Mooie ingetogen dakspoiler voor 945
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- John Dutman
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Paul van het forum hier heeft obv een speciale mal bij een ander bedrijf een aantal laten maken. Weet niet of hij nog over heeft, dacht dat hij aanvankelijk 1 of 2 kopers minder had dan het aantal spoilers. Overigens komen ze ook voorbij op MP, houd dat even in de gaten.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet en succes ermee!
Rob K.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
De originele Volvo spoilers worden geklemd, de nieuwe (imitatie) worden met schroeven vastgezet (= gaatjes boren in de achterklep). Voor sommigen is dat laatste geen probleem, voor anderen wel.
Mochten Paul en/of de dealer ze niet kunnen leveren: Er stonden er op de laatste sleuteldag in Gemert twee in de werkplaats voor 170 euro meen ik. Ongespoten en imitatie.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kijk effe op eBay, daar staat ie in de primer, voor net geen 40 pond: <a href=" cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=300315047458 " target="_blank">Ebay-itemRVL schreef : Die mooie 945 van Rob Korteweg heeft zo'n mooie ingetogen dakspoiler. Die zou ik ook wel willen maar ik kom ze nergens tegen. Wie weet waar op internet ik moet zoeken ? Bedankt vast voor de tips
Zonder remlicht, dat wel, maar met kan ie hem ook leveren (ik meen voor 65 pond), in beide gevallen trouwens imitatie. Als je er een courier langs stuurt, kun je dat voor 23 pond laten ophalen. (bestel er dan gelijk 3 of zo, dan is het de moeite.)
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Maar als je er dan nog twee estates bij moeten kopen (om ze op te schroeven), wordt het wel erg duur.Baseman schreef : (bestel er dan gelijk 3 of zo, dan is het de moeite.)
groetjes
Mathy (die afgelopen weekend wat lang in de file heeft gestaan, vandaar)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Is dat de spoiler voor de estate of voor de sedan en is dat met of zonder LED remlicht
Blijft natuurlijk wel een gunstige prijs die imitatie ! !
- V700 register
- Nieuw lid
-
Alleen de bevestiging is anders, mocht ook niet 100% gelijk zijn origineel.
Als er weer genoeg liefhebbers zijn kan ik de persen weer laten werken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
is er iemand die een mal heeft liggen van de imi spoiler?