Animo check: je Volvo professioneel gefotografeerd!
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-10-2009 15:37 #1077099
door Miquel Engelen (GAST)
Animo check: je Volvo professioneel gefotografeerd! is gemaakt door Miquel Engelen (GAST)
Beste Volvoïsten,

Op de afgelopen VKB heb ik contact gelegd met Menno Janssen, een fotograaf die op de beurs de mogelijkheid had gecreeërd om je auto professioneel te laten fotograferen.
Mijn ega heeft daar haar P1800 laten fotograferen en het resultaat mag er zijn! Voor voorbeelden van foto's die hij maakt kan je <a href=" www.jkfoto.nl/auto's%20en%20onderdelen/index.html " target="_blank">HIER een kijkje nemen.
Nu wilde ik hier eens een animo check doen om te kijken of het de moeite waard is om een speciale dag te organiseren waar wij als leden van de vereniging tegen gereduceerd tarief onze bolide(s) op de gevoelige plaat kunnen laten vastleggen.
Laat maar eens horen! Ik denk uiteraard hoe meer mensen dit zouden willen hoe aantrekkelijker het wordt!
Wij hebben voor 2 mooie foto's van 30X40 voor €30,- laten maken.

GG,

Op de afgelopen VKB heb ik contact gelegd met Menno Janssen, een fotograaf die op de beurs de mogelijkheid had gecreeërd om je auto professioneel te laten fotograferen.
Mijn ega heeft daar haar P1800 laten fotograferen en het resultaat mag er zijn! Voor voorbeelden van foto's die hij maakt kan je <a href=" www.jkfoto.nl/auto's%20en%20onderdelen/index.html " target="_blank">HIER een kijkje nemen.
Nu wilde ik hier eens een animo check doen om te kijken of het de moeite waard is om een speciale dag te organiseren waar wij als leden van de vereniging tegen gereduceerd tarief onze bolide(s) op de gevoelige plaat kunnen laten vastleggen.
Laat maar eens horen! Ik denk uiteraard hoe meer mensen dit zouden willen hoe aantrekkelijker het wordt!
Wij hebben voor 2 mooie foto's van 30X40 voor €30,- laten maken.

GG,

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- A. Remy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-10-2009 17:10 #1251287
door A. Remy
Beantwoord door A. Remy in topic digi
Krijg je ook de digitale versie erbij?
Wolwo
Wolwo
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-10-2009 17:23 #1251288
door Miquel Engelen (GAST)

GG,

Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic lijkt me wel.
Ik denk dat dat geen enkel probleem is!wolwo schreef : Krijg je ook de digitale versie erbij?
Wolwo

