het google streetview topic. Laat je Volvo zien in streetview
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb de mijne gevonden in Google streetview
staat jullie Volvo er ook in?
laat m hier zien dmv van een link oid.
hier staat <a href=" maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&a...p;cbp=12,185.73,,0,5 " target="_blank">de blauwe
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Worden we weer over het hoofd gezien in Twente! Nou, ja, blijf mijn plekje wél mooi onbekend!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Daar gaat je privacy. Maar ik sta ook bekend als een zeikerd op dit gebied (voordat iemand anders dat gaat roepen).
De auto was niet thuis toen de foto gemaakt werd (vind ik dus niet zo erg).
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Net zoals alle auto's met de kentekenplaat weggepoetst....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Overigens staat er wel een V90 bij iemand voor de deur, die een grijze 940 hoort te hebben en in een V50 daar waar iemand een 940 LPt hoort te rijden,......huh?Vreemd hoor........Ik zal het zaterdag eens aan hem vragen....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Behalve het noorden, staat het er bijna allemaal op, volgens mij.Volvo 940 GL Turbo schreef : Van Flevoland staat er volgen mij helemaal nog niks op. Of ik moet verkeerd zoeken
- V700 register
- Nieuw lid
-
thuis, werk , zwembad , opa & oma, supermarkt, voetbalclub van je zoon, ...... ( en ga zo maar door)
Ik heb even gekeken, maar dat is meer iets voor de lange winteravonden, als je niks beters te doen hebt .
OP dit moment wordt ik er lichtelijk scheel van getureluurd
- V700 register
- Nieuw lid
-
De 144 van mijn zoon in Almere-Buiten staat er wél op hoor!Volvo 940 GL Turbo schreef : Van Flevoland staat er volgen mij helemaal nog niks op. Of ik moet verkeerd zoeken
"Net zoals alle auto's met de kentekenplaat weggepoetst...."
Ik heb anders nét een oldtimer Mercedes gevonden waarvan het kenteken gewoon leesbaar is! Dusss....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zag el iemand vol in beeld op het terras bij de IJsbreker aan de Amstel zitten, iemand op de Dam, vol in beeld, een fietser in Oss, en twee personenauto's met plaat en al.whitehorse schreef : Ik heb anders nét een oldtimer Mercedes gevonden waarvan het kenteken gewoon leesbaar is! Dusss....
Volgens mij is er een site om dat soort grappen te melden, toch (of andere grappen;-))