijn ingedeeld: Coen, Hein, Paul, Adriaan, Willem, Boris, Tom S,Ton V, Martin, Melvin, Rudiger. Sta je hier niet bij en heb je wel een formulier ingevuld bel me dan!
We krijgen 5 bruggen ter onzer beschikuking, welke nummers nu nog niet bekend.
Hulp en adviezen komen van Chris, Paul, Maarten en een Nordicar monteur, broodpudding en planning van mij!
sochtends beginnen OP DE BRUG en dat MOET en kan vanaf 8:45 uur tot 12:00 uur, kleine uitloop mogelijk. ik heb dan de bruggen voorzien van de namen.
Hein
Coen
Paul/Chris/
Tom S.
Adriaan
sochtends GRONDPLAATS:
Ton V, Martin P.
'smiddags beginnen OP DE BRUG vanaf 12:30-13:00 tot 16:00 mogelijk even wachttijd...
Boris
Willem V
Melvin
Rudiger
de Witkampers
smiddags grondplaats
-lid nr.? info volgt nog, uitlezen computer 940 1998-er
Melvin
Ben je smiddags ingedeeld mag je uiteraard vroeger komen om te helpen. kijken en koffie te drinken
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-12-2014 12:19 #1414245
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hmmm, heb mijn auto deze
Hmmm, heb mijn auto deze winter geschorst maar begin maart vervalt de APK, misschien is dat best wel leuk te combineren.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-12-2014 13:50 #1414248
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic sleuteldag
Graag mij op de lijst noteren!
Ik ga nog even op zoek
naar het sleuteldag formulier maar ik wil er graag bij zijn!
Ik ga nog even op zoek
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-12-2014 20:09 #1414277
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Maart?
Ha Rudiger,
Goed bezig! 4x sleutelen bij Nordicar "volgend jaar" (haha)
Maareuuhh..Als ideetje: Zou het een optie zijn deze vanuit Februari naar Maar te verplaatsen? In Maart zullen de meeste 7 series weer uit "hun winterslaap" komen en heb je kans op wat meer animo...
Groetjes,
Gerben
Goed bezig! 4x sleutelen bij Nordicar "volgend jaar" (haha)
Maareuuhh..Als ideetje: Zou het een optie zijn deze vanuit Februari naar Maar te verplaatsen? In Maart zullen de meeste 7 series weer uit "hun winterslaap" komen en heb je kans op wat meer animo...
Groetjes,
Gerben
- Coen de Voogd
- Premium lid
-
Minder
Meer
30-12-2014 21:15 #1414290
door Coen de Voogd
Beantwoord door Coen de Voogd in topic Spits afbijten
Kijk nu al weer uit naar de eerste sleuteldag in t nieuwe jaar! Wederom dank voor het organiseren. De beste wensen voor t komende jaar.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-12-2014 21:44 #1414292
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik ben verleden week in het
Ik ben verleden week in het najaar geweest en toen geholpen door een jonge kerel met donker haar, was daar met een donkerblauwe 945. Weet iemand hoe die jongen heet?? Wilde nog wat vragen aan hem.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-12-2014 22:43 #1414295
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Helemaal geweldig Rudiger !
Helemaal geweldig Rudiger ! En Gerben, zoveel auto's in de overgangsregeling rijden er niet binnen de club. Zijn soms maar 1 of twee tijdens een sleuteldag.
- Melvin Wals
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-12-2014 00:51 #1414298
door Melvin Wals
Beantwoord door Melvin Wals in topic Dit is heel goed nieuws :-)
Dit is heel goed nieuws
Ik hoop nuttige werkzaamheden te kunnen verrichten, zoals de reparatie van mijn deurgreep linksachter.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-12-2014 09:30 #1414301
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic maart
Zou je graag tegemoet Gerben maar deze planning is tot stand gekomen door rekening te houden met mijn beschikbare tijd, die van Nordicar, en wat de vereniging graag wil zien.
Verder heb ik nog rekening gehouden met Henk Huisman. Wat Paul zegt klopt ook wel en bij Nordicar zie je weinig oude neuzen behalve de mijne... In Friesland komt er misschien wel 1 in maart?
Verder heb ik nog rekening gehouden met Henk Huisman. Wat Paul zegt klopt ook wel en bij Nordicar zie je weinig oude neuzen behalve de mijne... In Friesland komt er misschien wel 1 in maart?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-12-2014 09:49 #1414302
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik heb een heel lijste
Maar was eigenlijk een beetje van plan om dat gewoon op de oprit te gaan doen:
- Kleppenstellen, indien oke dan
- Distributie vervangen (zit nu op de 70.000 kilometer en 6+
- Remmen voor vervangen
- Cisklep schoonmaken
- olie en filter vervangen
Dus een behoorlijke lijst
- Kleppenstellen, indien oke dan
- Distributie vervangen (zit nu op de 70.000 kilometer en 6+
- Remmen voor vervangen
- Cisklep schoonmaken
- olie en filter vervangen
Dus een behoorlijke lijst
Moderators: Jerry Stam