Opvallende cijfers
- V700 register
- Nieuw lid
-
<a href=" www.depers.nl/binnenland/479549/Marokkan...-vaker-verdacht.html ">
[EDIT Moderator}De geplaatste link verwijderd, omdat deze niet strookt met het siteregelement, en wel het hieronder aangehaalde gedeelte ervan
Regels voor deelname aan de site
- Op de site gelden de normale fatsoensregels. Dat wil zeggen dat het gebruik van scheldwoorden, schuttingtaal en seksueel getinte opmerkingen uit den boze zijn! Dit geldt eveneens voor het bekend maken van iemands privé-gegevens zonder diens toestemming. Discussies over politieke en geloofsgerelateerde onderwerpen mogen niet op dit forum worden geplaatst, dit geldt ook voor seksueel expliciete en andere mogelijk schokkende afbeeldingen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
De site van onze vereniging lijkt me niet de juiste plaats!kevinspui schreef : Ik weet niet waar ik dit moet plaatsen (...)
Rob K.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Maar volgens mij zijn politieke getinte stukjes niet wenselijk op het forum [check het site-regelement maar eens]
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Rob K.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat zou zomaar kunnen, waarschijnlijk grotendeels vanwege de reden die nu in jouw eerste posting staat.;-)Ik heb de link verplaatt naar het moderatorforum, mocht ik me sterk vergissen, komt ie weer terug.kevinspui schreef : Ik heb volgens mij nog geeneen politiek topic voorbij zien komen, dus ik dacht: Doe eens gek, en post eens een krantenartikel
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
<div class="content">Ben ik met je eens, maar een forum is daar denk ik geen plek voor.Je kan elkaar niet zien, er is 'redelijke' anonimiteit, dingen kunnen verkeerd opgevat worden...kevinspui schreef : Ik ben nog maar, om en nabij, een klein jaar op dit forum actief, en ik vind persoonlijk politieke discussies wel interessant. Zolang alles onderbouwd en uiteraard respectvol is tenminste. Ik heb volgens mij nog geeneen politiek topic voorbij zien komen, dus ik dacht: Doe eens gek, en post eens een krantenartikel
Het kan zomaar omslaan, om misschien wel helemaal niks. bv puur om een klein foutje in een 'snel' getypte tekst? of verkeerd opgevat?De andere zit niet naast of voor je, dus hoe het bedoelt word zal je misschien nooit weten...
En dan is het mis..
Daarom zie je ook geen politieke topics voorbijkomen..[en ook omdat het verboden is in het site regelement]
Groeten,Gerben
</div>
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar ik denk dat dit een erg "gemoedelijk" forum is, met mensen met gezond verstand die in zo'n discussie goed nadenken wat ze zeggen, of typen in dit geval .
Daarom denk ik dat dat "omslaan" niet zo snel gebeurt, zoals helaas wél gebeurd bij de reacties onder het artikel, dat gaat nergens meer over.
Maargoed, als het niet mag van de moderators, dan rest mij niets als me daarbij neer te leggen natuurlijk .