Ik stop met Modereren.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-08-2011 23:38 #1088759 door V700 register
Ik stop met Modereren. is gemaakt door V700 register
Ik kon het niet helemaal terugvinden, maar volgens mij iets meer dan 4 jaar geleden, introduceerde onze toenmalige voorzitter jsnijder mij, als Moderator.
Sindsdien, heb ik dat met overwegend veel plezier gedaan.Vanzelfsprekend, kun je het niet altijd goed doen, maar ik heb geprobeerd, samen met de mede-moderators mijn taak zo goed mogelijk, te vervullen.
Echter, op dit moment, zijn er andere dingen in mijn leven, die mijn aandacht meer nodig gaan hebben en heb besloten me daar meer op te focussen, de conclusie trekkend, dat ik vanaf 1 september, het moderator-schildje zal inleveren.
Dat is mijn eigen keuze en ik denk dat het momenteel de juiste is.
Ik blijf vanzelfsprekend wel nog gewoon Regio-coordinator en aangezien de 940 de deur nog niet uit hoeft, ook gewoon lid en actief op het forum.

Als moderator, nog een keer dan:
Bedankt voor uw aller bijdragen, reacties en samenwerking, dit uiteraard ook aan de mede moderators gericht.
Het was me een genoegen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-08-2011 23:53 #1328511 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tja
Eens moet je het stokje overdragen en je zal er zo je redens voor hebben, dus bij deze als collega RC Bedankt voor je inzet Bas.

Tom.

• Gerben Mol
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
31-08-2011 23:55 #1328512 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Top Bas
Je hebt Top werk geleverd Bas, de "korte tijd" dat ik actief ben op het forum altijd tevreden geweest over jouw moderator-werk.
Snap je keuze ook dat je je nu even op ander werk moet richten.
Gelukkig blijf je nog wel actief en lid op het forum, ook als RC!
Groeten,Gerben

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-09-2011 00:08 #1328518 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dan
Kunnen we je alleen nog maar bedanken voor je tomeloze inzet!!

• Siang Phoa
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-09-2011 00:14 #1328521 door Siang Phoa
Beantwoord door Siang Phoa in topic respect
veel respect en waardering heb ik voor al diegenen die zich inzetten voor de club.
Dit alles naast werk en gezin of andersom, en de andere sociale zelf aangegane verplichtingen.
In het bijzonder de functie van moderator heeft mijn respect, op dit zeer open(hartige) en daardoor door mij zeer gewaardeerde forum heb ik sinds mijn lidmaatschap het nodige zien gebeuren wat diplomatiek of drastisch ingrijpen behoefde.
Gelukkig blijft Bas actief lid, ik ben en blijf hem dagelijks dankbaar voor zijn eerste mbc-actie.

• Wytze Broerze
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
01-09-2011 00:16 #1328522 door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Respect Bas
En goed gedaan jochie!!
Je bent je schildje al kwijt zie ik.
Of was dat je laatste daad?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-09-2011 00:26 #1328524 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic BB
Bedankt Bas!
Voor mij ben je één van de vaste namen hier op het forum. Es effe gekeken: je loopt hier nu zo'n vijf en een half jaar rond, ikke tien weken korter, en je geldt voor mij als één van de eersten van het kluppie V700-namen. Voor mij dus een rot op het forum, en dan bedoel ik niet 'rot op' het forum, op welke manier je dat dan ook wilt lezen... 
Dank en veel goeie tijd gegunt naast dit forum (maar nu wel minder vaak achter de computer hè! En nee, niet de mobiele versie van de site gaan uitvinden nu...)
Plezier!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-09-2011 01:14 #1328525 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Jammer
Jammer Bas maar aan alles komt een eind, over nagedacht in de vakantie zeker ;bGelukkig blijf je wel lid en mogen we zo af en toe nog gebruik maken van je brede kennis.Van deze kant vast bedankt voor je inzet man...

• Jan Snijder (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-09-2011 01:34 #1328527 door Jan Snijder (GAST)
Beantwoord door Jan Snijder (GAST) in topic Bedankt, Bas.
Bas, hartstikke bedankt voor je inzet als moderator waarvoor ik je destijds heb gevraagd. Goed om te horen dat je als RC gewoon doorgaat. Hoewel er altijd een gat valt, kan ik goed begrijpen dat je er na een bepaalde tijd mee stopt en zo plaats maakt voor nieuwe mensen. Dat heb ik anderhalf jaar geleden ook gedaan als voorzitter. Niet omdat ik het niet meer leuk vond of dat het niet goed ging, maar omdat het goed is voor een vereniging om nieuwe mensen en daarmee ook nieuwe inzichten de kans te geven. Je hebt het fantastisch gedaan en daarvoor nogmaals mijn dank. En laten we ons als gewone leden blijven inzetten voor deze prachtclub.

Groeten, Jan.

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-09-2011 07:56 #1328530 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Bedankt Bas
Voor je inzet als moderator en ook ik ben blij dat je het regio coordinatorschap blijft doen. Elke dag denk ik aan je, als de MBC weer woeshshsh doet......  

Moderators: Jerry Stam