Volvo V90 gekocht
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Dit is mijn tweede posting op dit forum. Geruime tijd heb ik al even meegekeken en informatie verzameld over de Volvo V90.
Gisteren heb ik mijn vorige auto verkocht (een Land Rover Defender) en binnen een dag een Volvo V90 gekocht.
Al geruime tijd was ik op zoek naar een V90, en na enig research en zoeken een mooi exemplaar gevonden. Er moet wel het een en ander aan gebeuren zoals schokbrekers, wat spuitwerk, onderhoudsbeurt en nog wat kleinigheden. Het gaat nog een week of 4 duren voordat ik hem heb en zal tzt wat foto's posten.
Groet,
Sobat
[edit moderator: Onderwerp verschoven van "The International Volvo 700/900 Forum" naar "Kletshoek", omdat het eerste gedacht is voor mensen die het Nederlands niet machtig zijn. Voertaal aldaar is dan ook Engels.]
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat voor uitvoering heb je gekocht (welke motor bijvoorbeeld) en kleur en dergelijke
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb een V90 uit november 1997 gekocht, kleur groen (niet de blauw/groene kleur, maar gewoon groen metallic), 3,0 liter, 150KW met automaat. Interieur is creme/licht beige en volledig houten stuur, kilometerstand is 238.000.
Het duurt nog zo'n twee weken voordat ik de auto heb en zal tegen die tijd een plaatje posten. De V90 krijgt nog een beurt en er wordt nog wat aan vervangen. Nog even wachten....
groet,
Sobat
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Volgende week komt de V90, dus dan kan ik eindelijk een paar foto's posten.
Ik wil graag een zomerset en winterset banden hebben en ben nu op zoek naar een aantal velgen voor de zomer. Op MP zag ik een set Scorpius en een set Sirius velgen staan. Zien er fraai uit. Passen deze onder de V90? Of hebben jullie andere ideën om de V90 van een bepaalde velg type te voorzien? Op dit moment zitten er standaard stalen velgen onder.
Sobat
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als lid kun je bij de documentatie en de velgen en andere accessoires opzoeken
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bert N schreef : Als lid kun je bij de documentatie en de velgen en andere accessoires opzoeken
En gelukkig kun je er ook bij als je geen lid bent.
Wordt er eigenlijk een beetje moe van de tekst ( je moet lid worden.) Laat mensen de keus omdat te doen.
<a href=" www.duodiets.com/ "> www.duodiets.com/
855 tdi ´96
945 ´94 op Zweeds kenteken
S40 '96
En man utan Volvo är som en bebis utan klubba
- V700 register
- Nieuw lid
-
moeten is zo dwingend.mogen is meer uitnodigend.
en zoals een volvo rijder hoort te zijn gastvrij.
dus iedereen mag lid worden maar moet niet.
en de mensen zien zelf wel de voor delen van het lid zijn en dan nog kunnnen ze kiezen.
- V700 register
- Nieuw lid
-