780 niet in Vadis ???
- V700 register
- Nieuw lid
-
Althans niet in versie die ik heb.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Volgens mij in geen enkele versie. Misschien wel in vida, maar dat weet ik niet.FritsDeJ schreef : Zie ik toch net dat de 780 niet voorkomt in Vadis. Althans niet in versie die ik heb.
Hedwig kom d'r maar in
- Hedwig Lambrechts (GAST)
- Nieuw lid
-
In de oudere versies, ik dacht van voor 2000, staat het onderdelenboek nog niet in.De laatste versie van Vadis en dus ook de meest complete is de uitgave 2005A.Pietjeprecies schreef :
Volgens mij in geen enkele versie. Misschien wel in vida, maar dat weet ik niet.FritsDeJ schreef : Zie ik toch net dat de 780 niet voorkomt in Vadis. Althans niet in versie die ik heb.
Hedwig kom d'r maar in
Maar specifiek 780 zal je alleen het onderdelenboek terugvinden.Natuurlijk is dat op zich erg handig.
Groeten,Hedwig
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Hedwig Lambrechts (GAST)
- Nieuw lid
-
Of naar een recenter Vadis schijfje want een boek zou wel eens moeilijk kunnen worden.FritsDeJ schreef : Dus op zoek naar een boek. Terug in de tijd.
Het originele boek geef ik niet uit handen maar misschien moet ik maar eens overgaan tot het laten maken van een fotocopie van het laatste onderdelenboek art. 196002 (GB/S),= europe dus niet NA datum 11-91, 1053 Bladzijden. Misschien een goede prijs als er meerdere kandidaten zijn.
Groeten,Hedwig
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik hou mij aanbevolen voor een copy. Dus 1 heb je er al.hlambrechts schreef : Het originele boek geef ik niet uit handen maar misschien moet ik maar eens overgaan tot het laten maken van een fotocopie van het laatste onderdelenboek art. 196002 (GB/S),= europe dus niet NA datum 11-91, 1053 Bladzijden. Misschien een goede prijs als er meerdere kandidaten zijn.
Het originele boek zou ik ook niet uit handen geven.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mijn Nederlandse vadis 2003B staat 'ie nog niet in, maar de Engelse 2005A die ik ook heb daar staat hij wel in, blijkt nu inderdaad...hlambrechts schreef : In de oudere versies, ik dacht van voor 2000, staat het onderdelenboek nog niet in.De laatste versie van Vadis en dus ook de meest complete is de uitgave 2005A.
Maar specifiek 780 zal je alleen het onderdelenboek terugvinden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Staat de 780 daar ook in ?
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Frits,
Ik open zojuist mijn Vadis. De 780 staat er compleet in. Geef het zaterdag wel even aan Ton mee. Komt goed.