Versterker plaatsen. Iemand suggesties?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nu wil ik graag de voordeurluidsprekers erop aansluiten en de beide speakers in de hoedenplank.
Die laatste is natuurlijk geen punt, maar die in de voordeur zullen dus los van de standaardkabelboom, vanaf de versterker gevoed moeten worden.
Anyway, waar het me om gaat, het is deze unit:
Hij is 25 bij 25 en 5 dik.De enige plek die ik me kan bedenken (behalve bij een ander in de auto) is tegen de rugleuning van het kleinste stuk neerklapbare bankdeel (Estate).Op zijn kop met tie-wraps onder de bestuurders of bijrijdersstoel kan ook, maar erg veilig lijkt me dat niet, dus dat beschouw ik niet als serieuze plek. Daarbij wordt ie vast warm, waar mijn groene stoelverwarmingsrelais het vast benauwd van krijgt.
De overige reeds afgestreepte opties:
- Onder het dubbele luik achterin, reservewielbak zeg maar, waar bij mij een twintank ligt.
- Onder de bestuurderstoel, waar geen vlak is wat groot genoeg is om 25x25 op te passen
- onder de bijrijdersstoel, waar hetzelfde voor geldt
- onder mijn stuur bovende schopplaat, waar bar weinig ruimte is, maar ook geen montagemogelijkheid
- luikjes links of rechts in de kofferbak, waar aan de ene kant de electrieke antenne zit en de wisselaar aan de andere kant.
- Ik heb tevens ECC dus achter het dashboard kastje, kan ook niet.
Ja toch?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat ga ik even bekijken, want daar had ik inderdaad niet aan gedacht.Volgens mij is er wel ruimte voor ja.henk 940LPT schreef : Achter de bekleding, onder de achterste estate ruiten gaat ook niet passen. Tussen C en D-stijl, achter de opstaande, beklede stukken ?
Neen, want helaas heb ik de beschrijving niet, van de plaatsing in de C70......henk 940LPT schreef : Weet je ook welke locaties Volvo aangeeft in een evt. inbouwhandleiding ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Verbaast me niets, wetende dat je niet terugschrikt voor niet-standaard oplossingenBaseman schreef : Neen, want helaas heb ik de beschrijving niet, van de plaatsing in de C70......
))
- V700 register
- Nieuw lid
-
In een waterdichte doos onder de auto? En de kabels via hets schutbord voor naar binnen laten komen?

Groeten Rudiger
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zou toch ergens een plekje zoeken achterin de estate, maar houd rekening met de airflow voor koeling. Onder de stoel is ook zeker geen gekke plek alleen je zegt zelf al, dat kan de thermostaat van de stoelverwarming ontregelen (Er zit toch een NTC in het groene kastje/relais onder de stoel? correct me if I'm wrong)
grt
- V700 register
- Nieuw lid
-