Downsizing
- V700 register
- Nieuw lid
-
Onze Lazarus, de 945 D24TIC gaat eruit. Vrouwlief gebruikt hem nu bijna een jaar als dagelijkse auto, maar gaat per 1 november home-based werken. Ik heb sinds enige tijd een lease auto, dus ik ga er ook niet in rijden. Daarnaast staan Indy (de 940 LPT, geschorst) en Phoenix (960) ook nog op de dam. Om hem aan te houden in de wegenbelasting wordt wat te duur. Schorsen gaat ook niet werken, zo`n diesel moet gewoon rijden!
Het is wel een beetje met pijn in het hart, want we hebben ontzettend veel lol van de auto gehad en hij is na wat aanloopperikelen echt super betrouwbaar. Altijd starten en lopen. Ik zou dus graag zien dat hij bij een liefhebber (en dan in het bijzonder van deze dieseltjes) terecht komt. Het is echt een leuke uitvoering, met veel luxe aan boord. Hij heeft natuurlijk wat sporen van gebruik.
We gaan ons nu bezinnen op de next steps. Eigenlijk moet er nog 1 weg, maar kiezen tussen Indy en Phoenix doet echt pijn, dat heb ik dus nog even uit weten te stellen.
Oh, en schorsen en stallen ga ik echt niet doen met deze auto. Als hij niet tegen een acceptabele prijs verkocht kan worden, dan gaat hij uit elkaar.
Voor de geinteresseerden; voor 850,- mag hij van eigenaar wisselen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
<a href=" www.volvo700vereniging.nl/search/node/indy "> www.volvo700vereniging.nl/search/node/indy
<a href=" www.volvo700vereniging.nl/search/node/phoenix "> www.volvo700vereniging.nl/search/node/phoenix
Maar je wilde het vast niet weten, toch?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik hoop dat er een liefhebber is die 'm koestert en er blij mee gaat worden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Nog jammerder dat ie mij te duur is om te rijden.
Hoop dat ie goed belandt. Success met de verkoop!
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
allemaal wel mee Clau, ben ik momenteel ook aan het doen met mijn 855...Claudia schreef : Ahhh...toch niet in onderdelen? Dat klinkt als het slachten van je eigen konijn!
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-