Philips H4 Xtreme Power lampen voor 25 euro

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-11-2010 16:54 #1084101 door V700 register
Philips H4 Xtreme Power lampen voor 25 euro is gemaakt door V700 register
Wie geen Xenon wil, maar wel meer licht uit zijn koplampen zijn de Philips H4 Xtreme Power lampen van Philips een uitkomst...komen lovend uit alle testen, extreem veel meer licht, maar voldoen wel aan alle keuringseisen en geven niet het ongewenste strooilicht dat bij Xenon nog wel eens wil opduiken...
Ik was wat aan het Googl'en naar de goedkoopste leverancier en kwam uit bij deze Engelse webwinkel die de lampen voor omgerekend 25 euro aanbieden, inclusief GRATIS verzending naar Nederland. Heb er direct een set besteld, maar misschien zijn er wel meer belangstellenden...dus dan is deze webwinkel een goede tip, bij deze:
<a href=" www.powerbulbs.com/product_detail.asp?prod=43 " target="_blank"> www.powerbulbs.com/product_detail.asp?prod=43

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-11-2010 18:46 #1296181 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hebbes
Als ik het mij correct herinner rijd ik hier nu bijna een jaar mee rond. Goede lampen, maar ik heb nog geen verschil gezien in lichtopbrengst met "gewone" lampen. Ik geloof ook dat deze van hetzelfde wattage zijn als de doorsnee 55W H4 lamp.
Ik verneem graag als het anders is. Het leek me trouwens wel tof om een setje gele koplampen in de 940 te zetten.  (Hiervoor hebben we veel citroen gereden :-)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-11-2010 18:57 #1296182 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic weet
Weet je dat zeker? Niet een van de vele andere typen lampen van Philips? Het zijn er nogal wat...Want in alle testen wordt deze lyrisch beschreven...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-11-2010 20:11 #1296187 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vrijwel zeker
In ieder geval het wattage. Dat is 60/55 volgens de verpakking. Ik heb toen de gok maar een keer gewaagd omdat ik zeker weten goede lampen wilde. Nu heb ik wel het idee dat ze mooi lang meegaan, hoewel het jaar nog niet rond is. Hiervoor heb ik ook ooit van die driekleuren-lampen gehad. Ook van philips. Zat een heel mooi plaatje op de verpakking dat aangaf waar dat verschil in lichtbeeld nou goed voor zou zijn. Later ooit ergens gelezen dat het humbug zou zijn. Daarna heb ik met plezier een paar goedkope setjes osrams versleten. Het glas had een blauwige gloed, en het licht was best redelijk.
Ik weet dat blauwe lampen ongewenst tot verboden zijn, en hogere lichtopbrengstlampen mag je ook niet ongestraft voeren, hoe leuk het me ook lijkt. Een setje breedstralers op de bumper lijkt me het einde, maar heb ik niet per se nodig. Misschien als ik nog eens een extra baksteen kan kopen dat ik die daarmee uitrust.
Ik zou wel heel graag willen weten of er echt verschil is in lichtopbrengst of -beeld tussen de verschillende soorten lampen die op de markt zijn, en of je zomaar alles in je koplamp kan proppen ongeacht wattage en kleur.
Welke testen bedoel jij jblokzijl?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-11-2010 20:47 #1296194 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic testen
Autobild en AutoExpress, Best Buy in 2007, 2008 en 2009

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-11-2010 20:57 #1296197 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Site
Ik heb eens een site gezien met de verschillende lichtbeelden van verschillende lampen in dezelfde auto en op dezelfde plaats (een landweggetje).Kan m helaas niet meer vinden....

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-11-2010 22:03 #1296203 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Online vergelijken
<a href=" www.fuers-auto.de/shop_content.php?coID=...e54c2d0250e98a717c08 " target="_blank">Deze duitse site heeft wat plaatjes van verschillende lampen.
Als je een browser hebt met tabs (wie heeft dat niet) dan kun je ze de verschillende lichtbeelden in tabs naast elkaar zetten en snel vergelijken.
Voor zover je op het scherm zoiets kunt beoordelen, natuurlijk...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-11-2010 22:06 #1296204 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Die
Die bedoelde ik ! Alleen stonden die plaatjes vroeger gewoon onder elkaar afgebeeld, kon je gemakkelijker vergelijken.Obv die site zou ik ook voor Extreme Power gaan...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-11-2010 22:21 #1296206 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Xtreme Vision
Ik heb sinds vorige week de Philips Xtreme Vision gemonteerd (dit is het nieuwste model in de lijn, leverbaar vanaf oktober dit jaar oid). Het is een wereld van verschil! Echt VEEL meer licht; veel witter en het licht komt ook veel verder. Ik ben zeer tevreden, zeker in deze donkere dagen.
Heb de thans nogal schril afstekende stadlampjes ook ge-upgrade naar 21W; nu zijn ze ongeveer even wit als het dimlicht, vind ik veel mooier.

• John Dutman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-11-2010 22:40 #1296209 door John Dutman
Beantwoord door John Dutman in topic APK

jfitters schreef : Heb de thans nogal schril afstekende stadlampjes ook ge-upgrade naar 21W; nu zijn ze ongeveer even wit als het dimlicht, vind ik veel mooier.

Dat is wel apk afkeur, als je de dimlichten aanzet moeten je stadslichten naar 5 watt terug, wat wel kan maar dan moet je andere fittingen gebruiken geschikt voor 21/5 watt lampjes.
Of met de APK even de lampjes verwisselen

Moderators: Jerry Stam