BlaBla bla
- V700 register
- Nieuw lid
-
Regelmatig dacht ik dat bij het opsommen van motoren en modificaties "bla bla" werd gebruikt om de hele riedel wat de nuanceren (zoiets van "en de rest"). Nu zie ik het ook in een onderschrift terugkomen.
Blabla, is duidelijk een onderdeel of toepassing.
Wat is het ?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mvg, Rolf
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
BLABLA tuning:))
- V700 register
- Nieuw lid
-
Klopt.Jee schreef : Blabla, is duidelijk een onderdeel of toepassing.
Zoals Scaniar164 al aangeeft, het alias van Martijn, die chips (voor in je brandstof-ECU) ten behoeve van gasinstallaties verbeterd heeft en geprogrammeerd.
Ik heb hem er ook in zitten, staat niet in mijn onderschrift, maar ben er op zich best tevreden over.
Als je enkel op benzine rijd, is het volgens mij niet voor je van toepassing, tenzij Martijn ook leuke dingen kan met benzine-chips ...
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het is toch een LH Jetronic chip, of zittie echt in je LPE ?Als hij in de LH zit, lijkt me niet dat de chip weet of je op benzine of LPG rijdt, of wel ? Of corrigeert de chip het te rijke mengsel wat LPi schijnt te hebben sneller/verder, zonder daarbij de motor op benzine te arm te laten draaien ? Niet vervelend bedoeld, alleen nieuwsgierig hoe het werktBaseman schreef : Als je enkel op benzine rijd, is het volgens mij niet voor je van toepassing, tenzij Martijn ook leuke dingen kan met benzine-chips ...
- FD Bijlsma
- Nieuw lid
-
Blabla heeft inderdaad tuningchips aan mensen geleverd. LPG vialle/ Benzinechip. Voor zowel LH 2.4 als EZK.
Gr. Fabian
- John Blummel
- Nieuw lid
-