de vier hoekpunten rally!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-11-2009 10:13 #1077376
door V700 register
de vier hoekpunten rally! is gemaakt door V700 register
Nederland wordt altijd gezien als een klein landje. Hoe lang doe je er nu over om van de ene kant naar de andere kant te komen.........Wij laten het u aan den lijve ondervinden tijdens de 4 hoepunten rally. De rally start in het centrum van Nederland, de locatie maken we later bekend. Van hieruit dient u zo snel mogelijk alle hoekpunten van Nederland aan te doen, Den Helder, Eemshaven, Vaals en Cadzand.Dat klinkt eenvoudig, maar tijdens deze rit van meer dan 1000 km dient u zich wel aan alle snelheidsregels te houden. Dat gaan we checken middels track & trace apparatuur waarmee elke auto zal worden voorzien. Overschrijding van de maximum snelheid ter plekke betekent diskwalificatie. Bovendien mag u enkel in Nederland zelf rijden.U kunt uw route en volgorde zelf bepalen. In de buurt van elk hoekpunt hebben we en controlepost bij een 24-uurs pomp. Daar dient u verplicht een half ur rust te houden waarbij er niet getankt mag worden. Na dat half uur krijgt u de route naar het uiterste punt zoals dat door ons is vastgesteld.Winnaar is degene die het snelst alle punten heet aangedaan en geen enkele verkeersovertreding heeft begaan.Makkie?? We dagen u uit om dat te laten zien tijdens de nacht van zaterdag 12 op zondag 13 december 2009. De start van de eerste deelnemers vind namelijk plaats om 17.00 uur zodat de finish de volgende ochtend is. 
U kunt deelnemen met elke auto u wilt. Minimaal 2 personen, maximaal 4 personen in een auto. Kosten bedragen € 250,- per equipe.
Volledige info op:
www.helius.nl/exclusive_car_events/evene...n/4_hoekpunten_rally
U kunt deelnemen met elke auto u wilt. Minimaal 2 personen, maximaal 4 personen in een auto. Kosten bedragen € 250,- per equipe.
Volledige info op:
www.helius.nl/exclusive_car_events/evene...n/4_hoekpunten_rally
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-11-2009 14:25 #1253065
door Leon Doensen
Beantwoord door Leon Doensen in topic Het lijkt me wel een
Het lijkt me wel een uitdaging maar als middels gps spul wat je in je auto hebt je snelheid gecontroleerd wordt achteraf kunt worden gediskwalificeerd vind ik dat allerminst grappig. Sterker nog, als je nergens te hard mag rijden(en iedereen houdt zich aan de snelheid) wat is dan de sport?? Bovendien een inschrijfgeld van 250,- met kans op uitsluiting klinkt me niet echt verleidelijk in de oren.. Komt bovendien even globaal berekend op een 12-15uur rijden zonder slaap(want ik kan niet slapen in een rijdende auto en zal dat ook nooit doen)
Maar ik ben benieuwd wie er mee doet en het verslag ervan.

Maar ik ben benieuwd wie er mee doet en het verslag ervan.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-11-2009 14:27 #1253066
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Doe liever wat anders
Dus kosten € 250,00 + 100 liter benzine € 140,00. Dus totaal al € 390,00. Doe liever dan wat leuks met mijn gezin voor dat geld.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-11-2009 15:14 #1253070
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic maar gedeeld door 4
is het toch al wat goedkoper.
Ik zat trouwens te denken:
dit kunnen we zelf natuurlijk ook doen!
En dan in de zomer. lekker lang licht. enniet over snelwegen
En het wordt natuurlijk 20 -24 uur rijden in totaal mooi uitsmeren over 2-3 dagen.
Ik zat trouwens te denken:
dit kunnen we zelf natuurlijk ook doen!
En dan in de zomer. lekker lang licht. enniet over snelwegen
En het wordt natuurlijk 20 -24 uur rijden in totaal mooi uitsmeren over 2-3 dagen.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-11-2009 23:05 #1253129
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Tanken
Hallo Volvisti
En dan kun je natuurlijk de regels zo aanpassen, dat je in België of Duitsland kunt gaan tanken. Scheelt toch weer heel wat kwartjes van Kok.
groetjes
Mathy
En dan kun je natuurlijk de regels zo aanpassen, dat je in België of Duitsland kunt gaan tanken. Scheelt toch weer heel wat kwartjes van Kok.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-11-2009 13:08 #1253174
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic en zo?
van oost naar west op het breedste punt.Van Café LitsHoofdstraat 94, 7586 BV OverdinkelnaarCafé Restaurant 'Voor Even'Rembrandtweg 26, 2202 Noordwijk 177,2 km in rechte lijn.over niet snelwegen in google maps 218 kmzoiets? en daarna het smalste punt bij Susteren een kilometer of 5 is het daar.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-11-2009 13:28 #1253177
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nou, ik zou maar eens goed
Nou, ik zou maar eens goed in je polisvoorwaarden kijken voor je je voor zoiets inschrijft. Best wel kans dat je hiervoor niet verzekerd bent.
Snelheid, rally, een winnaar, daar houden verzekeringsmaatschappijen niet zo van...

Snelheid, rally, een winnaar, daar houden verzekeringsmaatschappijen niet zo van...

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-11-2009 13:37 #1253181
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic even afgezien daarvan
behalve dat, mij ishet ook niet duidelijk waar je die 250 euro nou voor betaalt.
Er wordt een GPS reader geplaatst die je moet inleveren (uiteraard)
Over eten wordt niks vermeld
De route moet je zelf bepalen
Dus voor de vrijwilligers die op de hoekpunten staan?
Het is ook een beetje voor "mannen met rooie broeken." althans zo komt het op mij over.
Er wordt een GPS reader geplaatst die je moet inleveren (uiteraard)
Over eten wordt niks vermeld
De route moet je zelf bepalen
Dus voor de vrijwilligers die op de hoekpunten staan?
Het is ook een beetje voor "mannen met rooie broeken." althans zo komt het op mij over.
- Frank van der Zee (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-11-2009 00:03 #1253263
door Frank van der Zee (GAST)
Beantwoord door Frank van der Zee (GAST) in topic slapen
Ik heb inderdaad eens in een rijdende auto gelapen. Achter het stuur welteverstaan.
Erg slecht idee.
Gelukkig geen volvo kapot gemaakt, slechts een fordje siërra.
En 8000 gulden(1993) vangrail.
Mazzel
Erg slecht idee.
Gelukkig geen volvo kapot gemaakt, slechts een fordje siërra.
En 8000 gulden(1993) vangrail.
Mazzel
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-11-2009 02:04 #1253267
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Lijkt me wel wat!
Ik heb normaal niet zoveel problemen met 1000 km plus per dag, en hierna de bierpomp van het hotel leeg te drinken.........
Je aan de snelheid houden lijkt me het moeilijkst.
Je aan de snelheid houden lijkt me het moeilijkst.
Moderators: Jerry Stam