RDW nieuwe site ( TOP )... EDIT, Flop dus ???
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-03-2013 16:56 #1097113
door V700 register
RDW nieuwe site ( TOP )... EDIT, Flop dus ??? is gemaakt door V700 register
ovi.rdw.nl/Geweldige
site, nadat ze hem vernieuwd hebben.Kan veel meer info op. En je ziet nu ook het aantal vorige eigenaren.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Minder
Meer
29-03-2013 17:08 #1384112
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Smaak
Vind het wel leuk..het is wel even wennen.
Groeten,Gerben
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-03-2013 17:56 #1384114
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ze gaan echter met het
Ze gaan echter met het aantal eigenaren niet helemaal terug tot het begin. Ze hanteren een bepaalde grens. (in jaren dus)
D.w.z. ik heb een Triumph Spitfire van 1976 en volgens de rdw ben ik de eerste eigenaar maar ik heb hem pas 23 jaar terwijl de auto 37 jaar oud is....
D.w.z. ik heb een Triumph Spitfire van 1976 en volgens de rdw ben ik de eerste eigenaar maar ik heb hem pas 23 jaar terwijl de auto 37 jaar oud is....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-03-2013 19:19 #1384117
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Goed
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-03-2013 21:36 #1384125
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mijn motor heb ik in 2000
Mijn motor heb ik in 2000 gekocht en hij is van '95. Volgens RDW ben ik de 1e eigenaar. Dus ze gaan nog geen 15 jaar terug.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-03-2013 22:20 #1384127
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nou! Mijn 940:
<div class="ui-block-a ovigrid ">Voertuigsoort <div style="display: none;"><!-- placeholder for popupDialogVoertuigsoort --></div>Personenauto (M1 AC)</div><div class="ui-block-b border ovigrid ">Carrosserietype<div style="display: none;"><!-- placeholder for popupDialogCarrosserieOmschrijving --></div> Stationwagen</div><div class="ui-block-b border ovigrid ">Inrichting<div style="display: none;"><!-- placeholder for popupDialogInrichtingCodeOmschrijving --></div> stationwagen</div><div class="ui-block-a border ovigrid ">D.1 Merk <div style="display: none;"><!-- placeholder for popupDialogMerk --></div> VOLVO/ D.2 Type<div style="display: none;"><!-- placeholder for popupDialogType --></div> Niet geregistreerd/ D.2 Variant <div style="display: none;"><!-- placeholder for popupDialogVariant --></div>Niet geregistreerd/ D.2 Uitvoering <div style="display: none;"><!-- placeholder for popupDialogUitvoering --></div>Niet geregistreerd / R Kleur <div style="display: none;"><!-- placeholder for popupDialogKleur --></div>Blauw / D.3 Handelsbenaming <div style="display: none;"><!-- placeholder for popupDialogHandelsbenaming --></div>940 2.3 I.C./ K typegoedkeuringsnummer <div style="display: none;"><!-- placeholder for popupDialogTypegoedkeuring --></div>Niet geregistreerd.</div><div class="ui-block-b border ovigrid ">Nee maar, "niet geregistreerd" komt wel erg vaak voor, of zie ik dat nou verkeerd?</div><div class="ui-block-b border ovigrid ">Ik zie eigenlijk niet wat ik nou meer zie dan op de vorige site?</div><div class="ui-block-b border ovigrid ">Oh, ja "nul" zitplaatsen is ook wel een erg leuk weetje bij deze auto, ik vraag me af waar we dan al die tijd gezeten hebben!!!!</div><div class="ui-block-b border ovigrid ">(maar het aantal wielen klopt gelukkig wel: 4!)</div>
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-03-2013 22:26 #1384128
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic .
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-03-2013 23:05 #1384130
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic invoer
Alle ingevoerde Bakstenen zijn uiteraard "onbekend". Maar ook "Fransje", eens door de Nederlandse eigenaar mee gexporteerd naar Zuid Frankrijk en wederom weer geimporteerd met hetzelfde oorspronkelijke NL kenteken, staat geregistreerd als "onbekend". De "Truttebol" staat ook als eerste eigenaar, terwijl ik de 2-de eigenaar ben. Waarschijnlijk omdat deze de eerste periode op een "uitzonderings" kenteken heeft rondgereden. Niet helemaal erg duidelijk dus.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-03-2013 23:21 #1384131
door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Database
Dan vraag ik me dus af of ze bij de nieuwe modellen wel alle types/varianten/uitvoeringen noteren, want dat moet toch een monster van een database worden?
Wel jammer inderdaad dat dit nu niet staat aangegeven bij onze auto's, maar het aantal eigenaren is wel leuk om te weten
Wel jammer inderdaad dat dit nu niet staat aangegeven bij onze auto's, maar het aantal eigenaren is wel leuk om te weten
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-03-2013 00:13 #1384135
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic tegenhanger
De tegen hanger ben ik meer van gescharmeerd,vwe.nl, zie je ook meteen wat de eventuele wegenbelasting is, maar het is maar net wat je ligt.
Tom.
Tom.
Moderators: Jerry Stam