Deze autoradio wil ik aanschaffen, goede keus? Of N I E T doen!!!!
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
Deze autoradio wil ik aanscahffen om in de teamwagen te bouwen voor de reis door zuidamerika.
Goed geluid in de winkel en je kunt op je display van je I-pod blijven zien wlk nummer je gaat aankiezen of welke andere keuzes van je Ipod je kunt maken.
Mijn mening voor een betere. Dat Ipod verhaal moet absoluut bovenaan blijven staan. Er zijn ook radio's waarvan je de gegevens van je Ipod alleen op de radio kan zien.
Dat is niets natuurlijk in een 740.
<a href=" www.pioneer.eu/eur/products/25/121/DEH-4300UB/media.html "> www.pioneer.eu/eur/products/25/121/DEH-4300UB/media.html
<a href=" www.kieskeurig.nl/autoradio/pioneer/deh-...zen/bezorgen/951638/ "> www.kieskeurig.nl/autoradio/pioneer/deh-...zen/bezorgen/951638/
Brand los graag met juliie advies en andere meningen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wytze schreef : Er zijn ook radio's waarvan je de gegevens van je Ipod alleen op de radio kan zien.
Dat is niets natuurlijk in een 740.
is dáár nou weer mis mee, Wytze? Werkt perfect en kan ook niet anders als de iPod in de radio zit.
- V700 register
- Nieuw lid
-
In mijn grijze 740 zat een radio met een digitale amerikaanse afstemschaal. Met als gevolg dat ik net niks kon ontvangen. Ik weet niet hoe dat in Zuid amerika geregeld is. Ik vermoed dat ze daar dezelfde standaard hebben en dan zou je niet naar de radio kunnen luisteren.
Ik zou niet alleen voor een I pod verbinding gaan, maar ook voor bluetooth met A2dp zodat je met je telefoon en radio handsfree kunt bellen, en alle muziekjes daarop kunt afspelen. plus je adresboek kunt synchroniseren. En wellicht een SD card slot. dan ben je niet meer afhankelijk van een los apparaat.
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
Ik heb oortjes voor mijn telefoon in elke auto liggen en dat voldoet.
Er zit USB op en dat is voldoende ook voor de I-pod.
heb ik daar dan een extra kabeltje voor nodig eigenlijk?
Zeg maar van I-pod naar USB van de Radio? Ik heb namelijk nog nooit met een I-pod gewerkt. Laat staan in combinatie met een autoradio. Het is allemaal het idee van mijn oudste dochter. Zij gaat ook de I-pod vullen met onze fossiele muziek.
Hoor graag meer does en donts.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
Display is immers laag achter de versnellingspook gesitueerd.
Maar bestaan die ook dan die radio's?
- Chris Boessenkool
- Nieuw lid
-
Mijn ervaring is dat die radio's het prima doen, probleemloos en het geluid is ok voor de meeste mensen. Voor muziek die-hards is het geluid matig/redelijk. I-pod functie vond ik ook prima.
Denk dat het de biggest bang for the buck is met €89,- bij de goedkoopste aanbieder.
groeten, Chris