GG,

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-10-2009 19:03 #1251298
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic goeie prijs
vur de geld kundet zelf nie doen! zeggen ze hier
Dus ik doe mee, mits niet te ver weg.
Dus ik doe mee, mits niet te ver weg.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-10-2009 19:08 #1251300
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Foto's
Ik doe ook mee, als ik er ook maar niet voor naar de andere kant van nederland hoef te rijden.
Groetjes uit Enschede
Peter
Groetjes uit Enschede
Peter
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-10-2009 19:17 #1251302
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic plaatjes
Dat zijn echt plaatjes van plaatjes. Het zelfde als voorgaande leden, als het niet te ver weg is doe ik mee voor 2 autootjes.
Gr., geejee
Gr., geejee
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-10-2009 19:32 #1251304
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic OK
Ik heb ook belangstelling afhankelijk van plaats en tijd.
Rob K.
Rob K.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-10-2009 20:34 #1251311
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Leuk
Lijkt me helemaal leuk Miquel, "count me in".
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-10-2009 20:51 #1251314
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geweldig initiatief denk ik
Geweldig initiatief denk ik Miquel!
Toch moet ik in alle eerlijkheid bekennen dat ik de foto`s niet echt vind spreken. Ze roepen geen emotie op. Er zitten er twee tussen (de kattenruggen) waarbij dat wel zo is, maar de rest vind ik vrij statisch en emotie/sfeerloos.
Begrijp mij niet verkeerd hoor, ze zijn haarscherp, belichting is prima en de kleuren lijken mij zeker ook goed, dus in dat opzicht, keurige foto`s. Maar een écht mooie foto, daar zit sfeer en en die roept emotie op. Dat mis ik toch een beetje. Het is op zich moeilijk genoeg hoor, om auto`s er zo op te krijgen, daar wil ik helemaal niks aan af doen hoor!!!
Ik vraag mij overigens ook af of het in verenigingsverband ook voor het genoemde geld gaat lukken. E.e.a is natuurlijk ook afhankelijk van kwantitateit lijkt mij.
Misschien stel ik wel te hoge eisen hoor, dat kan. Ik denk dat ik voor het genoemde bedrag zéker te hoge eisen stel, omdat ik zelf "nog wel eens wat fotografeer"
Mja, misschien zit ik te bazelen. Sorry als ik jullie vermoei met m`n hersenspinselen
Toch moet ik in alle eerlijkheid bekennen dat ik de foto`s niet echt vind spreken. Ze roepen geen emotie op. Er zitten er twee tussen (de kattenruggen) waarbij dat wel zo is, maar de rest vind ik vrij statisch en emotie/sfeerloos.
Begrijp mij niet verkeerd hoor, ze zijn haarscherp, belichting is prima en de kleuren lijken mij zeker ook goed, dus in dat opzicht, keurige foto`s. Maar een écht mooie foto, daar zit sfeer en en die roept emotie op. Dat mis ik toch een beetje. Het is op zich moeilijk genoeg hoor, om auto`s er zo op te krijgen, daar wil ik helemaal niks aan af doen hoor!!!
Ik vraag mij overigens ook af of het in verenigingsverband ook voor het genoemde geld gaat lukken. E.e.a is natuurlijk ook afhankelijk van kwantitateit lijkt mij.
Misschien stel ik wel te hoge eisen hoor, dat kan. Ik denk dat ik voor het genoemde bedrag zéker te hoge eisen stel, omdat ik zelf "nog wel eens wat fotografeer"
Mja, misschien zit ik te bazelen. Sorry als ik jullie vermoei met m`n hersenspinselen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-10-2009 21:43 #1251316
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Altijd leuk maar....
Ik ben het eens met Endless Quest dat de fotos niet echt emotie overbrengen, ook al zijn de getoonde autos redelijk uitgelicht, ze barstten van de ongewilde reflecties. ik vind trouwens dat hij voor het fotograferen geen portretlens of lichte telelens mag gebruiken wat hij vermoedelijk wel gedaan heeft. de getoonde Volvos lijken allemaal iets in elkaar gedrukt.
Tja ik heb behalve trouwerijen en schoolklassen ook nog wel wat anders gefotografeerd in het verleden. Ik ben daardoor wel een beetje kritisch als het niet om gewone kiekjes gaat...
Wil je echt de mooie lijnen van onze bakstenen accentueren dien je in eerstre instantie toch een ruimte te hebben zonder daglicht dat op je te fotograferen object valt, en een hoop grote witte en zwarte schermen die je op elke plek boven en naast een auto kan positioneren om zodoende een reflectie weg te halen of er juist 1 toe te voegen. Een mooie glans op een zwarte auto? Hang er maar eens paar meter piepschuim boven en licht dat eens aan... je kunt zo op elke gewenste plek een accentje krijgen. Daar ben je natuurlijk wel even mee bezig en dat kan natuurlijk nooit voor 30 euro...
Maar goed, ik was dik tevreden over de foto waarmee ik dit jaar op de middenpagina van de factor stond, daar zit dan weliswaar meteen een vehaaltje achter en doordat ik er ook nog inzat was het natuurlijk wat persoonlijker.
Maar nogmaals, 30 euro is natuurlijk echt niet te veel voor hetgeen hij aanbied.
Groeten Rudiger
Tja ik heb behalve trouwerijen en schoolklassen ook nog wel wat anders gefotografeerd in het verleden. Ik ben daardoor wel een beetje kritisch als het niet om gewone kiekjes gaat...
Wil je echt de mooie lijnen van onze bakstenen accentueren dien je in eerstre instantie toch een ruimte te hebben zonder daglicht dat op je te fotograferen object valt, en een hoop grote witte en zwarte schermen die je op elke plek boven en naast een auto kan positioneren om zodoende een reflectie weg te halen of er juist 1 toe te voegen. Een mooie glans op een zwarte auto? Hang er maar eens paar meter piepschuim boven en licht dat eens aan... je kunt zo op elke gewenste plek een accentje krijgen. Daar ben je natuurlijk wel even mee bezig en dat kan natuurlijk nooit voor 30 euro...
Maar goed, ik was dik tevreden over de foto waarmee ik dit jaar op de middenpagina van de factor stond, daar zit dan weliswaar meteen een vehaaltje achter en doordat ik er ook nog inzat was het natuurlijk wat persoonlijker.
Maar nogmaals, 30 euro is natuurlijk echt niet te veel voor hetgeen hij aanbied.
Groeten Rudiger
Moderators: Jerry Stam