Philips H4 Xtreme Power lampen voor 25 euro
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik was wat aan het Googl'en naar de goedkoopste leverancier en kwam uit bij deze Engelse webwinkel die de lampen voor omgerekend 25 euro aanbieden, inclusief GRATIS verzending naar Nederland. Heb er direct een set besteld, maar misschien zijn er wel meer belangstellenden...dus dan is deze webwinkel een goede tip, bij deze:
<a href=" www.powerbulbs.com/product_detail.asp?prod=43 " target="_blank"> www.powerbulbs.com/product_detail.asp?prod=43
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik verneem graag als het anders is. Het leek me trouwens wel tof om een setje gele koplampen in de 940 te zetten. (Hiervoor hebben we veel citroen gereden
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik weet dat blauwe lampen ongewenst tot verboden zijn, en hogere lichtopbrengstlampen mag je ook niet ongestraft voeren, hoe leuk het me ook lijkt. Een setje breedstralers op de bumper lijkt me het einde, maar heb ik niet per se nodig. Misschien als ik nog eens een extra baksteen kan kopen dat ik die daarmee uitrust.
Ik zou wel heel graag willen weten of er echt verschil is in lichtopbrengst of -beeld tussen de verschillende soorten lampen die op de markt zijn, en of je zomaar alles in je koplamp kan proppen ongeacht wattage en kleur.
Welke testen bedoel jij jblokzijl?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als je een browser hebt met tabs (wie heeft dat niet) dan kun je ze de verschillende lichtbeelden in tabs naast elkaar zetten en snel vergelijken.
Voor zover je op het scherm zoiets kunt beoordelen, natuurlijk...
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heb de thans nogal schril afstekende stadlampjes ook ge-upgrade naar 21W; nu zijn ze ongeveer even wit als het dimlicht, vind ik veel mooier.
- John Dutman
- Nieuw lid
-
Dat is wel apk afkeur, als je de dimlichten aanzet moeten je stadslichten naar 5 watt terug, wat wel kan maar dan moet je andere fittingen gebruiken geschikt voor 21/5 watt lampjes.jfitters schreef : Heb de thans nogal schril afstekende stadlampjes ook ge-upgrade naar 21W; nu zijn ze ongeveer even wit als het dimlicht, vind ik veel mooier.
Of met de APK even de lampjes verwisselen