Inventarisatie groupbuy automatische raamsluit-module - Nog één beschikbaar.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-01-2010 23:47 #1078655 door V700 register
[Update Baseman - 10 februari 2010]Een resterende deel afgegeven op het postkantoortje (zie tracenummers in het lijstje), waar ze vanavond worden opgepikt.De nummers zijn mogelijk pas bij acceptatie in het postsorteercentrum om 22:00 vindbaar.Het gaat hier on de nummers die beginnen met 3SPA..... de rest is als het goed is vandaag reeds afgeleverd.
[Update Baseman - 9 februari 2010]Een deel heb ik reeds afgegeven op het postagentschap (zie tracenummers in het lijstje), waar ze vanavond worden opgepikt en rond de klok van 22:00 worden ze gescand in het postsorteercentrum.Het tracenummer is dus NOG NIET OPVRAAGBAAR, maar vanavond/morgen als het goed is wel.[Update Baseman - 8 februari 2010]Bij thuiskomst vond ik een niet-thuis bericht van DHL, logisch, ik was immers niet thuis, maar hebde drie dozen met inhoud maar even bij het depot opgehaald.45 kilo Consumer Electronics, zoals het op de doos staat.De raamsluitmodule vond mijn dochter niet interessant, maar ze heeft inmiddels wel al de helft van de remotes getest op werking, of eigenlijk, op lampje.En allemaal raak, uiteraard. Ze vermaakt zich kostelijk.Ik zal ze proberen vanavond in te pakken en een deel morgen op het agentschap af te geven.[Update Baseman - 3 februari 2010] Inderdaad zijn ze vanmorgen opgehaald en inmiddels liggen ze volgens de tracing bij de douanekantoortje in Vauxhall. [Update Baseman - 3 februari 2010]Enfin, de rekening is voldaan, de verzendkosten geannuleerd en ik heb aan DHL verzocht de drie dozen met inhoud op te halen in de UK.Dit wordt morgen gedaan, delivery staat op de site, kan 4 werkdagen duren, maar meestal is DHL er met 2 dagen, dus zal het maandag worden, gok ik, want zaterdag werken ze niet.Er zit schot in....... [Update Baseman - 27 januari 2010]
Ik heb antwoord van de verkoper en ik kan beide pakketten bij hem laten ophalen. Ondanks verwoede pogingen, kreeg ik op de setjes geen van beide korting, helaas. Daarnaast is de pond gezakt en is het helaas ietsje duurder geworden dan hieronder vermeld, maar voor een set van Hawk, is het volgens mij nog steeds geen slechte deal.
Als het goed is heeft IEDEREEN een mail ontvangen met de afhandeling van deze groupbuy. Mocht je na het lezen van dit berichtje en je prive-berichtenbox, geen bericht van mij ontvangen hebben, maar ben je wel van mening dat dat zou moeten, mail me dan gerust.
Ik ga er 10 bestellen, heb er nu nog 3 over, dus mochten er nog drie personen zijn die hem toch willen aanschaffen, kan dat nog (maar wacht niet te lang met melden daarvan)[End update]
Dezelfde verkoper als van de centrale vergrendeling met AB, zag ik ook een raamsluitmodule op de lijst staan.
Nu heb ik bijna overal een auto-up op, maar deze kan dat ook met een druk op de remote, en dat eek me wel weer leuk.
Voor de duidelijkheid.Deze raamsluitmodule zet je ergens in de deur (makkelijkste plek, lijkt me) en sluit je naar keuze aan op de twee ramen voor en als je ze hebt, ook achter, de draden zitten al in de deur.Dan pik je de draad op die aan het vergrendelings-mechaniekje van het slot vertelt, dat de zaak op slot moet en met die puls, sluit de raam module alle ramen.
Uiteraard is dat voor mensen met hond die graag een kiertje houden, geen succes, want dat kan niet, tenzij je de schakelaar om de ramen achter te blokkeren (die middelste dwarse) gebruikt, om dat te voorkomen.
Enfi, lang verhaal, ik ga er denk ik wel eentje bestellen, hij moet tenslotte toch al een pakket deze kant op sturen.
Dit is ie (voor zover een zwart kastje met draadje interessant kan zijn):

Kosten:De unit zelf kost 20,30 euro (zonder kwantum-korting) en verzending (vanuit de UK naar mij) kost voor een enkele unit 11 euro, en voor 5 units dus 2,20 euro. Dan komt er nog nederlandse verzendkosten bij. (misschien is het nog brievenbus post, gezien de dikte. Als je ook een CV set met AB zou kopen, uit dat andere draadje, kost het natuurlijk geen verzending, behalve de gezamelijk gedeelde kosten vanuit de UK naar hier.
Kom maar op, we zijn nu toch bezig.....;-)

