onze blauwe is overleden maar wordt gereanimeerd !
- V700 register
- Nieuw lid
-
Update >>> Beste leden
Ik waardeer het enorm dat jullie de blauwe op de weg willen houden. Dat wil ik ook dus probeer hem in zijn geheel te verkopen. ik vraag er 600 euro voor en denk dat dit niet teveel is gezien de uitvoering / inhoud , toch ?
Mijn overweging om hem weg te doen is getriggerd door de automaat die het begaf . maar zeker ook door de de beslissing van Wreekers + ik heb gewoon geen overdekte plek om niet alleen de automaat te repareren
maar ook om hem goed bij te houden in de toekomst .
bedankt voor al jullie hulp
met de beste groeten
Fred <<<<< update
Gisteren is onze Volvo overleden in Rotterdam . Optrekkend op een viaduct begaf de automaat het geheel. Was er al enigzins mee verzoend dat we weer grote scheppen MRB moesten gaan betalen maar dit is de druppel............... Heb geen zin meer in bergen werk en hoge kosten dus we gaan afscheid van hem nemen.
Ik wil eerst een tijdje zien of ik de Volvo liefhebber nog ergens een plezier mee kan doen maar dan gaat hij naar de sloper . We hebben dan ook advertenties gezet bij auto's en onderdelen
Het is een Estate 760 uit 1986 met alles er op en eraan o.a. - zwart lederen , in goede staat, stoelen en achterbank (met tussenarmleuning ) uiteraard bestuurdersstoel elektrisch - zwart lederen armleuning tussen de voorsteolen met bekerhouders voor en achter. - zgn hondenrek voor tussen de voorstoelen - gave en mooi strak beklede hemel inclusief schuifdak bekleding - rollo - cruise control - 4 goede winterbanden met velgen - nieuwe airco condensor voor voor de radiator ( moset ik nog gaan plaatsen) - automaten olie koeler voor voor de radiator - nieuw rechterkoplamp glas incl rubber en klemmen - buitentemperatuur meter - 1 jaar oude uitlaat vanaf turbo tot achter - set nieuwe achterspatlappen - enz enz Ben ook bereikbaar onder 0186 66 1978 of 06 406 83 910
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- ADRIAANB234FT
-
- Junior lid
-
Toch vraagt mijn sentimentele ik zich tegen de verdrukking in steeds weer af hoe reparatie in een dergelijk geval zich zou verhouden tot de aanschaf van een vervangend vervoermiddel. Maar ja, als je er helemaal klaar mee bent, is dat voor jou nauwelijks relevant.
Succes met het vinden van een (waardige) vervanger.
Adriaan
- V700 register
- Nieuw lid
-
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
- ADRIAANB234FT
-
- Junior lid
-
Sluiting deksel armsteun zit bij 760 met kunststof palletje dat in klemmetje valt, als ik me niet vergis. Bij later 940 met magneetje. Helaas niet zonder meer uitwisselbaar. Liep tegen zelfde 'hindernis' aan.Admiral schreef : Ik heb wel interesse in het bling bling wat op de auto zit, tenminste als dit past op een 97er 940 estate en de armsteun met bekerhouder
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
fredjdejong schreef : Gisteren is onze Volvo overleden in Rotterdam . Optrekkend op een viaduct begaf de automaat het geheel. Was er al enigzins mee verzoend dat we weer grote scheppen MRB moesten gaan betalen maar dit is de druppel............... Heb geen zin meer in bergen werk en hoge kosten dus we gaan afscheid van hem nemen.
Banger hier in de buurt krijgt een turbo diesel binnen met handbak. Tis even werk maar dan kan je verder. Maar automaatbak moet ook te vinden zijn.
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Is dit over te zetten op een 97er 940 estate. Ik vind de mijne te weinig bling bling hebben. Ik heb van A_A als chromen sierstrips gekocht die je boven op de bumper kan monteren. Nu zit daar een plastic strip in de kleur van de auto. Maar ik wil meer.
Dus zoals bovenstaand gevraagd gaat dat lukken.
Gr Rene (Admiral)
- Vincent van der Spek
- Nieuw lid
-
groeten
Vincent
- V700 register
- Nieuw lid
-