Aandrijving volvo 740 GL uit 1989
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
alle bakstenen (7 en 9 serie) hebben achterwielaandrijving.
Hej då
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zal u uit de droom helpen.
Alle 7 en 9 serie Volvo's hebben achterwiel aandrijving.
Dat zijn nml nog de echte Volvo's
( Frits die kennelijk te langzaam typte)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Evengoed blijft staan dat een maat van mij, met dezelfde volvo als ik (740 GL uit 1989), nog altijd beweert voorwielaandrijving te hebben, want als hij hard wegrijdt meent hij dat zijn voorwielen spinnen. Moet ie dus toch even uit het raam hangen de volgende keer!
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Gaat de kont lekker om.
Met voorwielaandrijving moet je hiervoor je handrem aan trekken. (om kont om te gooien)
Veel fun in de sneeuw.
PS als je maat buiten gaat staan en je geeft bij wegrijden iets meer gas zal hij zien dat de achterwielen doorslippen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
mooi van die fles wijn!davidvdheiden schreef : Dank, heb ik weer een fles mooie wijn gewonnen.
Evengoed blijft staan dat een maat van mij, met dezelfde volvo als ik (740 GL uit 1989), nog altijd beweert voorwielaandrijving te hebben, want als hij hard wegrijdt meent hij dat zijn voorwielen spinnen. Moet ie dus toch even uit het raam hangen de volgende keer!
maf om te horen dat er mensen rondrijden die hun auto zo slecht kennen (of anders inschatten). Hoe je bijvoorbeeld met onder- of overstuur moet reageren (na/tijdens/ter voorkoming van) een noodsituatie is nl behoorlijk verschillend
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik zou van te voren even controleren of die handrem op de achterwielen aangrijpt. Dat de Citroen BX nog wel eens "met de neus omhoog" langs de weg staat, wil o.a. zeggen dat de handrem hier op de voorwielen aangrijpt. De Suzuki Carry (mini-mini bus) heeft/had overigens ook de handrem op de vooras.960 estate 1996 schreef : Met voorwielaandrijving moet je hiervoor je handrem aan trekken. (om kont om te gooien)
groetjes
Mathy
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-