update RVL
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-10-2013 18:13 #1099237
door Ries van Lomwel
update RVL is gemaakt door Ries van Lomwel
Leden en passanten,
Long time no hear or see!
Ik ben eind augustus opgenomen in het ziekenhuis in Breda met blaaskanker. Na een eerste operatie leek alles voorspoedig te gaan en er waren geen uitzaaingen. Uiteindelijk werd er de diagnose gesteld dat de gehele blaas verwijdered zou moeten worden. In de weken erna met chemo kuren en alle denkbare bijwerkingen was het soms twee stappen vooruit en drie terug. Na een complete uitdroging twee weken terug belande ik wederom in het Amphia ziekenhuis in Breda maar toen gingen er dingen echt goed mis. Een lang verhaal kort ;We gaan voor een operatie in Rotterdam in het blaaskanker centrum Daniel den Hoed van de Erasmus Universiteit. Volgens de huidige planning moet ik eerst aansterken ( ben 7 kilo lichter geworden) en het zal ergens december worden.
Wat interesseert mij dat allemaal zullen jullie denken? Nou ik wilde even kwijt dat ik vandaag enorm opgevrolijkt werd door een boeket bloemen van het bestuur van de V700 vereniging voorafgaand door een kaart eerder in september 2013!
Tjonge wat mis ik al die activiteiten en sleuteldagen.... Ik hoop er gauw weer bij te zijn hoop alle bekenden weer in actie te zien en te helpen indien men dat toelaat.
Bedankt voor alle attenties en tot spoedig weerzien!
Ries van Lomwel
Long time no hear or see!
Ik ben eind augustus opgenomen in het ziekenhuis in Breda met blaaskanker. Na een eerste operatie leek alles voorspoedig te gaan en er waren geen uitzaaingen. Uiteindelijk werd er de diagnose gesteld dat de gehele blaas verwijdered zou moeten worden. In de weken erna met chemo kuren en alle denkbare bijwerkingen was het soms twee stappen vooruit en drie terug. Na een complete uitdroging twee weken terug belande ik wederom in het Amphia ziekenhuis in Breda maar toen gingen er dingen echt goed mis. Een lang verhaal kort ;We gaan voor een operatie in Rotterdam in het blaaskanker centrum Daniel den Hoed van de Erasmus Universiteit. Volgens de huidige planning moet ik eerst aansterken ( ben 7 kilo lichter geworden) en het zal ergens december worden.
Wat interesseert mij dat allemaal zullen jullie denken? Nou ik wilde even kwijt dat ik vandaag enorm opgevrolijkt werd door een boeket bloemen van het bestuur van de V700 vereniging voorafgaand door een kaart eerder in september 2013!
Tjonge wat mis ik al die activiteiten en sleuteldagen.... Ik hoop er gauw weer bij te zijn hoop alle bekenden weer in actie te zien en te helpen indien men dat toelaat.
Bedankt voor alle attenties en tot spoedig weerzien!
Ries van Lomwel
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-10-2013 18:27 #1395557
door Leon Doensen
Beantwoord door Leon Doensen in topic Oh?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-10-2013 18:35 #1395558
door V700 register
Ja Ries, inderdaad het was erg rustig (Long time no hear or see!) vanuit Prinsenbeek.
Sterkte gewenst met het bestrijden van deze zware ziekte, we missen je Humor en Adviezen tijdens de sleuteldagen.
Natuurlijk werk je hard aan je gezonheid, je hebt er maar een.
We hopen je toch over enkele maanden weer te zien op de sleuteldagen.
Sterkte en kracht tijdens de komende zware periode toegewenst.
Groeten uit Veldhoven
Mart.
Beantwoord door V700 register in topic RVL
Ja Ries, inderdaad het was erg rustig (Long time no hear or see!) vanuit Prinsenbeek.
Sterkte gewenst met het bestrijden van deze zware ziekte, we missen je Humor en Adviezen tijdens de sleuteldagen.
Natuurlijk werk je hard aan je gezonheid, je hebt er maar een.
We hopen je toch over enkele maanden weer te zien op de sleuteldagen.
Sterkte en kracht tijdens de komende zware periode toegewenst.
Groeten uit Veldhoven
Mart.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-10-2013 18:46 #1395559
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heel veel sterkte Ries!
Heel veel sterkte Ries!
- Lex Stax (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-10-2013 18:49 #1395560
door Lex Stax (GAST)
Beantwoord door Lex Stax (GAST) in topic Sterkte
Sterkte Ries vanuit Drenthe gewenst!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-10-2013 18:49 #1395561
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Veel
Veel sterkte Ries!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-10-2013 18:59 #1395562
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic RVL
Hè Ries zit allemaal niet mee zeg.
Met carboot dacht je nog even dat je erbij kon zijn.
Je bent een leuke vent , hoop je snel weer te zien op een
Vd V700 activiteiten.
Beterschap en sterkte.
Met carboot dacht je nog even dat je erbij kon zijn.
Je bent een leuke vent , hoop je snel weer te zien op een
Vd V700 activiteiten.
Beterschap en sterkte.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-10-2013 19:08 #1395563
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Sterkte!
Sterkte Ries,
Denk aan de leuke dingen, probeer ook wat te lachen, niet alleen maar piekeren hoor!
Groeten,
Denk aan de leuke dingen, probeer ook wat te lachen, niet alleen maar piekeren hoor!
Groeten,
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-10-2013 19:25 #1395564
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic goed herstel!
Een snel en goed herstel toegewenst Ries. Hou je taai makker!
- ADRIAANB234FT
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
16-10-2013 19:45 #1395566
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Dapper
Hallo Ries,
Hooguit kennen we elkaar van gezicht. Maar ik wil graag kwijt dat ik het buitengewoon dapper van je vind, dat je je ziel en zaligheid met ons durft te delen. Daar is moed voor nodig. Hoop dat die je ook door deze zware tijd heen helpt. Tot een volgende sleuteldag. En hou je haaks!Adriaan
Hooguit kennen we elkaar van gezicht. Maar ik wil graag kwijt dat ik het buitengewoon dapper van je vind, dat je je ziel en zaligheid met ons durft te delen. Daar is moed voor nodig. Hoop dat die je ook door deze zware tijd heen helpt. Tot een volgende sleuteldag. En hou je haaks!Adriaan
Moderators: Jerry Stam