pech met de 760

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-11-2010 16:19 #1083938 door V700 register
pech met de 760 is gemaakt door V700 register
heb helaas tot nu toe nog niets anders dan pech met mijn mooie 760.
Auto opgehaald bij Carlo, kon ik dezelfde middag al terug met 2 probleempjes, en op de sleuteldag bij Carlo
de auto weer laten staan, omdat hij zowel op gas als benzine niet zo best starte en wilde rijden. Bovendien wilde ik nog een afstand bediening voor de cv en een 3de remlicht op de mooie rode auto.
Nu 1 week verder, auto nog steeds niet terug, en ziet er naar uit dat het nog even gaat duren ook. De andere zaken kunnen nu wel gelijk (onder garantie) opgelost worden, maar vind het wel ronduit teleur stellend dat alles zo lang duurt en tegen zit. Heb in mijn ogen nergens op bezuingd bij aanschaf van de auto, maar zit absoluut niet mee.
Dit is geen klaagzang richting Carlo en crew, want balen net zo stevig als ik (misschien nog wel meer), maar hier is een forum ook voor denk ik, om mijn frustatie beetje van me af te schrijven.
Ik gebruik de auto zakelijk, heb hem ook aan laten passen zo als groot navi, carkitt, etc.etc., en moet dat nu allemaal missen. Leuk voor uitzicht voor komende week,
a.s. maandang naar Veghel, Nijmegen, Den Bosch, dinsdag en woensdag 2 dagen doior Belgie, donderdag Amsterdam, S'hol en Almere, en dat allemaal met een niet zo fijne leenauto!!!.

Ga toch maar auto huren maandag denk ik.

Nogmaals, wil absoluut Carlo en crew niet aanvallen, mannen doen SUPER hun best, maar baal gewoon stevig!!
Heb ik een super mooie auto, en heb er nog geen meter plezier van gehad.
Ze zeggen altijd, VOLVO for life, maar zo gaat het plezier er snel af. Ben helaas ook zelf nog ongelooflijk A-technisch, dus zelf sleutelen zit er voor mij niet in.

Is een heel klaag zang geworden, maar wil gewoon in mijn rode mooie auto rijden!!!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-11-2010 20:10 #1294979 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Daarom heb ik ook twee
Daarom heb ik ook twee volvo,s als de ene het niet doet pak ik de ander of als er onderhoud nodig is aan auto A dan is er gelukkig nog auto B.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-11-2010 20:16 #1294980 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ook een reserve
Wimpi inderdaad makkelijk om er altijd een extra te hebben als er toch een het niet zou doen .Hier is er ook altijd wel een of twee beschikbaar.
En zelfs als die het niet meer zouden doen hebben we nog een geschorste 740 sedan staan met zelf nog apk er op tot juli 2011.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-11-2010 20:19 #1294981 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic vervelend
Jammer dat zo moet beginnen met je volvo.
Uit ervaring weet ik dat Carlo en crew hun uiterste best doen om de auto weer tot tevredenheid te maken en ook als dit niet lukt bedenken ze een oplossing.
Zelf heb ik nu 2 volvo's bij Carlo gekocht en alleen bij de laatste auto (v90) terug geweest voor garantie.
Zelfs toen de garantie was afgelopen en ik nog een probleem had is dit opgelost.
Veel sterkte en hopelijk komt het helemaal goed.

