onze blauwe is overleden maar wordt gereanimeerd !

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-03-2014 09:43 #1100667 door V700 register
Zonet in zijn geheel verkocht voor "reanimatie" met een benzine motor . We zijn daar heel blij om. Hij blijft dus op de weg

Update >>>  Beste leden
Ik waardeer het enorm dat jullie de blauwe op de weg willen houden.  Dat wil ik ook dus probeer hem in zijn geheel te verkopen.   ik vraag er 600 euro voor en denk dat dit niet teveel is gezien de uitvoering / inhoud  , toch ?
Mijn overweging om hem weg te doen is getriggerd door de automaat die het begaf . maar zeker ook door de de beslissing van Wreekers + ik heb gewoon geen overdekte plek om niet alleen de automaat te repareren
maar ook om hem goed bij te houden in de toekomst .
bedankt voor al jullie hulp
met de beste groeten
Fred    <<<<< update

Gisteren is onze Volvo overleden in Rotterdam . Optrekkend op een viaduct begaf de automaat het geheel. Was er al enigzins mee verzoend dat we weer grote scheppen MRB moesten gaan betalen maar dit is de druppel............... Heb geen zin meer in bergen werk en hoge kosten dus we gaan afscheid van hem nemen.

Ik wil eerst een tijdje zien of ik de Volvo liefhebber nog ergens een plezier mee kan doen maar dan gaat hij naar de sloper . We hebben dan ook advertenties gezet bij auto's en onderdelen
  Het is een Estate 760 uit 1986 met alles er op en eraan o.a. - zwart lederen , in goede staat,  stoelen en achterbank (met tussenarmleuning )  uiteraard bestuurdersstoel elektrisch - zwart lederen armleuning tussen de voorsteolen met bekerhouders voor en achter. - zgn hondenrek voor tussen de voorstoelen - gave en mooi strak beklede hemel inclusief schuifdak bekleding - rollo - cruise control - 4 goede winterbanden met velgen - nieuwe airco condensor voor voor de radiator ( moset ik nog gaan plaatsen) - automaten olie koeler voor voor de radiator - nieuw rechterkoplamp glas incl rubber en klemmen - buitentemperatuur meter - 1 jaar oude uitlaat vanaf turbo tot achter - set nieuwe achterspatlappen - enz enz   Ben ook bereikbaar onder 0186 66 1978 of 06 406 83 910

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• ADRIAANB234FT
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
18-03-2014 10:01 #1403241 door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Verlies
Lastige beslissing, lijkt me, Fred. Nogal een verlies. Zeker omdat de 760 (mijn favoriete kleur en ook nog zwart leder!) er opvallend mooi uitziet. En bovendien - totdat de bak het begaf - waarschijnlijk heel fijn reed. Zelf raak ik altijd erg gehecht aan mijn Volvo's en spelen, tegen beter weten in, economische argumenten nauwelijks een rol. Maar het kan inderdaad zomaar afgelopen zijn. Een schrikbeeld voor velen onder ons waar we liever zo min mogelijk aan denken...
Toch vraagt mijn sentimentele ik zich tegen de verdrukking in steeds weer af hoe reparatie in een dergelijk geval zich zou verhouden tot de aanschaf van een vervangend vervoermiddel. Maar ja, als je er helemaal klaar mee bent, is dat voor jou nauwelijks relevant.
Succes met het vinden van een (waardige) vervanger.
Adriaan

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-03-2014 10:35 #1403244 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic :-(
Joh een gebruikte automaatbak "kost niet duur" en zit er ook relatief snel onder hoor.Dan kun je weer lekker karren, je weet dan tenslotte wat je hebt, dat moet je bij een nieuwe auto nog maar afwachten.

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
18-03-2014 12:38 #1403254 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic bling bling en armsteun met bekerhouder
Ik heb wel interesse in het bling bling wat op de auto zit, tenminste als dit past op een 97er 940 estate en de armsteun met bekerhouder

• ADRIAANB234FT
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
18-03-2014 13:03 #1403256 door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Niet uitwisselbaar

Admiral schreef : Ik heb wel interesse in het bling bling wat op de auto zit, tenminste als dit past op een 97er 940 estate en de armsteun met bekerhouder

Sluiting deksel armsteun zit bij 760 met kunststof palletje dat in klemmetje valt, als ik me niet vergis. Bij later 940 met magneetje. Helaas niet zonder meer uitwisselbaar. Liep tegen zelfde 'hindernis' aan.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-03-2014 13:10 #1403258 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Pinnetje eraf breken en er
Pinnetje eraf breken en er een magneetje op plakken werkt prima :-)

• Wytze Broerze
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
18-03-2014 18:35 #1403270 door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic fredjdejong

fredjdejong schreef : Gisteren is onze Volvo overleden in Rotterdam . Optrekkend op een viaduct begaf de automaat het geheel. Was er al enigzins mee verzoend dat we weer grote scheppen MRB moesten gaan betalen maar dit is de druppel............... Heb geen zin meer in bergen werk en hoge kosten dus we gaan afscheid van hem nemen.

Banger hier in de buurt krijgt een turbo diesel binnen met handbak. Tis even werk maar dan kan je verder. Maar automaatbak moet ook te vinden zijn.

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
18-03-2014 20:36 #1403280 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic vraag
op een 760 zoals hierboven word aangeboden zit sierlijstwerk rondom de portierramen en het achterraam, zo ook bij de achterklep.

Is dit over te zetten op een 97er 940 estate. Ik vind de mijne te weinig bling bling hebben. Ik heb van A_A als chromen sierstrips gekocht die je boven op de bumper kan monteren. Nu zit daar een plastic strip in de kleur van de auto. Maar ik wil meer.

Dus zoals bovenstaand gevraagd gaat dat lukken.

Gr Rene (Admiral)

• Vincent van der Spek
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-03-2014 21:28 #1403281 door Vincent van der Spek
Beantwoord door Vincent van der Spek in topic aasgier
Jammer dat je hem niet op de weg houdt, zeker zo'n mooie blauwe. Is het toevallig kleur 404-1? Als dat zo is, ben ik als een aasgier geinteresseerd in de achterklep. Als deze nog mooi is natuurlijk. De mijne heeft wat van de bekende corrosie. Dan blijft er vast wel een raamlijstje over. De deels meegespoten bumpers lijken me ook wel wat.
groeten
Vincent

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-03-2014 21:46 #1403282 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mooie auto om een andere bak
Mooie auto om een andere bak onder te hangen!!

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC