verkoop via site

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-05-2010 21:43 #1081256 door V700 register
verkoop via site is gemaakt door V700 register
Hallo heeft er iemand wel eens een volvo verkocht via deze site
of ligt het aan de crisis bied voor tweede keer auto aan geen reactie wel veel commentaar op auto. auto twee geen reacties.
Ben benieuwd  waar het aan ligt ik denk crisis.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-05-2010 22:03 #1278156 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic auto 2
volgens mij staat auto 2 er pas 2 dagen op maar ja de 940 sedan en de 780 zijn nou eenmaal niet de meest gekochte auto's heb je jouw 960 via de site wat is het er voor eentje vertel er eens iets meer over?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-05-2010 22:05 #1278158 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tja
Ja, er worden geregeld auto's verkocht via de site. Het meerendeel daarvan zijn gunstiger geprijsde wagens (zeg, tussen de 500 en 2000 euro) die al redelijk wat ervaring hebben opgedaan (tussen de 2 en 3.5-4 ton). Geen concoursstaat maar wel nette wagens die goed onderhouden zijn. Auto's die je prima voor dagelijks gebruik kunt inzetten en waar je veel plezier van kunt hebben. In de markt zijn deze auto's niet zo gewild ivm grootte, gewicht en verbruik waardoor de prijzen niet hoog zijn en de kopers kunnen kiezen. Ook hier zie je lagere prijzen dan 1-2 jaar terug.
Je doelt denk ik op de 780(s) die je via de site hebt aangeboden ? De 780 is een veel exclusiver model, waar ook een ander publiek op af komt. Gezien de exclusiviteit (die zich helaas ook vertaalt in het schaarse onderdelen aanbod) zijn dat vooral auto's voor "erbij", om met mooi weer voor de dag te halen en extra van te genieten. Eigenlijk is het zonde om ze dagelijks te gebruiken (zout in de winter, kans op schade). De potentiele kopers voor dit model zijn an sich best bereid om voor een net exemplaar een flink bedrag te betalen. Maar ik kan me voorstellen dat mensen in deze tijden wat voorzichtiger zijn met investeren in een auto, zeker als die "voor erbij" is.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-05-2010 22:06 #1278159 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zie
Zie de opmerking van Martijn nu, de 940 sedan is ook (duidelijk) minder gewild dan de estate. Jammer, ik heb een sedan gekocht omdat ik die mooier vindt. Maar als je m kwijt wilt moet je genoegen nemen met minder dan voor een vergelijkbare estate.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-05-2010 22:12 #1278160 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vergeet niet.....
dat de meeste mensen hier reeds een of meerdere Volvo's bezitten, dus kansen hier zijn ook niet zo groot.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-05-2010 22:15 #1278162 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Leestekens . . . .

harrie 1 schreef : Hallo heeft er iemand wel eens een volvo verkocht via deze site
of ligt het aan de crisis bied voor tweede keer auto aan geen reactie wel veel commentaar op auto. auto twee geen reacties.
Ben benieuwd  waar het aan ligt ik denk crisis.

Auto verkopen? Geen punt!
Succes,
Rob K.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-05-2010 22:18 #1278163 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Motortype
Bij de 940 sedan staat trouwens ook niet wat voor type motor er in zit.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-05-2010 10:12 #1278303 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja ik wil...
Nou het ligt er aan.
Er moet maar net iemand interesse hebben. in wat je aanbiedt.
www.volvo700vereniging.nl/node/32735
Naar dit soort auto's (groot ,zwaar, sedan, relatief oud maar geen oldtimer status) is niet echt een topvraag in de markt.
De auto is zeker niet slecht, sterker nog, ik denk dat er met deze opties etc niet heel veel andere nog zijn die dit hebben.
maar de advertentie valt blijkbaar niet zo op. 
Daar kan je nog wel wat aan doen wellicht .
Overigens vwb het commentaar.
Als er wat gezegd wordt over je auto, dan valt hij in ieder geval op. met een grotere kans dat hij ook in het forum meer bekeken wordt en dus ook een grotere verkoopkans (of helemaal niet, als het bagger is)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-07-2010 21:26 #1281578 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic verkopen via site
Nou de volvo 940 is verkocht, gelukkig aan een liefhebber, verkocht via marktplaats. geen enkele reactie via deze site maakt verder ook niet uit. Meestal wel veel commetaar op de auto zonder dat iemand de auto ook maar in het echt heeft  gezien. Maar dat hou je toch. gelukkig ook heel veel positieve reacties en bruikbare tips gelukkig dat dit de overhand heeft, en daarom dat deze site ook leuk is en leerzaam en handig voor naar het lijkt onolosbare  problemen.Simon

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-07-2010 22:21 #1281584 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mooi

harrie 1 schreef : Nou de volvo 940 is verkocht, gelukkig aan een liefhebber, verkocht via marktplaats. geen enkele reactie via deze site maakt verder ook niet uit. Meestal wel veel commetaar op de auto zonder dat iemand de auto ook maar in het echt heeft  gezien. Maar dat hou je toch. gelukkig ook heel veel positieve reacties en bruikbare tips gelukkig dat dit de overhand heeft, en daarom dat deze site ook leuk is en leerzaam en handig voor naar het lijkt onolosbare  problemen.Simon

da's mooi om te horen. 780 ook al verkocht?

Moderators: Jerry Stam