einde van mijn volvo 740
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-10-2012 20:31 #1094962
door V700 register
einde van mijn volvo 740 is gemaakt door V700 register
Hallo Allemaal,
ik ben een tijdje niet op het forum geweest en nu ik wederkeer breng ik meteen slecht nieuws.
ik had mijn volvo 740 uit 1991 omgebouwd tot mad max achtige auto, helaas moet ik hem wegdoen. niet vanwege falende techniek (260000 km) hij kan nog makkelijk vele kilometers maken, maar puur vanwege het geld, dankzij deze overheid loop je leeg op een auto als deze (ik tenminste wel). na lang leuren heb ik hem verkocht een een autocrosser. dit met pijn in het hart. momenteel tijd ik een toyota starlet die wel te betalen is. (ook een fijne auto btw maar niet hetzelfde)
in de toekomst wil ik graag opnieuw beginnen met dit project, maar de basisauto MOET oldtimer zijn. station en een b230 motor zijn pre's maar niet noodzakelijk.
als iemand ooit van zijn auto afwilt laat maar weten, wellicht ben ik geinteresseerd. er mag best wat werk aan zitten maar liever niet totaal verrot.
nog even wat plaatjes uit zijn glorietijd binnen fase 3 Larp www.fase3larp.nl
sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/3...871_1327161083_n.jpg
sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/5...3979_884378968_n.jpg
sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/3...203_1271993212_n.jpg
ik ben een tijdje niet op het forum geweest en nu ik wederkeer breng ik meteen slecht nieuws.
ik had mijn volvo 740 uit 1991 omgebouwd tot mad max achtige auto, helaas moet ik hem wegdoen. niet vanwege falende techniek (260000 km) hij kan nog makkelijk vele kilometers maken, maar puur vanwege het geld, dankzij deze overheid loop je leeg op een auto als deze (ik tenminste wel). na lang leuren heb ik hem verkocht een een autocrosser. dit met pijn in het hart. momenteel tijd ik een toyota starlet die wel te betalen is. (ook een fijne auto btw maar niet hetzelfde)
in de toekomst wil ik graag opnieuw beginnen met dit project, maar de basisauto MOET oldtimer zijn. station en een b230 motor zijn pre's maar niet noodzakelijk.
als iemand ooit van zijn auto afwilt laat maar weten, wellicht ben ik geinteresseerd. er mag best wat werk aan zitten maar liever niet totaal verrot.
nog even wat plaatjes uit zijn glorietijd binnen fase 3 Larp www.fase3larp.nl
sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/3...871_1327161083_n.jpg
sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/5...3979_884378968_n.jpg
sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/3...203_1271993212_n.jpg
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-10-2012 09:03 #1370629
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic De
grille vind ik iig fantastisch!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-10-2012 10:25 #1370633
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lef
Ik heb helaas nog steeds niet het lef om mijn 940 met de hand mat zwart te verven.
Maar als ik het zo zie, hmm ja gaaf!!!!
Maar als ik het zo zie, hmm ja gaaf!!!!
- Fred Schukkink (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-10-2012 11:34 #1370637
door Fred Schukkink (GAST)
Beantwoord door Fred Schukkink (GAST) in topic Ik wil wel komen helpen
Ik wil wel komen helpen schilderen, heb nog een grote pot zwarte schoolbordenverf staan.
Groet Fred
Groet Fred
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-10-2012 11:42 #1370638
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic lief!
Hoi Fred,
Das een mooi aanbod, maar het niet hebben van lef zit niet zo zeer in de fyshieke handeling van het verven maar meer in het feit dat ik de lak nog net te mooi vind eigenlijk.
Ik hou je aanbod in gedachten.
Arjan
Das een mooi aanbod, maar het niet hebben van lef zit niet zo zeer in de fyshieke handeling van het verven maar meer in het feit dat ik de lak nog net te mooi vind eigenlijk.
Ik hou je aanbod in gedachten.