• Jan Snijder (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-11-2010 01:34 #1295009 door Jan Snijder (GAST)
Beantwoord door Jan Snijder (GAST) in topic Pech.
Hallo Ton,
we hebben elkaar maar heel even gesproken op de sleuteldag bij Carlo. Ik heb je nog gecomplimenteerd met je mooie 760. Echt een prachtwagen, hele mooie kleur ook.
Erg jammer om te horen dat je er zo'n slechte start mee hebt. Ik kan me voorstellen dat je er goed ziek van bent.  Maar geef het toch nog even een kans. Jouw auto gaat nu ineens van een slapend bestaan een heel actief leven leiden en dat kan soms tot storingen leiden. Het is nu eenmaal een oudere auto. Noem het maar kinderziektes van het lange stilstaan. Duitsers noemen dat standschade.
Die prachtige rode 760 van jou moet toch goed en bedrijfszeker te krijgen zijn. En zoals ik Carlo ken, zal hij zeker alles in het werk stellen om de auto perfect en naar jouw zin te maken.
Ik heb in vroeger tijdens eens een 940 estate gehad die ook veel problemen kende. Niet leuk om iedere keer daarmee geconfronteerd te worden. Maar mijn dealer heeft het steeds perfect opgelost en uiteindelijk is het toch een goede en betrouwbare auto geworden. Ook mijn huidige S90 had toen ik hem kocht veel technische liefde en zorg nodig, ondanks de slechts 133000 km die er bij aanschaf opstonden. Inmiddels ben ik vijf en half jaar verder en ik zou deze auto voor geen goud willen missen. En de mensen die mij kennen, weten dat ik alleen met een perfecte auto genoegen neem, volgens mijn vrouw op het maniakale af. Ik zet hem nog steeds in voor de lange ritten naar Duitsland en Zwitserland waar ik zakelijk regelmatig vertoef. En geniet van iedere kilometer.
Dus probeer het in dat perspectief te zien en weet dat ik ( en met mij vele forumleden) met je meeleef. Storingen kunnen bij oudere auto's in het begin optreden maar als je de zaak eenmaal op orde hebt, krijg je er een unieke en heel fijn rijdende auto voor terug die zich op een hele positieve wijze onderscheidt van de massa.
Nogmaals sterkte en ik hoop dat je snel kunt genieten van je rode bolide.

Groeten, Jan.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-11-2010 01:39 #1295010 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ik weet nog wel van de r25's
ik weet nog wel van de r25's dat de prv motor niet goed over lpg kan , de meeste lpg bouwers wilden dat niet eens inbouwen... maar idd het is niet leuk als je zoveel "ellende" hebt. Misschien handig om een gewone dagelijkse auto te hebben en de 760 erbij te houden als hobby?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-11-2010 08:14 #1295015 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic bedankt voor de reacties
Bedankt voor de reacties, ben er ook wel van overtuigd dat Carlo en crew alles in orde zullen maken, maar heb alles bij elkaar er al zolang op moeten wachten, en nu nog maar 400 km. gereden of moet hem weer missen.Aangezien ik toch ook wel een auto liefhebber ben, ga ik er denk ik nog maar eentje aanschaffen voor ernaast. Wordt dan wel denk ik een 262C. Mijn vrouw heeft nog een cabrio (kleintje), en ik heb nog een BMW 740 staan uit 1995 (1ste eigenaar), die ik wat verder wil gaan perfectioneren.  Is echter geschorst, en ook niet echt een optie, want je kunt geen pompstation voorbij rijden met de BMW, bovendien geeft het zakelijk, ondanks de leeftijd nog altijd negatief commentaar van de klanten. Zal hopelijk eind vd week allemaal wel opgelost zijn, maar had me gewoon verheugd op een week met veel km. in mijn mooie rode VOLVO!!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-11-2010 11:15 #1295031 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic prv ken der net oer :-)
@ Jan-Geert, wat leuk een friesisme
Groeten uit ver weg zeeuws-vlaanderen,
Rob

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-11-2010 15:42 #1295067 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic PRV

Jan-Geert schreef : ik weet nog wel van de r25's dat de prv motor niet goed over lpg kan ,

De 760 na 1988 heeft een 'meer' Volvo (B280E) motor en heeft niet alle kwaaltjes van de B28, die meer weg heeft van die van de R25's.
Mijn 760 had een B280E, ik vond het een heerlijke motor.
Nooit wat mee gehad in de 2 jaar dat ik er in rond getuft heb.

Maar zelf heb ik nu nog 25+ jaar oud spul, maar kan het dan ook zelf onderhouden.
1 x hoofdauto ik
1 x hoofdauto vrouw
1 x reserve auto
1 x reserve auto als een andere in onderhoud is
2 x voor de hobby ...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-11-2010 14:07 #1295700 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ze is weer
Ze is weer terug!!!

Vanmorgen mijn mooi auto weer opgehaald, en hoop dat alles nu blijft werken zoals het hoort.
Kan ik eindelijk eens kilometers gaan maken met deze mooie dame!!

Carlo, Hans en de rest vd crew, is denk ik veel frustratie en werk geweest voor jullie, maar rijdt nu OP. Nogmaals bedankt!!!!!

Moderators: Jerry Stam