Specs van de site:What is Window Closer System?The newly-created intelligent window closer will improve the window closing system, thus increasing  security of your vehicle. Here is your opportunity to convert your alarm or remote central locking system to a total closure system that will automatically close the windows when the alarm is armed. World First - Only window closer does not require Alarm system to be fitted, can be connected to Original Remote control of Vehicle.This is kit is designed to close four windows but will happily work with two windows. This is a high quality system that comes with a one year warranty.Installation is easy! You'll receive a wiring diagram that shows you which wires need to connected to the trigger inputs on your Car alarm system.It accepts  Negative or Positive Trigger Input.
Function:
  • Easy Installation: Wiring Diagram Included
  • Remote Close Windows via Car alarm Remote
  • Remote close Windows via Original Car remote controls
  • Durable in Ultra- Low Temperature
  • Close Windows Automatically when Armed
  • Built in Safety Switch- Auto Cut Off
  • Built-in Heavy Duty Relay
  • Close Windows in Order One By One
  • Micro Processor Control
  • Latest Technology for Safety & Reliability
You will get the following:• 1 electronic processing unit (ECU)• 1 wiring looms• Wiring diagram
Herkomst ik trouwens ook geen geheim, hij staat hier op eBay. cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=230121588475

Animo:
  1. Baseman
  2. DreamOn2003 - Gemaild - Betaling ontvangen - verzonden met Tracenummer: 3SKR11712340
  3. Bert N - Gemaild - Betaling ontvangen - verzonden met Tracenummer: 3SPA0750118
  4. Endlessquest - Gemaild - Betaling ontvangen - verzonden met Tracenummer: 3SKR11148127
  5. Endlessquest - Gemaild - Betaling ontvangen - verzonden met Tracenummer: 3SKR11148127
  6. flyingdutchman181 - Gemaild - Betaling ontvangen - verzonden met Tracenummer: 3SPA0750098
  7. Jee - Gemaild - Betaling ontvangen - Sorry ik had het huisnummer verkeerd overgenomen, morgen gaat ie op de bus.
  8. Geejee - Betaling ontvangen - verzonden met Tracenummer: 3SPA0750056
  9. Geejee - Betaling ontvangen - verzonden met Tracenummer: 3SPA0750056
  10. .

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-01-2010 00:43 #1261528 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic interesse
Lijkt me een leuke extra optie. Zet mij dus maar vast in de lijst svp.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-01-2010 00:50 #1261531 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic leuk
Wil ik ook wel en zet mij dus maar op de lijst.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-01-2010 07:39 #1261538 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic klinkt aardig
Klinkt aardig, maar wat gebeurt er als ik de deuren van binnenuit dicht doe: gaan de ramen dan mee?
Zijn de mechanismen van de Volvo beveiligd voor als er wat tussenkomt (kinderhand)? 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-01-2010 09:55 #1261546 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Antwoorden.

mbroeren schreef : Klinkt aardig, maar wat gebeurt er als ik de deuren van binnenuit dicht doe: gaan de ramen dan mee?

Ligt eraan, hoe je ze aansluit.De bedoeling is, op de sluitpuls van de Centrale vergrendeling, waar die dan ook vandaan komt.Dus knopje indrukken, gebeurd er niets, AB bedienen, ramen dicht.Maar, misschien is het ook zo, dat je de sleutel bijvoorbeeld in de stand sluiten kunt houden voor bijvoorbeeld 1 seconde, en dan pas de boel dicht gooit.

mbroeren schreef : Zijn de mechanismen van de Volvo beveiligd voor als er wat tussenkomt (kinderhand)? 

Volgens de tekst op de site van deze module wel, los van de Volvo mechanieken.Test het even uit, zou ik zeggen.....met je eigen hand dan.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-01-2010 09:59 #1261547 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gaaf
Gaaf ik had het ook gezien Bas.
Kan mooi met mee met CV AB groupbuy.
Helaas ik moet nog slingeren dus heb niks aan de module.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-01-2010 10:06 #1261550 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Als ook deze groupbuy
Als ook deze groupbuy gekoppeld kan worden aan een laat-mijn-ramen-automatisch-dichtgaan-als-ik-met-mijn-ab-op-de-cv-de-deuren-dichtdoe-knop-druk-appratuur-in-mijn-auto-inbouwen-dag dan ben ik zeker geinteresseerd, voor twee (2) auto`s.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-01-2010 10:07 #1261551 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja,
ik doe ook mee (per PB mijn persoonlijke gegevens).

Alvast bedankt!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-01-2010 18:12 #1261625 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic sluitpuls
H!
Nog een vraagje over de sluitpuls etc. Waar haal je de (constante)spanning vandaan om dat raam omhoog te krijgen? Als je nl nu het contact uitzet, is de prik weg op de ramen. Weet jij dat toevallig?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-01-2010 18:50 #1261631 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nee.

mbroeren schreef : Weet jij dat toevallig?

Nee, is me niet feitelijk bekend, maar het lijkt me dat die uit de relaistray kan komen, lijkt me het makkelijkste.Er zit wel een constante plus in de deur, maar daar kan je niet alle ramen mee onhoog krijgen, dan fikt ie er uit.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC