Ontvochter voor de auto, is het iets?
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-01-2014 00:07 #1099981
door Mathy van Nisselroy
Ontvochter voor de auto, is het iets? is gemaakt door Mathy van Nisselroy
Hallo Volvisti
Is dit iets? <a href=" www.avao.nl/aanbieding/16088/herbruikbar...-pingi/#.UsSfdHn9-m8 " target="_blank">Link.
Soms is het erg vochtig in de auto. De afstand van thuis naar werk is te kort om de auto met open ramen te ontvochten en de airco doet het onder de 5 graden Celsius niet.
groetjes
Mathy
Is dit iets? <a href=" www.avao.nl/aanbieding/16088/herbruikbar...-pingi/#.UsSfdHn9-m8 " target="_blank">Link.
Soms is het erg vochtig in de auto. De afstand van thuis naar werk is te kort om de auto met open ramen te ontvochten en de airco doet het onder de 5 graden Celsius niet.
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-01-2014 00:18 #1399598
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Iew
Het ding neemt vocht op uit je auto, wat je vervolgens in je magnetron laat verdampen. Technisch zal het best werken , maar het idee om de adem en andere vochtdampen in je magnetron uit te dampen. Tja 
Dan zou ik liever een vochtvreter in de auto zetten en het water regelmatig weg gooien.
Dan zou ik liever een vochtvreter in de auto zetten en het water regelmatig weg gooien.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-01-2014 00:32 #1399599
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic CaCl
Een vochtvreter werkt prima!
Wel stevig neerzetten, zodat tie niet om kan vallen.
De oplossing van Calcium chloride met water is 10X zo agressief als pekel (NaCl) op staal.
Wel stevig neerzetten, zodat tie niet om kan vallen.
De oplossing van Calcium chloride met water is 10X zo agressief als pekel (NaCl) op staal.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-01-2014 00:34 #1399600
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Alternatief
Hallo Andre
Daarom wil ik dat soort dingen ook niet en zoek ik naar een alternatief.
groetjes
Mathy
Daarom wil ik dat soort dingen ook niet en zoek ik naar een alternatief.
groetjes
Mathy
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-01-2014 02:42 #1399603
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Luchtdroger
Een electrische lucht-droger.................. op 230 volt?
Wel een snoertje vanuit huis.......................
Wel een snoertje vanuit huis.......................
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-01-2014 08:03 #1399605
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Verwarming
Is dit dan wat Mathy,
Werkt hetzelfde, maar je kan hem op de verwarming drogen, is een stuk hygienischer als in de magnetron denk ik en hij is net zo duur.
<a href=" www.conrad.nl/ce/nl/product/854168/ThoMa...ueryFromSuggest=true " target="_blank"> www.conrad.nl/ce/nl/product/854168/ThoMa...ueryFromSuggest=true
Werkt hetzelfde, maar je kan hem op de verwarming drogen, is een stuk hygienischer als in de magnetron denk ik en hij is net zo duur.
<a href=" www.conrad.nl/ce/nl/product/854168/ThoMa...ueryFromSuggest=true " target="_blank"> www.conrad.nl/ce/nl/product/854168/ThoMa...ueryFromSuggest=true
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-01-2014 08:40 #1399606
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Twee
Ik heb twee van die dingen zoals in het voorbeeld van Maarten. Als de ene in de auto ligt heb ik de andere te drogen liggen op de mantel van de combiketel.
Maar wat ik ook doe is op een mooie dag met wat wind de autoramen open zetten zodat de wind er doorheen blaast, dat droogt geweldig!
Ja, om geen berg reacties te krijgen, dan moet je er wel zicht op hebben.
Groeten,
Maar wat ik ook doe is op een mooie dag met wat wind de autoramen open zetten zodat de wind er doorheen blaast, dat droogt geweldig!
Ja, om geen berg reacties te krijgen, dan moet je er wel zicht op hebben.
Groeten,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-01-2014 09:27 #1399607
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik heb twee pingis in de
Ik heb twee pingis in de volvo en werkt prima. Auto is veel droger en beslaat minder snel.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-01-2014 09:36 #1399608
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geen vocht.
Hallo,
Ik heb in onze auto´s bj `88 en `98 geen vocht. Rubber automatten werkt prefentief tegen vochtige tapijt in de wagen. Ook het inpregneren van de deurrubbers met siliconenspray. Voor de sedan heb ik in de wintertijd het ski-luikje altijd openstaan, zodat de warme lucht ook daar zijn werk kan doen in de kofferbak.
Met vriendelijke groet,
Roelof.
Ik heb in onze auto´s bj `88 en `98 geen vocht. Rubber automatten werkt prefentief tegen vochtige tapijt in de wagen. Ook het inpregneren van de deurrubbers met siliconenspray. Voor de sedan heb ik in de wintertijd het ski-luikje altijd openstaan, zodat de warme lucht ook daar zijn werk kan doen in de kofferbak.
Met vriendelijke groet,
Roelof.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-01-2014 11:44 #1399613
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ramen open
Zet de ramen eens open als de zon schijnt. En als de auto binnen slaapt kunnen de ramen toch altijd een stukje open staan? Misschier ook goed om niet met een natte las de auto in te stappen, want dan verdampt de regen in je jas en blijft in de auto hangen.
Moderators: Jerry Stam