iets om onder de aandacht te brengen
- V700 register
- Nieuw lid
-
<a href=" link.marktplaats.nl/476310381 ">De Advertentie!!!
Ik geb verder niets met de verkoper ofzo te maken maar vind het wel heel erg lullig, en iest wat ik niet hoop mee te maken.
Groeten Tom.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Hoop het zelf ook niet mee te maken.
Wel een puntje: altijd meerijden bij een proefrit als je je wagen verkoopt!! Had meneer in de advertentie eigenlijk ook moeten doen.
Wagen zal waarschiinlijk alwel in onderdelen uit elkaar zijn of richting polen o.i.d
Ik zall mn oogjes openhouden.
Groeten
Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Proefrit rit bij mij betekend het bedrag op tafel leggen en dan pas rijden, of paspoort/rijbewijs/ID, als die persoon aangifte doet dat hij ze verloren is komt er vanzelf aan het daglicht dat die persoon een auto gestolen heeft.
Maar goed soms gaan dingen ook op goed vertrouwen en daar ga je wel eens de mist mee in.
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
zappa
- V700 register
- Nieuw lid
-
helemaal eens. Tenzij je een ramkraak wil doen of Rico zelf wat onderdeeltjes nodig heeft...v0lv0freak schreef : Met alle respect, maar waarom zou je een auto die je na afdingen voor 700 euro meekrijgt gaan stelen? Voor zo'n klein bedrag ga je toch geen risico lopen een strafblad te krijgen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ook na schade en schande wijs geworden( ben ooit een Jeep pickup kwijtgeraakt) rijd ik het eerst gedeelte van de proefrit en bepaal daarmee de afstand om vervolgens de potentiele koper weer terug te laten rijden naar mijn huis.
Ik ga zeker uitkijken naar die auto !
gR
- van Kuijk
- Nieuw lid
-
Grote kans dat de auto oostwaarts is gegaan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Je kunt ook vragen of je een foto mag maken van de potentiele koper. Mensen met minder goede bedoelingen worden niet zo graag op de gevoelige plaat gezet. En de sterke arm vindt het wel leuk als je met bewijsmateriaal aankomt. Of zou dat moeten zijn.
"Afschrikken" werkt niet bij iedereen. Anders zouden er in Amerika geen moorden meer zijn. En zouden er ook geen malloten meer met bolletjes cocaine in hun lijf in het vliegtuig stappen.
groetjes
Mathy