Geen Volvo maar een kamer gezocht
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mijn 21 jarige dochter Anne Sophie werkt op Schiphol bij KLM en woont op dit moment anti-kraak in Amsterdam. Helaas heeft de huiseigenaar besloten dat het nu de hoogste tijd is om de boel plat te gooien en te gaan nieuwbouwen. Dus Anne staat per 1 oktober op straat. Mocht iemand nog een kamer weten voor Anne dan hou ik me aanbevolen: binnen haar norm is het intereressant als het max. rond de 500 euro per maand is en in de (ruime) regio Amsterdam - Haarlem.
Alvast dank voor het meedenken!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar het is een bekend probleem, ik ben blij dat mijn meiden een fine plek in Groningen hebben. Als mede-vader wens ik je/jullie veel succes.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Op dit moment zit hij in een oud deelraad-kantoor. Geen idee hoe het bedrijf heet en of er nog nieuwe bewoners worden gezocht.
Als je wil zou ik het kunnen vragen.
Groet Ruben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ruben, elke optie is op dit moment welkom, dus als je wil vragen graag!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Die melden het eerder als je er uit móet
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Stichting Camelot, die hebben we tenminste hier, doet dat ook.TGTF schreef : Bel eens met enkele stadsdelen die hebben soms ook plekken voor anti kraak alleen Die melden het eerder als je er uit móet Tom.
Overigens, in Haarlem staat ook een kamer, of eigenlijk 2, te huur, voor 425 all-in.
Wellicht de moeite waard effe te bellen, morgen?
<a href=" www.huurwoningen.nl/huren/haarlem/156051/roemeniepad/ " target="_blank"> www.huurwoningen.nl/huren/haarlem/156051/roemeniepad/
Overigens, heb ik geen idee wat voor buurt het is.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Michael Oud schreef : Stond Rudiger niet op het punt zijn huurhuis te verlaten? Ik geloof dat ze dan wel wat roomies moet zoeken om aan die 500 te komen...
Is mogelijk en toegestaan en ik overweeg het on te gaan doen Mag maximaal 1 jaar...Ik wil inderdaad nog even een A;dam back-up..
Maarrrr huur + gas en licht + glasvezel internet/telefoon + water/riool en weet ik veel wat voor heffingen zorgen ervoor dat de huurpijs toch wel boven de 1000€ per maand zit.
Darvoor heb je dan wel 115 m2 tot je beschikking in Amsterdam, Oostelijke eilanden, en dat is toch wel redelijk gewild/hip buurtje. Het is een bendendenwonng op een hoek, 3 slaapkamers, ruime woonkamer, ruime keuken, bad/douche
Ik lees het wel groeten Rudiger
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar dan heb je verdorie wel een erg fraaie stek!rudiger schreef : Is mogelijk en toegestaan en ik overweeg het on te gaan doen Mag maximaal 1 jaar...Ik wil inderdaad nog even een A;dam back-up..
Maarrrr huur + gas en licht + glasvezel internet/telefoon + water/riool en weet ik veel wat voor heffingen zorgen ervoor dat de huurpijs toch wel boven de 1000€ per maand zit.
Darvoor heb je dan wel 115 m2 tot je beschikking in Amsterdam, Oostelijke eilanden, en dat is toch wel redelijk gewild/hip buurtje. Het is een bendendenwonng op een hoek, 3 slaapkamers, ruime woonkamer, ruime keuken, bad/douche
Ik lees het wel groeten Rudiger
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tom.