960 2.5 te koop op marktplaats
- V700 register
- Nieuw lid
-
Te koop Volvo 960 2.5 van 1995
Zie advertentie nr: 514781397
De km. stand is op de klok 275.211 maar hij heeft er wel een andere motor in gezet met een km. stand van 386.000
Dit is blok is goed dat weet ik, en liep in de vorige 960 waar hij uit komt ook al op lpg.
Maar in zijn advertentie staat wel.... gereden km. 275.211 en aantoonbaar door Volvo daeler onderhouden met onderhouds boekjes er bij.
De auto zal best goed zijn daar oordeel ik echt niet over,... maar het is wel even een verschil van 111.000 km. meer
Groeten Henk
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Een gewaarschuwd mens telt voor 2!
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jij bent toch actief bezig in de volvo wereld. Mensen die zaken met hem gedaan hebben weten toch al hoe hij is. En mond op mond reclame gaat sneller. Er zijn nog wel meer beun de hazen en handelaren in volvo onderdelen en auto's die ook niet te vertouwen zijn en die hun afspraken niet nakomen.gerryberrie schreef : Brammetje is dus weer lekker actief in de Volvo wereld?
Een gewaarschuwd mens telt voor 2!
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Begrijp mij niet verkeerd, probeer helemaal niemand een hand boven het hoofd te houden, maar ongefundeerd dit soort uitspraken doen past niet, vind ik, om wie het ook gaat.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet Paul
- V700 register
- Nieuw lid
-
Echter moet ik eerlijk bekennen dat ik wel in mij om heb laten gaan om te gaan kijken, maar niet de stap genomen met het verhaal in mijn hoofd van Gvanminnen, en ook ik weet dat je met een 2dehandse auto een risico loopt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Grappig, een kopie van de mijne!
Ik stond pas in Emmeloord te tanken, vraagt een 'tankgenoot' of hij te koop was; hij had zo'n zelfde gezien in Emmeloord. Dat is blijkbaar deze dan, want de mijne was niet te koop ;-)Wel groen en zelfde interieur (denk ik) en ook regelmatig in Emmeloord, maar was en is niet te koop...
Verder geen mening .Groeten!
- V700 register
- Nieuw lid
-