Alides Hidding - Hollywood 7 (12")
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik besef me terdege dat dit eigenlijk in van leden voor leden hoort, maar ik ben ook erg benieuwd of niet leden me misschien kunnen helpen. Met deze, tja, nogal rare vraag dus. Ik hoop dat het topic hier dus even mag blijven staan.
Geachte forumgebruikers,
Ik ben op zoek naar de 12" EP van Alides Hidding - Hollywood 7. Ik kan op internet zo snel alleen maar Hollywood Seven vinden, en dat isde 7" single. Het scheelt een minuut of 3, en die kan ik goed gebruiken. Het zou me niets verbazen als iemand het ding nog ergens heeft rondslingeren, zonder hem verder ooit nog te draaien. Ik hoop dat iemand me blij kan maken met deze cult-plaat.
Cheers,
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
<a href=" www.discogs.com/Alides-Hidding-Hollywood-Seven/release/994648 " target="_blank">DEZE dus
- V700 register
- Nieuw lid
-
Volgens mij niet, is de 7".Chilm schreef : <a href=" www.discogs.com/Alides-Hidding-Hollywood-Seven/release/994648 " target="_blank">DEZE dus
Michael, mal even met <a href=" cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=290430310462 " target="_blank">deze aanbieder op eBay, misschien is er iets te regelen, als het inderdaad de 12" is.
- V700 register
- Nieuw lid
-
<a href=" www.discogs.com/Alides-Hidding-Hollywood-7/release/1157618 " target="_blank">Deze moet het juist zijn!
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als de plaat die je wil hebben er tussen zit, ben je geholpen, wellicht is de rest interessant genoeg, voor wederverkoop en haal je de kosten er een beetje uit, die je maakt om erheen te gaan.Michael Oud schreef : Zou de hele zooi zo kopen, maar ik kom niet snel in Derby denk ik...
Mooier zou zijn, als ie bereid zou zijn, 1 exemplaar in een doos deze kant op te sturen.Kost een paar centen, maar 't maar net wat het je waard is..........
- V700 register
- Nieuw lid
-
Oh ja, wederverkoop zal het er denkelijk wel uithalen, maar de tijd die dat kost, heb ik momenteel niet. Bovendien woon ik in een niet heel groot appartement, en wordt m'n huisgenoot ongetwijfeld niet blij als ik met 1000 platen aan kom kakken. Er slingeren nu al overal stapeltjes platen in het rond.Baseman schreef : Als de plaat die je wil hebben er tussen zit, ben je geholpen, wellicht is de rest interessant genoeg, voor wederverkoop en haal je de kosten er een beetje uit, die je maakt om erheen te gaan.
Mooier zou zijn, als ie bereid zou zijn, 1 exemplaar in een doos deze kant op te sturen.Kost een paar centen, maar 't maar net wat het je waard is..........
Ik heb overigens al antwoord, het is de 7" versie. Jammer.
- V700 register
- Nieuw lid
-
<a href="">
Groetjes, Hugo
- V700 register
- Nieuw lid
-
Yes! Zo klinkt ie, en de lengte is ook goed. Alleen op de hoes die ik zoek, zou dus Hollywood 7 (op de 12") ipv Hollywood Seven (op de 7") moeten staan.Hugo De Moor schreef : Is het deze die je zoekt?
">
<a href="
Groetjes, Hugo