Nieuwe X-treme Vision lampen geplaatst.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-11-2012 14:22 #1095219
door V700 register
Nieuwe X-treme Vision lampen geplaatst. is gemaakt door V700 register
Hallo Volvo Fan´s,
Bij onze MB had ik de wagen al voor zien van PHILIPS X-treme Vision. Ze schrijven 100% meer licht en dat mogen ze van mij ook garanderen! Een prachtige witte realistiche lichtbunde als resultaat! Zo de test vase is voor bij, dan is het ook goed genoeg voor onze Volvo 740 GL sedan van 1988. Het is nu al bij dit herfstweer een genot om ´s avonds te rijden.
Maandag even bij Henk uit Bunde langs om een voorpijp halen. Henk is mijn onderdelen leverant. De rest is al op de katalysator na vervangen. Na de reparatie van de 3 eindstukken bleek onder de beschermkapje van de voorpijp ook nog een scheur in de lasnaat. Kan ie weer een tijdje vooruit.
Kan ik ieders aanbevelen!
Mvg, Roelof.
lidnummer; 817.
Bij onze MB had ik de wagen al voor zien van PHILIPS X-treme Vision. Ze schrijven 100% meer licht en dat mogen ze van mij ook garanderen! Een prachtige witte realistiche lichtbunde als resultaat! Zo de test vase is voor bij, dan is het ook goed genoeg voor onze Volvo 740 GL sedan van 1988. Het is nu al bij dit herfstweer een genot om ´s avonds te rijden.
Maandag even bij Henk uit Bunde langs om een voorpijp halen. Henk is mijn onderdelen leverant. De rest is al op de katalysator na vervangen. Na de reparatie van de 3 eindstukken bleek onder de beschermkapje van de voorpijp ook nog een scheur in de lasnaat. Kan ie weer een tijdje vooruit.
Kan ik ieders aanbevelen!
Mvg, Roelof.
lidnummer; 817.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-11-2012 14:29 #1372124
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kijk.
Ah, een realistische lichtbundel. Wel zo fijn.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-11-2012 15:53 #1372127
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 100%
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-11-2012 15:54 #1372128
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic vrijdag middag?
Zeg heren is het vrijdagmiddag ofzo? 
De beste man is blij met z'n lampjes! en terecht.
Lampjes zijn goed
De beste man is blij met z'n lampjes! en terecht.
Lampjes zijn goed
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-11-2012 15:55 #1372130
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic niks
In den beginne was er niks...
groet,
Jacow
groet,
Jacow
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-11-2012 15:57 #1372131
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic salaris
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-11-2012 17:02 #1372137
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic gewisseld
Ik ben sinds gisteren overgestapt op de Vision plus lampen deze zouden 60% meer licht opbrengst hebben, ik moet zeggen het is wel een stuk beter dan de gewone standaart H4 lampen maar of ze die 60% meer licht ook halen betwijfel ik.
Ik had er eerst echt gele pitten in zitten maar mijn vriendin ziet daar niet voldoende mee dus vanuit die veiligheids reden heb ik nu weer wit, en het is helder wit licht alleen de prijs was even schrikken, bijna €23,00 voor een setje van 2.
Tom.
Ik had er eerst echt gele pitten in zitten maar mijn vriendin ziet daar niet voldoende mee dus vanuit die veiligheids reden heb ik nu weer wit, en het is helder wit licht alleen de prijs was even schrikken, bijna €23,00 voor een setje van 2.
Tom.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Minder
Meer
02-11-2012 18:44 #1372154
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic ah
Ik word altijd verblindt door van die heldere pitten..
Zonnebril maar in de wagen.
Groeten,Gerben
Zonnebril maar in de wagen.
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-11-2012 19:21 #1372156
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Roelof,
Inderdaad, die lampen van Philips zijn inderdaad een wereld van vershil. Ik heb ze een paar jaar gebruikt, maar ben er inmiddels van af gestapt. De reden is dat ze (bij mij) niet lang meegingen. De lampen branden altijd en na ruim een jaar waren ze stuk. Dus weer nwe en ze waren erg duur.
Nu weer gewoon standaard halogeen helaas. Ik vond ze te kort meegaan en te duur.
Robert
Nu weer gewoon standaard halogeen helaas. Ik vond ze te kort meegaan en te duur.
Robert
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-11-2012 09:39 #1372186
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Duurzaamheid lampen.
Hallo Robert,
Ze zijn inderdaat prijzig stuk hier in Duitsland bij ATU 18,- Euro. Test hier kortere levensduur, maar daarvoor wel meer licht, meer vijligheid. Hier op de provinciale wegen extreem donker geen straten verlichting. Daar komt bij dat de Duitsers graag straten flikken (repareren) en lang niet elke wegdek heeft markeringen. De wegen in Nederland zijn echt in zeer goede kwaliteit. Afgelopen winter hadden we in de stadswegen gaten van 17 cm. Zo mooi voor het onderstel van onze oude bolides.
Ik ga voor vijligheid!
Mvg; Roelof.
lidnummer 817.
Ze zijn inderdaat prijzig stuk hier in Duitsland bij ATU 18,- Euro. Test hier kortere levensduur, maar daarvoor wel meer licht, meer vijligheid. Hier op de provinciale wegen extreem donker geen straten verlichting. Daar komt bij dat de Duitsers graag straten flikken (repareren) en lang niet elke wegdek heeft markeringen. De wegen in Nederland zijn echt in zeer goede kwaliteit. Afgelopen winter hadden we in de stadswegen gaten van 17 cm. Zo mooi voor het onderstel van onze oude bolides.
Ik ga voor vijligheid!
Mvg; Roelof.
lidnummer 817.
Moderators: Jerry Stam