Arjan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-10-2012 16:53 #1370650
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ik heb hem voor het bedrag
ik heb hem voor het bedrag van tien euro matzwart gemaakt, en wel met spuitbusjes matzwart van de action. de originele laklaag is alleen maar even schoongemaakt. het blijft verassend goed zitten. hier en daar bladdert het wel een beetje af, maar dat is voor dit gebeuren prima.
de grille en koplampen wil ik ook weer in een volgende auto zetten. lampen komen van een golf 2 en zijn passend gemaakt in oude "tussenneus" koplampen
de grille en koplampen wil ik ook weer in een volgende auto zetten. lampen komen van een golf 2 en zijn passend gemaakt in oude "tussenneus" koplampen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-10-2012 17:18 #1370655
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic limbo
Inderdaad het laatste statdium voor de dood. Ergens tussen hemel en hel. Zo ziet dat er uit.
triestig, maar zo gaat het soms.
triestig, maar zo gaat het soms.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-10-2012 15:33 #1370759
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ach ja na diverse volvo en
Ach ja na diverse volvo en heel km's was voor mij ook het eind aangebroken . Eenvoudig niet meer betaalbaar !! De 2de hands volvo's zijn niet ( vaak ) niet meer wat het geweest was . Nu te veel achterstakkig onderhoud ; airco's dood / distributie / kop revisie / olie lekkage keering / etc .De topper was voor mij de 940 vooral de lpt. Nu ........ en een Citroën Berlingo op gr kent. Wegen bel 20 euries per maand 1 op 15 ( diesel ) eenvoudige techniek en geen luxe . Raam open hahahaha Is een soort door ontwikkelde leuke eend bestel . Rijdt prima / pas erin ( 1,96) / veel ruimte / . De luxe is stuurbekrachtiging en elek. ramen . Te vreden maar had geen keus.
Ciao Eric
Ciao Eric
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-10-2012 19:56 #1370933
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ik heb dat nu ook met mijn
ik heb dat nu ook met mijn toyota starlet, het is klein maar heel doeltreffend. je komt van a naar b, het gaat als de brandweer en je bent lekker wendbaar. verder is dat heel goed te betalen.
neemt niet weg dat ik wel weer een volvo wil in de toekomst. maar ik heb nu ook nog een opel kadett die binnenkort wat onderhoud nodig heeft. die is wel goedkoop, maar onderhoud betekent meestal laswerk. dat begin ik ook wel zat te worden, ik denk dat die ook zijn laatste jaar ingaat.
neemt niet weg dat ik wel weer een volvo wil in de toekomst. maar ik heb nu ook nog een opel kadett die binnenkort wat onderhoud nodig heeft. die is wel goedkoop, maar onderhoud betekent meestal laswerk. dat begin ik ook wel zat te worden, ik denk dat die ook zijn laatste jaar ingaat.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-11-2012 18:30 #1372923
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic de opvolger is gekozen!
Morgenavond ga ik uit goirle een blauwe oldtimer station 740 halen. gekocht voor belachelijk weinig met redelijk wat werk, maar perfect voor dit project. hij heeft wat roest rond de voorkant maar niet schrikbarend. hij is lek als een mandje vanwege een lekkend schuifdak, hemeltje en interieur is zeiknat en versleten.
morgen ga ik hem ophalen en in een opslag zetten. dan weer even geld sparen en hem rijklaar maken (nieuwe remleidingen en laswerk) verder sloop ik een groot deel van het interieur eruit want dat heb ik toch niet nodig. en ik heb de voorstoelen van mijn oude auto bewaard dus die kan ik netjes overzetten. ik heb heel veel zin om deze auto rijklaar te maken en weer te verbouwen voor fase 3 larp.
morgen ga ik hem ophalen en in een opslag zetten. dan weer even geld sparen en hem rijklaar maken (nieuwe remleidingen en laswerk) verder sloop ik een groot deel van het interieur eruit want dat heb ik toch niet nodig. en ik heb de voorstoelen van mijn oude auto bewaard dus die kan ik netjes overzetten. ik heb heel veel zin om deze auto rijklaar te maken en weer te verbouwen voor fase 3 larp.
Moderators: Jerry Stam