Er zijn nog <zoveel> Volvo's 900/S/V90's in het land...
- Mark van Loo (GAST)
- Nieuw lid
-
940: 7687 stuks
960: 1430 stuks
S90: 239 stuks
V90: 251 stuks
Zoals je ziet helaas vergeten te vragen hoe het met de 700 Serie gesteld staat.... sorry!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
940: 9337
960: 1625
S90: 264
V90: 227
Piet
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mark van Loo (GAST)
- Nieuw lid
-
Maar gaat idd wel rap. Ach, de wensen en verwachtingen veranderen ook. Een 940 met airbag, ABS en airco is ook wel fijn, de vroege exemplaren zijn dan minder courant en gaan bangeren, geexporteerd of gesloopt worden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tja triest, maar zo gaan die dingen denk ik
Daarnaast vind ik het persoonlijk juist wel mooi om weinig dezelfde auto's tegen te komen (740's in mijn geval), maakt het ook leuker als je er af en toe wel eentje tegenkomt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
In ieder geval 1 minder , net vandaag een 945 estate automaat 1995 lpt , verkocht voor de export , gaat naar Nigeria , wordt daar gebruikt als Taxi?mvloo schreef : Had van de week eens een tweet naar VWE gestuurd met de vraag of zij weten hoeveel Volvo 940's, 960, S/V90 er nog in het land zijn geregistreerd. Het antwoord wil ik met jullie delen:
940: 7687 stuks
- V700 register
- Nieuw lid
-
Helemaal mee eens, maar goed onze modellen Volvo's waren toch al nooit 13 in een dozijn auto's. Als wij met z'n allen zuinig zijn op de onze, dan blijven er nog lang genoeg over om van te genieten! Ik kan er altijd nog van genieten als ik een mooie "baksteen" tegen kom!Neutel schreef : Aan de andere kant worden de gene die overblijven wel meer gekoesterd.
Daarnaast vind ik het persoonlijk juist wel mooi om weinig dezelfde auto's tegen te komen (740's in mijn geval), maakt het ook leuker als je er af en toe wel eentje tegenkomt.
Volvo 960 3.0-24V Estate
- V700 register
- Nieuw lid
-